یک انجمن برادری پس از اینکه ویدئویی نشان داد که مردان در مورد داشتن رابطه جنسی با یک زن مرده شعار می دهند، تعطیل شد. 3 زن که در مهمانی شرکت کردند به Insider گفتند که این تنها بخشی از مشکل بود.

اعضای Sigma Phi Epsilon ضبط شده بودند که این شعار خشونت آمیز جنسی را قبل از مهمانی پر سر و صدای استخر می خوانند که اتهامات تأیید نشده دیگری در مورد نوشیدنی های مخدر را برانگیخت. ویدئویی که قبل از جشن اول اکتبر گرفته شده، ده‌ها مرد جوان را نشان می‌دهد که در حالی که آهنگی مملو از مضامین نکروفیلیا سر می‌دهند، بالا و پایین می‌پرند.

نمایی بیرونی از دفتر مرکزی پردیس سیگما فی اپسیلون واقع در داخل ساختمان پانهلنیک در دانشگاه میامی در روز دوشنبه، 10 اکتبر 2022، در کورال گیبلز، فلوریدا.

هدر متیوز، افسر ارتباطات SigEp گفت: “ما انتظار داریم فصل های SigEp به اعضای خود و جامعه پردیس خود محیطی امن و حمایتی ارائه دهند.” “این سنگ بنای یک تجربه مثبت برادری و دانشگاهی است، بنابراین ما این انتظار را جدی می گیریم و فصل های خود را مطابق با آن استاندارد نگه می داریم.”

در 14 اکتبر، برادران برادری سیگما فی اپسیلون به دلیل این ویدئوی جنسی عذرخواهی کردند و طبق بیانیه ای که به میامی هرالد ارائه شد، اتهامات مربوط به نوشیدنی های مخدر را رد کردند.

نمایی بیرونی از دفتر مرکزی پردیس سیگما فی اپسیلون واقع در داخل ساختمان پانهلنیک در دانشگاه میامی در روز دوشنبه، 10 اکتبر 2022، در کورال گیبلز، فلوریدا.ماتیاس جی. اوکنر/ میامی هرالد/ سرویس خبری تریبون از طریق گتی ایماژ

  • یکی از دانشگاه‌های میامی پس از افشای ویدیویی از خواندن شعارهای زن‌ستیزانه توسط اعضا، تعطیل شد.

  • این سخنگو به ویدئوی این شعار اشاره کرد و گفت که ستاد ملی یک کپی از فیلم دریافت کرده است که نشان می‌دهد اعضای اخوان در «اقدامات زن‌ستیزانه» شرکت می‌کنند که با ارزش‌های برادری همسو نیست.

    پس از بسته شدن بخش دانشگاه میامی، وب سایت آن نیز بسته شد. بر اساس یک صفحه وب آرشیو شده که توسط Insider مشاهده شده است، در سال 1991، این انجمن یک برنامه توسعه مستمر به نام “برنامه مرد متعادل” را اجرا کرد که سبک زندگی را بر اساس سه اصل ترویج می کند. فضیلت، همت و عشق برادرانه.

    این ویدیو اعضای سیگما فی اپسیلون را نشان می‌دهد که آهنگی جنسی مملو از مضامین نکروفیلیا سر می‌دهند.

  • زنان به سرعت نوشیدنی های خود را پرت کردند و تصمیم گرفتند مهمانی را ترک کنند، اما نه قبل از اینکه به برخی از دوستان خود که در آن شرکت بودند هشدار دهند.

    این اولین باری نیست که یک فصل SigEp بسته می شود. بر اساس گزارش KMTV 3 News Now، یک ایستگاه تلویزیونی محلی، در سال 2019، بخش دانشگاه نبراسکا-اوماها پس از تحقیقاتی که نشان داد که مشروبات الکلی و سیاست های مدیریت ریسک را نقض می کند، بسته شد.

    اما طبق گفته سه زن که به اینسایدر گفتند که آنها معتقدند که انجمن برادری در یک مهمانی در اوایل ماه جاری نیز نوشیدنی های حاوی مواد مخدر سرو می کرد، تخلفات ادعایی سازمان فراتر از شعار زن ستیز است.

