یک ستاره تلویزیونی واقعیت که بدون اجازه او ویدیوی صریح از او و دوست دختر سابقش را در OnlyFans منتشر کرده بود، تقریباً به 2 سال زندان محکوم شد.

پورن انتقام جویانه به اشتراک گذاری ویدیوها یا تصاویر صریح خصوصی بدون رضایت در تلاش برای تحقیر سوژه است. این یک جرم در بریتانیا است و تا دو سال حبس دارد.

این عکس توسط یک دوربین مداربسته در محوطه خانه او در لافتون در اسکس در شرق لندن ضبط شد و او بعداً بدون رضایت او آن را به صورت آنلاین به اشتراک گذاشت.

عکس استفن بیر با عینک آفتابی بیرون از دادگاه

هریسون، همچنین یک ستاره رئالیتی که در نسخه بریتانیایی “جزیره عشق” و یک نمایش واقعیت دیگر به نام “The Only Way Is Essex” ظاهر شد، از فیلمبرداری آنها آگاه نبود و گفت که بیر علیرغم اینکه این ویدیو را در OnlyFans در دسترس قرار داده است. گاردین گزارش داد که او از او می خواهد که آن را برای کسی ارسال نکند.

قاضی کریستوفر مورگان گفت که بیر باعث “تحقیر و شرمساری گسترده” هریسون شد و او “ارزش اقتصادی افزایش یافته” را در اشتراک گذاری ویدئوی پورن انتقام جویانه دید زیرا “شخصیت مشهور تلویزیون واقعیت و رسانه های اجتماعی” را نشان می داد.

استفان بیر، ستاره سریال تلویزیونی OnlyFans و واقعیت تلویزیونی، به دلیل «پورن انتقام جویانه» به 21 ماه زندان محکوم شد.

  • شرکت کننده مسابقه “Ex on the Beach” ویدیویی صریح از دوست دختر سابق خود را بدون رضایت او به اشتراک گذاشت.

  • استفن بیر روز جمعه به 21 ماه زندان محکوم شد.گتی ایماژ

    • جورجیا هریسون در مقابل دادگاه تاج و تخت چلمسفورد پس از محکومیت استیون بیر در روز جمعه.جو گیدنز / PA Images / گتی ایماژ

      استفن بیر، که در برنامه های تلویزیونی واقعی “کشتی شکسته” و “قبیل سابق در ساحل” ظاهر شد و در سال 2016 برنده “برادر بزرگ سلبریتی” بریتانیا شد، روز جمعه پس از فیلمبرداری از خود و جورجیا هریسون در حال انجام یک عمل جنسی در باغش در شهرش، محکوم شد. 2020.

      در ایالات متحده، قانون مشابهی به نام قانون توقف بهره برداری مضر از تصاویر و محدود کردن توزیع آن در آگوست گذشته به مجلس ارائه شد و در نوامبر به کمیته فرعی جنایت، تروریسم و ​​امنیت داخلی ارجاع داده شد تا بررسی شود.

      روز دوشنبه، مرکز ملی کودکان گمشده و استثمار شده، Take It Down را اعلام کرد، ابزاری رایگان برای مردم و شرکت‌های فناوری که می‌توانند از آن برای کمک به مبارزه با استثمار جنسی کودکان استفاده کنند. کاربران می توانند در صورتی که محتوای صریح آنها به صورت آنلاین به اشتراک گذاشته شده است گزارش دهند و از مرکز بخواهند آن را حذف کند.

      این مرد 33 ساله در ماه دسامبر توسط هیئت منصفه به دلیل دو فقره فضول بودن و افشای عکس ها و فیلم های جنسی خصوصی به قصد ایجاد ناراحتی، بر اساس پرونده دادگاه مجرم شناخته شد.

      این حکم چند روز پس از آن صادر شد که OnlyFans به شرکت‌هایی از جمله Meta و Pornhub پیوست و از پلتفرمی حمایت کرد که به افراد امکان می‌دهد سایت‌ها را اسکن کنند تا ببینند آیا تصاویر یا ویدیوهای غیراخلاقی جنسی از آنها در سن ۱۸ سالگی و کمتر از آن‌ها پست شده است یا خیر.

      مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



    منبع

    بیر در طول محاکمه به دادگاه گفت که در اکتبر 2020 به OnlyFans ملحق شده است. این پلتفرم یک روز پس از گزارش هریسون از ویدیو، حساب کاربری او را غیرفعال کرد.

    جورجیا هریسون روز جمعه در خارج از دادگاه تاج و تخت چلمسفورد با رسانه ها صحبت می کند.

    به بیر همچنین حکم منع شد و او را از تماس با هریسون به مدت پنج سال منع کرد و در فهرست مجرمان جنسی قرار گرفت.

    این ویدیو بدون اطلاع او از دوربین مداربسته در خانه او فیلمبرداری شد و بعداً در OnlyFans منتشر شد.

    یکی از خالقان OnlyFans و ستاره تلویزیون های واقعیت به دلیل انتشار یک ویدیوی صریح از او و دوست دختر سابقش در OnlyFans به مدت دو سال و به مدت دو سال زندانی شده است.