در مسابقه فرماندار آریزونا، یک سوال پیش می آید: “کتی کجاست؟”

در حالی که رای گیری زودهنگام در این ایالت در حال انجام است، برخی از حامیان هابز نگران هستند که حملات به دیده شدن او طنین انداز شود. در مصاحبه‌ها، آنها گفتند که فکر می‌کنند هابز ممکن است توسط مخالفی غرق شود که از ممنوعیت صریح سقط جنین حمایت می‌کند و قول داده است که مرز جنوبی را نظامی کند.

سولوریو گفت که نگران این است که برخی از همکارانش در هتلی که او در آن خانه‌داری را کنترل می‌کند به سمت دریاچه حرکت می‌کنند. او گفت: «کاری واقعاً تشنه آن است. “میتونی بگی.”

این هفته، این کار شامل رسیدگی به یک خطای پایگاه داده ثبت نام رای دهندگان بود که بر روی 6000 رای دهنده تاثیر گذاشت و با عقب راندن برنامه های یک شهرستان آریزونا برای شمارش دستی همه آرای خود.

© 2022 شرکت نیویورک تایمز



منبع

هابز پنجشنبه در حالی که پس از گپ زدن با کارگران سوپرمارکت در یک سالن اتحادیه در مرکز شهر فینیکس، سؤالاتی را مطرح می کرد، گفت: «من هر روز برای پیروزی در این مسابقه می جنگم. کمپین او این رویداد را برای رسانه های خبری تبلیغ کرده بود، اما تنها دو خبرگزاری محلی خبرنگاران را برای پوشش آن فرستادند.

برخی از دموکرات‌ها از آنچه به عنوان تمرکز گمراه‌کننده بر شخصیت‌های کاندیدا توصیف می‌کنند که توجه را از مشکلات واقعی مانند هزینه‌های سرسام‌آور مسکن آریزونا، کمبود آب، موج‌های گرمای مرگبار تابستان و آتش‌سوزی‌های جنگلی و سیستم‌های مدارس کم‌بودجه می‌کند، ناامید شده‌اند.

در کنفرانس‌های خبری، لیک سؤالات دوستانه‌ای را از رسانه‌های مختلف محافظه‌کار مطرح می‌کند، اما از پاسخ به سؤالات آریزونا ریپابلیک، روزنامه برجسته ایالتی خودداری می‌کند. در طول انتخابات مقدماتی جمهوری خواهان، مبارزات انتخاباتی او با داشتن یک خبرنگار جمهوری آریزونا به عنوان ناظم در مناظره اولیه مخالف بود.

لیک همچنین با بسیاری از خبرگزاری های دیگر از جمله CNN، ایستگاه های تلویزیونی محلی و نیویورک تایمز مصاحبه کرده است.

جمهوری خواهان هابز را به عنوان نامزدی غیابی معرفی می کنند و نه آنقدر سخت و شفاف برای فرماندار شدن. رقیب او، لیک، یک موشک گرماجو برای کانون توجه، مجموعه‌ای از شیرین کاری‌های فزاینده بارنومسک را انجام داده است تا به نقطه اصلی برسد.

کلاینمن گفت: “شما باید جلوی آن مردم بیرون بیایید و به آنها بگویید که چرا رای دادن به یک دموکرات خوب است.” او گفت که امیدوار است هابز بتواند در مجلس قانونگذاری تحت کنترل جمهوری خواهان که کوپن های مدارس را گسترش می دهد و حسابرسی حزبی نتایج انتخابات 2020 را انجام می دهد، چک کند، اما “او این پیام را نمی فروشد.”

انتخابات 2018 مسیر باریک هابز را برای پیروزی در ایالتی که در رقابت‌های ملی اخیر از دموکرات‌ها حمایت کرده است، نشان می‌دهد، اما جمهوری‌خواهان را سال به سال به قدرت در ایالت کاپیتول بازمی‌گرداند.

برای خبرنامه The Morning از نیویورک تایمز ثبت نام کنید

سبک‌های متفاوت آن‌ها، کمپین بالاترین مقام ایالتی را بیشتر به یک برخورد شخصیت‌ها تبدیل کرده است تا نبرد ایده‌ها – پویایی که هابز پس از رویداد انتخاباتی‌اش در روز پنجشنبه به آن اذعان کرد.

