یوکایپا ‘معلم سال’ متهم به جنایات جنسی دانش آموز

تریسی واندرهولست در بازداشتگاه مرکزی در سن برناردینو زندانی شد. در یک خبرنامه آمده است که او به جای وثیقه 30000 دلاری محکوم شده است، اما جمعه شب مشخص نیست که آیا او در بازداشت است یا خیر.

بازرسان اداره کلانتر شهرستان سن برناردینو با ناحیه مدرسه مشترک یوکایپا-کالیمسا روی این پرونده کار کردند.

در یک ویدیوی یوتیوب که هفت سال پیش منتشر شد، او را می‌توان دید که در حال تدریس یک دوره عالی ریاضی برای دانشجویان سال اول است.

این داستان در ابتدا در لس آنجلس تایمز ظاهر شد.





منبع

مقامات گفتند که یک معلم 38 ساله در دبیرستان یوکایپا پنجشنبه شب به ظن رابطه جنسی غیرقانونی با یک دانش آموز پسر 16 ساله دستگیر شد.

بر اساس پست‌های رسانه‌های اجتماعی و گزارش‌های خبری محلی از آن زمان، Vanderhulst به عنوان “معلم سال” سال 2017 توسط Yucaipa High انتخاب شد. در حال حاضر حذف شده است توییت، مدرسه گفت که او “یک برنامه درسی دقیق ریاضی و مراقبت عمیق از دانش آموزان خود را ارائه می دهد.”

کارآگاهان معلم دبیرستان یوکایپا، تریسی واندرهولست را به عنوان مظنون شناسایی کردند.

معلم دبیرستان تریسی واندرهولست روز پنجشنبه به اتهام رابطه غیرقانونی با یک دانش آموز دستگیر شد. (اداره پلیس شهرستان سن برناردینو و پلیس یوکایپا)

از هر کسی که اطلاعاتی دارد خواسته می شود با Det تماس بگیرد. راشل یانگ در (909) 890-4904. نکات را می توان به صورت ناشناس در (800) 782-7463 یا wetip.com ارائه کرد.