گرگ ابوت در جریان سفر به ال پاسو به جو بایدن دست دادن و نامه مستقیمی درباره سیاست های مرزی ارائه می دهد

بیشتر:رئیس جمهور بایدن برای بازدید از مرز در فرودگاه بین المللی ال پاسو فرود آمد: به روز رسانی زنده

نشست فرودگاهی که به طور علنی اعلام نشده بود، پس از یک آخر هفته برگزار شد که در آن ابوت در یک رشته پست های رسانه های اجتماعی و در ظاهر در فاکس نیوز از بایدن انتقاد کرد.

ابوت گفت: “بر اساس قوانین، او به عنوان رئیس جمهور موظف است عنوان 42 را حفظ کند.”

دوربین های خبری تلویزیونی این گفتگوی کوتاه اما که به نظر می رسید گفت و گوی صمیمانه بین بایدن و ابوت بود، دریافت کردند، اما اظهارات آنها نشد. به نظر می رسد بایدن نامه را می خواند، قبل از اینکه آن را تا کرده و آخرین دست دادن را به فرماندار ارائه کرد و سپس به استقبال دیگرانی رفت که در طول اقامت کوتاهش در ال پاسو با او ملاقات کردند.

پرزیدنت جو بایدن با گرگ ابوت فرماندار تگزاس هنگام ورود رئیس جمهور به ال پاسو در 8 ژانویه 2023 برای ارزیابی عملیات اجرایی مرزی و دیدار با رهبران جامعه که با تعداد تاریخی مهاجرانی که از ظلم سیاسی و خشونت باند در ونزوئلا، هائیتی فرار می کنند، دست می دهد. ، نیکاراگوئه و کوبا.  ورونیکا اسکوبار، نماینده ایالات متحده، دی ال پاسو، رئیس جمهور را در پرواز به زادگاهش همراهی کرد.

ابوت در نامه خود به بایدن مجموعه ای از اقداماتی را که از دولت می خواهد برای جلوگیری از مهاجرت غیرقانونی و واردات غیرقانونی مواد مخدر انجام دهد، فهرست کرده است. او اقدامات توصیه‌شده‌ای را که می‌خواهد بایدن انجام دهد، بیان کرد:

  • ابوت در اظهارات خود به خبرنگاران در ال پاسو خاطرنشان کرد که تگزاس یکی از طرفین دعوی حقوقی است که هنوز در حال بررسی است.

    ابوت، یک جمهوری خواه که در آستانه آغاز سومین دوره ریاست جمهوری خود است، در نامه تک صفحه ای به رئیس جمهور دموکرات گفت: دیدار امروز شما از مرز جنوبی ما با مکزیک 20 میلیارد دلار بسیار کم و دو سال دیر است. علاوه بر این، بازدید شما از سایت‌هایی که در آن مهاجرت غیرقانونی انبوه رخ می‌دهد اجتناب می‌کند و از هزاران مالک خشمگین تگزاس که زندگی‌شان توسط سیاست‌های مرزی شما ویران شده است، دوری می‌کند.

    ابوت در یک جلسه پرسش و پاسخ پنج دقیقه‌ای گفت: «رئیس‌جمهوری که باعث هرج‌ومرج در مرز شد، باید اینجا باشد. او باید اقدامات سریعی را انجام دهد، از جمله بازپرداخت پولی که ما (برای ابتکارات امنیتی مرز ایالتی) به ایالت تگزاس خرج کرده‌ایم.»

    شما باید اجرای سیاست اقامت در مکزیک و اخراج عنوان 42 را در کیسه شن متوقف کنید و همانطور که دادگاه های فدرال به شما دستور داده اند این اقدامات را به طور کامل اجرا کنید.

  • شما باید کارتل های مواد مخدر مکزیک را به عنوان سازمان های تروریستی خارجی معرفی کنید.

ابوت در پاسخ به این سوال که رئیس جمهور به او چه گفته است، پاسخ داد: “او گفت که می خواهد با ما کار کند.”