کاری لیک، نامزد جمهوری خواهان برای فرمانداری آریزونا، همراه با فرماندار ویرجینیا، گلن یانگکین، در یک گردهمایی مبارزاتی در توسان، آریز، 19 اکتبر 2022. (ربکا نوبل/نیویورک تایمز)

به نظر می رسد که این رقابت منعکس کننده یک روند میان مدت گسترده تر است که باعث شده است سیاستمداران از مناظره ها کوتاه بیایند و به دقت در ظاهر عمومی خود نظارت کنند تا از احتمال سؤالات خصمانه یا برخورد با مخالفان جلوگیری کنند. اما در نزاع بدون بند انگشت برای کنترل آریزونا، ایالتی که می تواند در انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 محوری باشد، حتی حامیان هابز می گویند که می خواهند شاهد مبارزه بیشتر او باشند.

گلوریا سولوریو، یکی از اعضای شورای شهر در حومه فونیکس در آوندیل که از هابز حمایت می کند، “من واقعاً آنچه را که او دارد، و بسیاری از ویژگی های او و کارهایی که قبلا انجام داده است، دوست دارم، اما من نگران هستم.” ما شاهد بحثی نیستیم. ما آن طرف ماجرا را نمی بینیم. ما می بینیم که نامزد دیگر خودش را در کانون توجه قرار می دهد.»

او با یک صندلی خالی روی صحنه ظاهر شده است تا نماینده هابز باشد. کمپین او مردی را با کت و شلوار مرغ زرد روی صحنه آورده است تا در اطراف برقصد. دو تن از حامیان او در تظاهرات جمهوری خواهان در «والدو کجاست؟» حاضر شدند. پیراهن های راه راه قرمز

هابز، که این رقابت را به عنوان «عقل در برابر هرج و مرج» توصیف می کند، از زمانی که از سیستم انتخاباتی آریزونا در برابر اتهامات دروغین تقلب در رقابت های انتخابات ریاست جمهوری 2020 دفاع کرد، هدف تهدیدهای مرگ قرار گرفت. هابز گفت که لیک خواستار دستگیری او شده است، تماسی که هابز پیشنهاد کرده است می تواند به هوشیاری منجر شود. کمپین او که نگران امنیت او است، حرکات او را با پلیس و محافظان امنیتی هماهنگ می کند.

ققنوس – درخواست جمهوری خواهان پس از آن آغاز شد که کیتی هابز، نامزد دموکرات آریزونا برای فرمانداری، از شرکت در مراسم مناظره تلویزیونی در سال انتخابات امتناع کرد و گفت که نمی‌خواهد به دریاچه کاری سکویی بدهد و انتخابات را انکار کرد. رقیب جمهوری خواه

برنت کلاینمن، که در کلاس‌های بازرگانی در کالج اجتماعی گلندیل تدریس می‌کند و از هابز حمایت می‌کند، گفت که او فکر می‌کند که او ممکن است با حضور در کنار حامیان حقوق سقط جنین یا اعضای اتحادیه به جای جستجوی مخاطبان جمهوری‌خواهان و رای‌دهندگان مستقل، بی‌خطر بازی کند.

اکنون، در هفته‌های پایانی رقابتی که نظرسنجی‌های اخیر نشان می‌دهد عملاً مساوی است، طعنه‌ای از سوی جمهوری‌خواهان به دنبال هابز می‌رود و حامیان او را نگران می‌کند: «کتی کجاست؟»

استوان رودریگز، 70 ساله، که در یک سوپر مارکت فرای در توسان کار می کند، گفت که از طرفداران سرسخت هابز بود و نگران بود که برخی از همکاران و آشنایان خود را تنظیم کنند و قصد رای دادن ندارند.

هابز گفت: «دریاچه کاری، همانقدر که برای دموکراسی و آینده کشور ما خطرناک است، کاندیدای خوبی است.

در یک ایمیل، راس ترامبل، سخنگوی کمپین لیک، پاسخ داد که هابز “به تنهایی 20 سال سنت بحث در آریزونا را نابود می کند در حالی که از خبرنگاران در آسانسورهای باری پنهان می شود.”

