یک پلیس فیلادلفیا به دلیل اینکه شلوار خود را در دفتر اطراف دیگر افسران پلیس در می آورد، تحت شکایت قرار می گیرد: شکایت قضایی


خوزه دونز، افسر روابط اجتماعی اداره پلیس فیلادلفیا.

از افسر روابط اجتماعی خوزه دونز توسط اداره پلیس فیلادلفیا برای 30 سال خدمت در اکتبر 2020 تجلیل شد.@PPD26Dist/Twitter

  • یک افسر پلیس فیلادلفیا علیه همکارش به دلیل درآوردن مکرر شلوارش در دفتر شکایت کرد.

  • این شکایت ادعا می‌کند که افسر خوزه دونز به‌جای حضور در حمام یا رختکن، به‌طور معمول در نزدیکی همکارانش لباس‌هایش را در می‌آورد.

  • وکلای افسر کلی نیل مدعی آزار جنسی و محیط کاری خصمانه شدند.

یک افسر پلیس فیلادلفیا به دلیل تبعیض جنسی و ایجاد یک محیط کاری خصمانه به اتهام درآوردن مکرر شلوار خود در مقابل افسران دیگر مورد شکایت قرار گرفته است.

افسر خوزه دونز و شهر فیلادلفیا به عنوان متهم در دادخواستی که وکلای دادگستری برای افسر کلی نیل ارائه کرده اند، نام برده می شود. هر دو افسر برای ناحیه 26 اداره پلیس فیلادلفیا کار می کنند. این شکایت در ژوئن گذشته ثبت شد و اولین بار توسط The Philadelphia Inquirer گزارش شد.

طبق این شکایت، نیل ادعا کرد که دونز، افسر پلیس برای بیش از 30 سال، “شلوار خود را مستقیماً پشت و کنار” نیل در چندین نوبت درآورد و “در دفتر باز منطقه 26 با شورت بوکسر خود ایستاده بود، به جای برای این کار از رختکن یا حمام استفاده کنید.”

این رفتار چندین بار در مقابل نیل و سایر افسران زن رخ داد که طبق شکایت نیل، برخی از آنها به مافوق خود شکایت کردند. این شکایت شامل اسکرین‌شات‌هایی از چندین ویدیو است که به‌طور محتاطانه توسط نیل گرفته شده است که نشان می‌دهد دونز «شلوارش را در می‌آورد» و «خود را با لباس زیرش نشان می‌دهد» مستقیماً پشت نیل.

در این دادخواست در مورد یکی از نمایش‌های ویدئویی آمده است: «تقریباً در ساعت ۰:۰۸ ثانیه بعد از ویدیو، متهم شکاف را در باسن خود می‌زند تا لباس زیر گوه‌دار خود را از آن جدا کند». “در 0:18 ثانیه بعد از این ویدئو، متهم دانز پس از آن یک شلوار دیگر را روی لباس زیر خود می کشد، پیراهن خود را بالای کمر بلند می کند تا کمر و شکمش نمایان شود و شلوارش را تنظیم کرده و دکمه ها را می بندد.”

اسکرین شات‌ها و حاشیه‌نویسی‌های بعدی توصیف می‌کنند که دانز به طور معمولی به یک تماس تلفنی پاسخ می‌دهد در حالی که شلوارش را روی لباس زیرش می‌کشد، و همچنین حادثه دیگری که در آن یک افسر دیگر از کنار آن رد می‌شود و در هنگام تلاش برای باز کردن یخچال دفتر برای قرار دادن وسایل، در معرض رفتار متهم دانز قرار می‌گیرد. در داخل،” این دادخواست ادعا کرد.

شکایت نیل همچنین می‌گوید که شکایات ارائه شده به مافوق او نادیده گرفته شده است. وکلای او خواستار 150000 دلار کمک و محاکمه توسط هیئت منصفه به اتهام آزار جنسی، محیط کار خصمانه، و انتقام جویی و سایر شکایات شدند.

جی. کانور کورکوران، وکیل نیل، با اشاره به اینکه افسران زن و مرد از دونز شکایت کرده اند، گفت: “ما آن را به هیئت منصفه می بریم و ببینیم آنها در مورد آقای Fruit Of The Loom چه می گویند.” ‘ هدایت. Corcoran بلافاصله به درخواست Insider برای اظهار نظر پاسخ نداد.

آنجلا لی ولز، وکیل دونز، در اسناد دادگاه گفت که موکلش با “هیچ نیت سوء” عمل نکرده است و تمام اتهامات را رد کرد و اشاره کرد که مدارک ویدئویی بدون اطلاع یا رضایت دونز گرفته شده است. ولز بلافاصله به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ نداد و همچنین اداره پلیس فیلادلفیا نیز پاسخی نداد.

اصل مقاله را در Insider بخوانید



منبع