گرگ ابوت، فرماندار تگزاس روز یکشنبه در پایگاه هوایی فورس وان در ال پاسو از جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا استقبال کرد و نامه ای تند را در محکومیت رویکرد رئیس جمهور در قبال مهاجرت و امنیت مرزی به وی ارائه کرد.

ابوت و دیگر رهبران جمهوری خواه تگزاس از بایدن خواسته اند که هم از مرز جنوبی کشور بازدید کند و هم اقدامات تهاجمی برای مهار افزایش دو ساله گذرگاه های غیرقانونی انجام دهد.

فرماندار گفت که او همچنین از دولت فدرال می خواهد که هزینه طرح مرزی 4 میلیارد دلاری ابوت را که او آن را عملیات ستاره تنها می نامد، که هزاران سرباز گارد ملی و نیروهای وزارت امنیت عمومی را در مرز مستقر کرده است، بپردازد. ابوت گفت که امسال 4 میلیارد دلار اضافی از قانونگذار درخواست خواهد کرد.

این مقاله در ابتدا در ال پاسو تایمز منتشر شد: در اینجا آنچه در نامه ای است که گرگ ابوت دستی به جو بایدن تحویل داده بود.





منبع

شما باید ورود غیرقانونی بین بنادر ورودی را به شدت تحت پیگرد قانونی قرار دهید و به ICE اجازه دهید تا مهاجران غیرقانونی را مطابق با قوانین فدرال موجود حذف کند.

  • شما باید فوراً با استفاده از میلیاردها دلاری که کنگره برای این منظور اختصاص داده است، ساخت دیوار مرزی را در ایالت تگزاس از سر بگیرید.

  • سفر بایدن به مرز، اولین سفر او از زمان تصدی دو سال پیش، هفته گذشته پس از تسلط ال پاسو در تیترهای خبری ملی اعلام شد و هزاران مهاجر در مرز جمع شدند و بسیاری از آنها در انتظار لغو این سیاست وارد شهر شدند. به عنوان عنوان 42 شناخته می شود. این سیاست، که در طول سال های ترامپ ظاهراً به عنوان یک استراتژی مهار کووید اعمال شد، به مقامات مهاجرت اجازه می دهد تا به سرعت مهاجران را اخراج کنند و در برخی موارد، حق پناهندگی را بر اساس قوانین ایالات متحده و معاهده بین المللی معلق کنند.

    ابوت برای پوشاندن ضدیت خود نسبت به سیاست های مرزی بایدن که بسیاری از سیاست های تندرو مهاجرتی دونالد ترامپ، رئیس جمهور وقت آمریکا را به عقب انداخت، کاری انجام نداده است. استاندار پس از دیدار با رئیس جمهور در گفتگو با خبرنگاران بار دیگر شکایات خود را تشدید کرد.

    دیوان عالی حکم داده است که این سیاست باید در انتظار اقدام دادگاه در اواخر سال جاری باشد.

    ابوت اوایل روز یکشنبه به شبکه کابلی گفت: “این فقط یک عکس و یک بازی تظاهر است.”

    پرزیدنت جو بایدن با گرگ ابوت فرماندار تگزاس هنگام ورود رئیس جمهور به ال پاسو در 8 ژانویه 2023 برای ارزیابی عملیات اجرایی مرزی و دیدار با رهبران جامعه که با تعداد تاریخی مهاجرانی که از ظلم سیاسی و خشونت باند در ونزوئلا، هائیتی فرار می کنند، دست می دهد. ، نیکاراگوئه و کوبا. ورونیکا اسکوبار، نماینده ایالات متحده، دی ال پاسو، رئیس جمهور را در پرواز به زادگاهش همراهی کرد.

  • شما باید از قوانین متعددی پیروی کنید که طبق آن دسته‌های مختلف (مهاجران) «باید» بازداشت شوند، و به اعمال آزادی مشروط غیرقانونی مهاجران به طور دسته‌جمعی پایان دهید.

  • جان سی. موریتز دولت تگزاس و سیاست را برای شبکه USA Today در آستین پوشش می دهد. با او در [email protected] تماس بگیرید و او را در توییتر دنبال کنید @JohnnieMo.