    این دانش‌آموز گفت که تقریباً هرگز در مهمانی‌های فرت از نوشیدنی‌های مخلوط استفاده نمی‌کند، بلکه ترجیح می‌دهد به جای آن نوشیدنی‌های کنسرو شده‌ای را که خودش خریده است بنوشد. اما گروه قصد نداشتند خیلی طولانی بمانند، بنابراین برای گرفتن مشروب به بار نزدیک شدند.

    سخنگوی هیئت مدیره ملی سیگما فی اپسیلون به اینسایدر گفت که هیئت حاکمه به اتفاق آرا به لغو منشور فصل میامی کمتر از یک هفته پس از جشن رای داد.

    یکی از زنی که به شرط ناشناس ماندن با اینسایدر صحبت کرد، گفت وقتی این ویدئو را دید، منزجر شد.

    بروشور دریافت شده توسط Insider تبلیغاتی برای مهمانی با موضوع “شنای بزرگسالان” این رویداد را به عنوان “دیزنی لند برای افراد منحط” توصیف کرد و دارای فوم گودال، سرسره فنری و دی جی حرفه ای در محل بود.

    شاگردانی که با اینسایدر صحبت کردند تنها کسانی نبودند که در این مهمانی مورد مواد مخدر قرار گرفتند. دو زن جوان به نام‌های ابی و مری با طوفان میامی صحبت کردند و داستان‌های مشابهی از مشاهده پودر سفید در نوشیدنی‌ها را بازگو کردند.

    “چگونه در مورد تجاوز به زنان شعار می دهید؟” او گفت.

    دانشجویان به اینسایدر گفتند که ویدیوی این شعار و اخراج متعاقب آن برادری، سر و صدای زیادی در محوطه دانشگاه برانگیخت. اما طبق گفته سه زن مهمان که از ترس انتقام خواستند ناشناس بمانند، تخلفات ادعایی سازمان به همین جا ختم نمی شود. توسط اعضای انجمن برادری هویت هر سه زن توسط Insider مشخص است.

    یکی از انجمن های برادری دانشگاه میامی در اوایل این ماه پس از فاش شدن ویدیویی که نشان می داد مردان در مورد داشتن رابطه جنسی با یک زن مرده شعار می دادند، تعطیل شد.

    اینسایدر با دو مهمان دیگر صحبت کرد و همچنین خواست نامش فاش نشود، گفت که زنی که فیلم را گرفته به آنها نزدیک شد و گفت که معتقد است نوشیدنی دوستش مواد مخدر شده است.

    (ماتیاس جی. اوکنر/ میامی هرالد/ سرویس خبری تریبون از طریق گتی ایماژ

    برادری عذرخواهی می کند

    به گفته یکی از دانشجویان، جشن سالانه استخر سیگما فی اپسیلون، بزرگترین رویداد این گروه در سال است. مهمانداران گفتند که رویداد امسال برای شنبه، 1 اکتبر برنامه ریزی شده بود و در خانه ای خارج از دانشگاه در کورال گیبلز قرار داشت.

    او به اینسایدر گفت که معتقد است او و دوستش در مهمانی مواد مخدر مصرف کرده اند. اعضای فصل SigEP به سؤالات Insider در مورد این ویدیو یا اتهامات مربوط به افزایش نوشابه پاسخی ندادند.

    در بیانیه آمده است: «برادران بخش سابق گامای فلوریدا سیگما فی اپسیلون عمیقاً برای شعار پیش از رویداد اول اکتبر متاسفند. “تکرار این شعار کاملاً نامناسب، سرزنش‌کننده بود و نشان‌دهنده آن چیزی نیست که ما هستیم. ما با شدیدترین عبارات ممکن از هر کسی که به دلیل اشعار یا اقدامات ما آسیب دیده است عذرخواهی می‌کنیم.”

    ژاکلین منندز، سخنگوی UM گفت که دانشگاه در ایمیلی به میامی هرالد در حال انجام تحقیقات است.

    “ما هر از چند گاهی او را می‌کشیم، یک بار به او لعنتی می‌زنیم و دوباره او را می‌زنیم!” در ویدیویی که توسط Insider بررسی شده است، می توان صدای این مردان را شنید. “برو بیرون، از لعنتی دست بردار!”

    نکته خبری دارید؟ با این خبرنگار تماس بگیرید [email protected].