هابز در مورد بیرون آمدن پس از حضورش در تلویزیون عمومی آریزونا گفت که از حضور خبرنگاران اطلاعی نداشت و کمپین او گفت که باید به عنوان وزیر امور خارجه به یک روز پر از کمپین و کار رسمی برسد.

هابز، یک مددکار اجتماعی که برای یک پناهگاه خشونت خانگی کار می کرد، در رقابت خود برای تصدی وزارت امور خارجه در سال 2018 با اختلاف کمتر از یک درصد در برابر یک تازه وارد سیاسی پیروز شد. او اولین دموکراتی بود که از سال 1995 به این سمت رسید. پست وزیر امور خارجه به ویژه در آریزونا مهم است زیرا وزیر امور خارجه در ردیف جانشینی فرماندار قرار دارد. ایالت معاون فرماندار ندارد.

کاری لیک، نامزد جمهوری خواهان برای فرمانداری آریزونا، همراه با فرماندار ویرجینیا، گلن یانگکین، در یک گردهمایی مبارزاتی در توسان، آریز، 19 اکتبر 2022. (ربکا نوبل/نیویورک تایمز)

هابز و کمپین او این انتقاد را رد می کنند. آنها اشاره می کنند که هابز در طول ماه گذشته حداقل 23 مصاحبه با روزنامه نگاران جریان اصلی، رسانه های چپگرا و حتی یک حضور با یک مجری محافظه کار رادیویی آریزونا انجام داده است. او در یک رژه غرور، راهپیمایی زنان و رویدادهای بانکداری تلفنی ظاهر شده است و آخر هفته را با رهبران لاتین تبار در اطراف منطقه فینیکس به مبارزات انتخاباتی می گذراند.

و این هفته، روزنامه نگاران آریزونا که مصاحبه بزرگی را که هابز با یک ایستگاه تلویزیونی عمومی فونیکس انجام داد، در توییتی نوشتند که هابز بعد از آن بدون اینکه با سؤالات آنها روبرو شود از ساختمان خارج شده است.

حتی حامیان او نگران هستند که هابز، یک مقام منتخب دست کم گرفته که دفتری را اداره می کند که مسئولیت مدیریت انتخابات و نظارت بر بایگانی های ایالتی را بر عهده دارد، ممکن است برای رقابتی با یکی از دستیاران ترامپ مانند لیک که از مبارزات سیاسی لذت می برد، مناسب نباشد.

کریستینا آمستوی، سخنگوی انجمن فرمانداران دموکرات، گفت: «رویکرد کاری با مطبوعات، آتش زدن، متهم کردن و توهین کردن است، در حالی که امیدوار است آریزوناها متوجه این موضوع نشوند که او برنامه واحدی برای بهبود زندگی خود ندارد. که 8 میلیون دلار برای حمایت از هابز هزینه کرده است.

لیک، مجری سابق اخبار یک ایستگاه محلی فاکس، تلاش کرده است که رسانه های خبری را به پسر شلاق کمپین تبدیل کند. او مانند رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ، مطبوعات را «دشمن مردم» می خواند. او تزیینات الهیاتی خود را اضافه می کند و می گوید رسانه های خبری نیز “دست راست شیطان” هستند.

سپس در اوایل ماه جاری، زمانی که هابز، وزیر امور خارجه آریزونا، یکی از اعضای گروه محافظه کار Project Veritas به ملاقات او رفت، هنگامی که او به تنهایی در یک رستوران فست فود غذا می خورد، برخورد ناخوشایندی داشت. در عجله اش برای فرار، نوشیدنی اش را ریخت و به داخل حمام رفت.

صبح روز پنجشنبه، سؤالاتی که گروهی از کارگران خواربارفروشی برای هابز داشتند، به سختی به موضوع مناظره یا بارهای جمهوری خواهان اشاره می کردند. در عوض، مردم در مورد مرخصی با حقوق، فقیر بودن در دوران پیری و اینکه چگونه آب و هوای گرم گرد کردن چرخ دستی‌های مواد غذایی شل را در گرمای 120 درجه یک پارکینگ آسفالت خطرناک می‌کند، می‌پرسیدند.

رودریگز گفت: “او کارهای زیادی انجام می دهد، اما مبارزه با همه دروغ ها سخت است.” “انتخاب نمی تواند واضح تر باشد. نمی‌دانم چرا برای افراد بیشتری واضح‌تر نیست.»