یک ژنرال سابق ارتش ایالات متحده که شاهد آموزش اولیه نیروهای تازه نفس در روسیه بوده است، می گوید که این افتضاح بود و «تازه کارها» که به خدمت سربازی می روند در خط مقدم با فاجعه مواجه می شوند.

پوتین روز چهارشنبه از بسیج نسبی نیروهای ذخیره نظامی کشور خبر داد و مقامات روسی اعلام کردند که 300000 سرباز ذخیره فورا به خدمت اعزام خواهند شد.

هرتلینگ، که برای مدتی همچنین فرماندهی تمام آموزش‌های اولیه و پیشرفته سربازان ارتش ایالات متحده را بر عهده داشت، گفت که طی دو بازدید از روسیه، آموزش ارتش را “وحشتناک” دانست.

مارک هرتلینگ، که فرماندهی ارتش آمریکا در اروپا را برعهده داشت، در یک موضوع توییتری توضیح داد که او شخصا شاهد بوده است که چگونه ارتش روسیه “کم رهبری و آموزش ضعیفی دارد.”

هرتلینگ گفت زمانی که از روسیه بازدید کرد، خاطرنشان کرد که آموزش ارتش روسیه با مسائل زیادی از جمله «رهبری وحشتناک گروهبان‌های مته» مواجه است و به مقاله‌ای در مورد هز اشاره کرد.

ژنرال سابق به مقاله مسکو تایمز مربوط به ژوئیه، شش ماه پس از حمله به اوکراین، اشاره کرد که می گفت سربازان با حداقل آموزش اولیه به خط مقدم اعزام می شوند.

در مقام مقایسه، هرتلینگ گفت که ارتش اوکراین پس از دریافت آموزش از پرسنل آمریکایی در تکنیک‌های آموزشی فردی و واحدی از سال 2014، با دقت بیشتری از مدل ایالات متحده پیروی می‌کند.

موضوع آموزش ارتش روسیه، به گفته هرتلینگ، «از آموزش های پایه شروع می شود و در طول دوره بهتر نمی شود. [Russian] زمان سربازی با لباس فرم.

به گفته سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه، تنها کسانی که دارای تجربه رزمی هستند فراخوانده می شوند و دانشجویان و سربازان وظیفه فعلی شامل نمی شوند.

او گفت که آموزش ضعیف، همراه با تصمیم برای استخدام نیروهایی با تجربه اندک، احتمالاً برای روسیه فاجعه خواهد بود.

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



منبع

روسیه 300000 نیروی ذخیره را برای اعزام به اوکراین فراخوانده است.

  • “و قرار دادن “تازه کارها” در خط مقدم که قلع و قمع شده است، روحیه ضعیفی دارد و نمی خواهند به آنها تبدیل شوند، نشانه های بیشتری است. [Russian] فاجعه.”

    Insider گزارش داد که نیروهای استخدام شده در این هفته کاملاً نامناسب بوده و شامل یک مرد 63 ساله مبتلا به دیابت است.

    رهبری وحشتناک توسط “گروهبانان مته”

    سرگئی کریونکو، مدیر گروه حقوق بشر شهروند. ارتش. قانون. به این نشریه گفت: «به طور مرتب والدینی که فرزندانشان الف امضا کرده اند به من مراجعه کرده اند [military] قرارداد و تنها یک هفته بعد در اوکراین به پایان رسید.”

    او آموزش ارتش روسیه را با ایالات متحده مقایسه کرد، که معمولاً شامل سربازان جدید می شود که 10 هفته آموزش های اولیه را در چندین سایت از «گروهبان های بسیار حرفه ای» می بینند و بسیاری از آنها آموزش های تخصصی تری می بینند.

    از زمان اعلام این خبر، گزارش‌هایی مبنی بر تلاش روس‌ها برای فرار برای اجتناب از استقرار و فروش بلیط هواپیما به خارج از کشور منتشر شده است.

    این مقاله همچنین از قول یکی از سربازان روسی نقل می‌کند که گفته است قبل از اعزام به نبرد در اوکراین فقط پنج روز آموزش دیده است.

    او گفت که افسران به او گفتند که نیروی آنها یک نیروی “یک ساله” است و برخی، اغلب فقیرترین، داوطلب می شوند یا برای نقش های رهبری انتخاب می شوند.

    هرتلینگ گفت: «بسیج 300 هزار «ذخیره» (پس از شکست با نیروهای متعارف مستهلک، شبه‌نظامیان تندرو. استخدام زندانیان و استفاده از شبه‌نظامی‌هایی مانند گروه واگنر) بسیار دشوار خواهد بود».

    سربازان در 6 سپتامبر 2022 در طول تمرینات نظامی “Vostok-2022” در زمین آموزشی سرگیفسکی در خارج از شهر Ussuriysk در شرق دور روسیه در مقابل یک تانک ایستاده اند.Kirill Kudryavtsev/AFP از طریق گتی ایماژ

    • سربازان در 6 سپتامبر 2022 در طول تمرینات نظامی

      یک ژنرال سابق ارتش ایالات متحده گفت که این نشانه ضعف است و نشان می دهد که آنها فاقد آموزش مناسب هستند.

    • مارک هرتلینگ گفت که او شاهد بوده است که چگونه ارتش روسیه “کم رهبری و آموزش ضعیفی دارد”.

    یک ژنرال سابق ارتش ایالات متحده گفت که بسیج اعلام شده روسیه متشکل از 300,000 سرباز ذخیره، نشانه “فک فک” ضعف است.