گزارش GA می گوید کودک نوپایی که با حباب ها بازی می کرد، مرد 82 ساله مبتلا به آلزایمر گم شده را پیدا کرد.

مور می‌گوید: «چند لحظه‌ی بعدی تار هستند زیرا همه چیز خیلی سریع پیش رفت. “اما لحظه ای که همیشه به یاد خواهم داشت، آقایی است که به او کمک می کرد و فریاد می زد: “او زنده است و صحبت می کند!”

WGCL گزارش داد که بعد از ظهر دوشنبه، لیپسکامب از بیمارستان مرخص شد و او اکنون با خانواده اش در خانه است.

“خدایا از تو ممنونم که از او محافظت کردی. خدایا شکرت برای نسیمی که حباب ها را حرکت می دهد. خدایا شکرت که در آن لحظه با ما بودی. مرسی که به این خانواده و جامعه آرامش دادی.»

مور نزد پسر 1 ساله‌اش رفت و بعد از خم شدن می‌گوید که پاها را هم دیده است. او به WGCL گفت که وحشت کرد و سپس با مجری قانون تماس گرفت. به محض ورود اولین امدادگران، آنها فرد را نینا لیپسکامب 82 ساله، زنی مبتلا به آلزایمر که به مدت چهار روز از سنویا، جورجیا ناپدید شده بود، شناسایی کردند.

مقامات NC می گویند که یک ساحل نشین «قهرمان» دختران را پس از شنیدن فریادشان به مکان امن می کشاند.

همسایه ها از ترامپولین برای نجات پدر گیر افتاده در خانه در حال سوختن در تنسی استفاده می کنند



منبع

اتان مور دوست دارد بیرون با حباب بازی کند

وقتی بریتنی مور، مادر کودک نوپا کانتی کویتا، او را برای بازی در 12 آگوست به بیرون برد، مثل هر روز دیگری بود، او در یک پست فیس بوک گفت. مور نگاه کرد که کودک نوپا و سگ‌هایش در تعقیب حباب‌ها در حیاط بودند تا اینکه اتفاقی غیرعادی افتاد.

عکس های اورگان نشان می دهد که چترباز در ارتفاع 40 فوتی از سطح زمین در یک درخت آویزان شده است

بر اساس یک پست فیس بوک از دفتر کلانتر شهرستان کویتا، لیپسکامب برای اولین بار در 9 آگوست زمانی که آخرین بار در حوالی ساعت 2 صبح دیده شد، ناپدید شده بود. مقامات می گویند که جست و جوهای گسترده ای را انجام داده اند و در چندین آژانس هماهنگ شده اند تا لیپسکامب را در روزهای ناپدید شدن او پیدا کنند.

حباب‌ها تا پشت حصار شناور شدند… اتان و سگ‌ها مثل همیشه دنبالشان می‌رفتند. این بار اتان فقط حباب ها را تعقیب نکرد، بلکه ایستاد و به جنگل نگاه کرد. مور گفت: او کمی خم شد و روی نرده نگه داشت و گفت: پا.