    دانشجویان کنونی به Insider گفتند که این ویدئو به سرعت در محوطه دانشگاه پخش شد. روزنامه دانشجویی دانشگاه به نام The Miami Hurricane اولین خبری بود که خبر تعلیق این انجمن را منتشر کرد. به گزارش طوفان، این آهنگ همچنین شامل یک خط در مورد نگه داشتن قربانی در یک جعبه چوبی است.

    او به اینسایدر گفت که با دقت تماشا می‌کند که اعضای انجمن نوشیدنی‌هایشان را درست می‌کنند، قبل از برداشتن فنجان‌ها و نوشیدن چند جرعه فقط برای چند ثانیه دور می‌شوند.

    میامی هرالد گزارش داد که ذکر پودر سفید ممکن است از کیسه های شنی باشد که برای محکم کردن میله های چادر برای زمین والیبال استفاده می شد. برادری SigEp به این خبرگزاری گفت که دلیل اینکه مردم ممکن است پودر در نوشیدنی‌های خود پیدا کنند این است که برخی از فنجان‌های Solo قرمز روی زمین افتاده و دوباره مورد استفاده قرار گرفته‌اند.

    نمایی هوایی از خانه در بلوک 7100 خیابان 62 جنوب غربی در روز دوشنبه، 10 اکتبر 2022، در میامی، فلوریدا.  این خانه جایی است که شعبه سیگما فی اپسیلون دانشگاه میامی در روز 1 اکتبر میزبان یک مهمانی استخر بود که پس از آن ویدئویی پخش شد که نشان می‌دهد برادران خشمگین درباره داشتن رابطه جنسی با یک زن مرده شعار می‌دهند.

    مدیریت دانشگاه میامی به درخواست‌های متعدد Insider برای اظهارنظر پاسخی نداد و رئیس بخش SigEp مدرسه نیز پاسخی نداد.

    یک ماده سفید در نوشیدنی در مهمانی «شنای بزرگسالان» در اول اکتبر.عکس ارسالی از منبع ناشناس

    یک دانش آموز دختر که به دلیل ترس از انتقام گیری توسط اعضای انجمن، خواست نامش فاش نشود، به اینسایدر گفت که او و گروهی از دوستانش حدود یک ساعت پس از شروع مهمانی به مهمانی رسیدند.

    مهمانی با موضوع «شنای بزرگسالان» یکی از بزرگ‌ترین مهمانی‌هایی است که فرات برگزار می‌کند.

ادعای وجود پودر سفید در نوشیدنی های مخلوط

او به هرالد گفت: «کارکنان دانشگاه در طول هفته با گروه‌های دانشجویی ملاقات کرده‌اند تا به نگرانی‌هایشان رسیدگی کنند و دانشجویان را تشویق می‌کنند تا هرگونه اطلاعات اضافی در مورد این رویداد را گزارش کنند، زیرا ما به تحقیقات خود ادامه می‌دهیم.»

Insider نمی تواند تایید کند که پودر سفید چیست، اما برخی از داروهای رایج “تجاوز به عنف خرما”، از جمله GHB و کتامین، می توانند به عنوان پودر سفید، در میان اشکال دیگر، تولید شوند.

یک ماده سفید در نوشیدنی شرکت کنندگان در

اصل مقاله را در Insider بخوانید



منبع

هر دو زن به این رسانه گفتند که آنها همچنین شروع به شنیدن داستان های مشابه از خواهران خواهرخوانده خود کردند که در این مراسم شرکت کردند و مواردی از کسانی که مهمانی به دلیل استفراغ غیرقابل کنترل یا ناتوانی در بیدار ماندن مبتلا شده بودند را توصیف کردند.

اداره پلیس دانشگاه میامی به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ نداد.

دانش آموزی که در ابتدا فیلم نوشیدنی دوستش را گرفته بود به Insider گفت که او در ساعاتی پس از ترک مهمانی به شدت مست شده است. او گفت که فقط یک سلتزر و چند جرعه از نوشیدنی دوستش خورده بود، اما شب را با احساس نزدیک به سیاهی گذراند.

اما لحظاتی بعد او گفت که یکی از دوستانش متوجه یک پودر سفید در بالای نوشیدنی او شد. او ویدیویی از این نوشیدنی گرفت که Insider آن را بررسی کرده و به وضوح یک ماده سفید قابل مشاهده را نشان می دهد.