مستاجران کم‌درآمد از آنجایی که پارک‌های خانه‌های متحرک قدیمی تخریب می‌شوند، گزینه‌هایی ندارند

این واقعاً روی سلامتی و وضعیت روحی ما تأثیر گذاشته است.»

گروه های صنعتی تخمین می زنند که بیش از 20 میلیون نفر در حدود 43000 پارک خانه های متحرک در سراسر ایالات متحده زندگی می کنند.

ویراستاران: این نسخه تصحیح می کند که سازمان غیرانتفاعی Trellis با دانشگاه برای کمک به ساکنان Periwinkle کار می کند و از صندوق عمومی 2.5 میلیون دلاری که توسط شهر ایجاد شده است، پولی به او اختصاص داده نشده است.



منبع

اندرسون با اشاره به افزایش تخریب جوامع قدیمی برای توسعه مجدد، گفت: “بسیاری از این پارک ها 70 سال قدمت دارند.” “این یک مشکل بزرگ در آینده خواهد بود.”

رضا گفت: “بعضی از آنها ممکن است با خانواده دیگری نقل مکان کنند، با عمو یا عمه.”

—-

گراسیلا بلتران، ساکن پری وینکل، گفت این کافی نیست.

کسانی که باید خانه خود را به دلیل شرایط نامطمئن ترک کنند، اکنون می توانند برای خانه تک قسمتی 5000 دلار و برای خانه چند قسمتی تا 8000 دلار دریافت کنند.

تلاش های در حال انجام برای احیای خانه های سیار قدیمی محدودیت هایی دارد. با وجود نام آنها، اکثر آنها واقعاً متحرک نیستند و جابجایی آنها می تواند بسیار پرهزینه باشد. قدیمی‌ترین خانه‌ها اغلب برای جابجایی بسیار فرسوده هستند.

جیسون ویلیامز که خانه سیار خود را به نصف چیزی که خواسته بود فروخت و اکنون در یک موتورخانه زندگی می کند، گفت: “قوانین ایالتی از ما محافظت نمی کنند.”

برخی از پارک های قدیمی در ابتدا به عنوان مسکن دائمی در نظر گرفته نشده بودند.

ورمونت در اوایل سال جاری اعلام کرد که یک برنامه بهبود خانه سیار با 4 میلیون دلار پول فدرال تامین می شود. هدف آن کمک به مالکان پارک ها برای آماده سازی زمین های خالی یا متروکه برای خانه های سیار جدید و کمک به صاحبان خانه های سیار است که پایه های جدید را نصب کنند و خانه های خود را قابل سکونت تر کنند.

اما اکنون آنها و ده ها خانواده دیگر تا 28 می فرصت دارند تا پارک فونیکس را ترک کنند، پارکی که دانشگاه گرند کنیون در نزدیکی آن هفت سال پیش برای ساخت مسکن دانشجویی خریداری کرد. دو اجتماع خانه سیار دیگر نیز در بهار امسال برای پیشرفت های جدید در شهری که در آن بیش از 30 سال است که هیچ پارک جدیدی ساخته نشده است پاکسازی می شوند.

یک نظرسنجی اخیر توسط ائتلاف ملی مسکن کم درآمد نشان داد که کمبود 7.3 میلیون خانه اجاره ای مقرون به صرفه برای اجاره دهندگان بسیار کم درآمد در سراسر ایالات متحده وجود دارد که در آریزونا به عنوان یک خانواده سه نفره با درآمد 28850 دلار یا کمتر تعریف شده است.

فینیکس (AP) – آلوندرا رویز وازکز و همسرش برای یک دهه در پارک خانه متحرک Periwinkle راحت بودند و احساس خوش شانسی می کردند که صاحب خانه متحرک خود هستند و حدود 450 دلار در ماه برای سهم خود در شهری با اجاره های مارپیچ می پردازند.

ساکنان خواهان توقف 18 ماهه اخراج اضافی یا تغییر منطقه برای جلوگیری از خروج آنها برای مدت نامحدود بودند.

این دانشگاه گفت که ابتدا به ساکنان 6 ماه فرصت داد تا ترک کنند، سپس این مهلت را به 13 ماه افزایش داد. برای پنج ماه اول سال جاری اجاره رایگان، غرامت خروج زودهنگام، کمک به جابجایی و برخی کالاهای خانگی ارائه کرد.

در ریوردیل، یوتا، آخرین خانواده از حدود 50 خانواده در پارک خانه موبایل لزلی باید تا پایان ماه مه برای ساخت آپارتمان‌ها و خانه‌های شهری جدید را ترک کنند.

مایک تریلر، مدیر عامل سازمان غیرانتفاعی ترلیس، که زمانی ریاست اداره مسکن آریزونا را بر عهده داشت، گفت که این سازمان با دانشگاه همکاری می کند تا به خانواده های پری وینکل کمک کند تا آپارتمان پیدا کنند و ترتیبی دهند که خانه های متحرکی را جابجا کنند.

بیش از 20 خانواده در ماه های اخیر از Periwinkle نقل مکان کرده اند و زمین های پر از علف های هرز را پشت سر گذاشته اند. بدنه‌های زنگ‌زده چندین خانه متحرک با پله‌های چوبی در حال پوسیدگی پشت سر مانده بود.

با این حال، سالوادور رضا، فعال فینیکس، گفت که بیشتر خانواده ها با آینده نامشخصی روبرو هستند.

اما این پارک فرسوده در نهایت به محل زندگی بازنشستگان با درآمد ثابت و خانواده های جوان با کمک های دولتی تبدیل شد. فلوریدا سیتی، جنوبی ترین شهرداری در شهرستان میامی-دید، آن را دو سال پیش برای یک پروژه خانه شهری جدید فروخت.

ایزابل راموس که با دختر 11 ساله اش در Periwinkle زندگی می کند، گفت: “من اینجا هستم، خوب، زیرا جایی برای رفتن ندارم.” “من نمی دانم چه اتفاقی قرار است بیفتد.”

او گفت که در 18 ماه گذشته حداقل 6 چنین اجتماعاتی در آریزونا ویران شده است و افزود که دانشگاه گرند کانیون “به عقب خم شده” تا به ساکنان بیشتر از سایر مالکان پارک کمک کند.

تخریب پارک‌های خانه‌های متحرک قدیمی‌تر در سراسر ایالات متحده طرفدارانی را نگران می‌کند که می‌گویند با بولدوزر کردن آن‌ها برای همیشه برخی از مسکن‌های محدود برای فقیرترین افراد فقیر از بین می‌رود. آنها هشدار می دهند که ساکنان ممکن است مجبور شوند با اقوام خود دو برابر شوند یا در اتومبیل های خود زندگی کنند، در میان اخراج های شدید و بی خانمانی.

مارک استپ، مدیر برنامه کارشناسی ارشد دانشگاه ایالتی آریزونا در توسعه املاک و مستغلات، گفت: «خانه های سیار بخش بسیار بیشتری از سهام مسکن مقرون به صرفه ما نسبت به آنچه مردم می دانند، هستند. وقتی از بین برود، بسیاری از مردم جایی برای رفتن نخواهند داشت.»

در فینیکس، دانشگاه گرند کانیون در بیانیه‌ای اعلام کرد که پس از خرید Periwinkle در سال 2016، «تا زمانی که می‌توانست صبر کرده است» تا مسکن دانشجویی جدید بسازد. «اکنون، با نیاز به گسترش، دانشگاه بودجه‌ای برای ارائه چندین لایه کمک جمع‌آوری کرده است. به مستاجران در Periwinkle.”

کمپ فلوریدا سیتی و کمپ RV دهه ها پیش برای مسافرانی که به فلوریدا کیز یا اورگلیدز می رفتند ساخته شد.

شورای شهر فینیکس در بهار امسال تصمیم گرفت تا اخراج را ادامه دهد، اما 2.5 میلیون دلار از بودجه فدرال را برای کمک به ساکنان پارک خانه های سیار که در آینده با اخراج مواجه می شوند کنار گذاشت.

جوآنا کار، سرپرست موقت ائتلاف مسکن آریزونا، گفت: «ما در عمیق‌ترین بحران مسکن مقرون به صرفه هستیم که تا به حال تجربه کرده‌ایم. «مسکن برای بسیاری از مردم کاملاً دور از دسترس است. خیلی وحشتناک است.»

کن اندرسون، رئیس صنعت مسکن تولیدی آریزونا، گفت که تلاش برای تطبیق یک پارک قدیمی با استانداردهای مدرن می تواند برای مالکان مقرون به صرفه باشد و نیاز به تعویض زیرساخت های برق و فاضلاب برای خانه های جدیدتر دارد.

ما چیزی کمتر از 1800 دلار پیدا نکردیم. رویز وازکز در مورد اجاره آپارتمان گفت: این بسیار بالاتر از توان مالی ماست. او گفت که خانه نقلیه این زوج برای جابجایی خیلی قدیمی است و باید رها شود.

“آنها خانه من را می خواهند؟” او پرسید، صدایش شکسته شد. «خانه ای به من بده که برابر با خانه من باشد. من چیزی بیشتر نمی خواهم.»

شهرها اغلب پارک‌های قدیمی‌تر را دوست ندارند، زیرا برخلاف سایر مسکن‌ها، مالیات بر دارایی برای خدمات شهری ایجاد نمی‌کنند. پارک‌های فرسوده نیز می‌توانند چشم‌ها را آزار دهند و ارزش املاک مجاور را کاهش دهند، حتی وقتی ارزش زمین‌هایی که خانه‌های سیار در آن قرار دارند به طور تصاعدی افزایش یافته است.

شهرستان ماریکوپا، محل فینیکس، بیش از 74000 واحد کسری مسکن دارد. Zillow.com در حال حاضر میانگین قیمت اجاره ماهانه برای همه اتاق‌های خواب و انواع ملک در فینیکس را 2095 دلار فهرست می‌کند.

بسیاری از ساکنان پارک مهاجرانی اسپانیایی زبان هستند که حداقل دستمزد را به عنوان باغبان یا کارگران رستوران دریافت می کنند. بازنشستگانی نیز با تامین اجتماعی زندگی می کنند.

وزارت مسکن و شهرسازی اخیراً 225 میلیون دلار کمک بلاعوض به دولت‌ها، قبایل و سازمان‌های غیرانتفاعی برای حفظ خانه‌های متحرک اعلام کرد، اما این پول تنها می‌تواند برای جایگزینی، نه تعمیر خانه‌های ساخته شده قبل از سال 1976، که در پارک‌های قدیمی‌تر رایج است، استفاده شود.

یک قانون جدید در آریزونا اخیراً بودجه ایالتی را برای مالکانی که مجبور به جابجایی خانه های متحرک خود به دلیل توسعه مجدد شده اند به 12500 دلار برای یک خانه تک قسمتی و 20000 دلار برای یک خانه چند بخش افزایش داده است.