براد پیت با دوست دخترش اینس د رامون در مکزیک در میان برنامه‌های نیمه بازنشستگی آفتاب گرفتن

پیت پس از اینکه اخیراً 60 درصد از سهام شرکت تولید خود، Plan B Entertainment را به قیمت 300 میلیون دلار به گروه فرانسوی Mediawan فروخت، ممکن است زمان بیشتری برای عشق در زندگی خود داشته باشد.

اینس که با نام تجاری محبوب Anita Ko Jewelry مستقر در لس آنجلس کار می کند، پس از غوطه ور شدن در استخر، یک سارافون ساده آبی را به دور کمر خود پوشید.

«در حالی که براد زمان زیادی را برای کارهای مختلف گذاشته است [businesses based out of the French estate, Chateau Miraval, he bought with Angelina Jolie]و دیگر علایقش مانند معماری، او کاملا به حرفه سینمایی خود متعهد است.

برد پیت در تعطیلات عاشقانه در کنار دوست دختر برهنه اینس د رامون می‌خوابد

برد پیت در حالی که با یک جفت مایو آبی در اطراف استخر قدم می زند، خالکوبی های خود را نشان می دهد.

برد پیت بدون پیراهن در مکزیک

منبع دیگری ادعا کرد که روایت کمی متفاوت برای پیت است و به صفحه شش گفت: “او در نظر دارد هالیوود را ترک کند و به فرانسه برود و تاکستان و هنر خود را انجام دهد و مبلمان بسازد… او فقط می خواهد در آرامش زندگی کند.”

برد پیت و دوست دخترش اینس دی رامون سال 2023 را با برنزه شدن آغاز کردند.

برد پیت و دوست دخترش اینس دی رامون پیراهن های خود را برای یک بعد از ظهر آفتابی در کابو در اتاق خود نگه داشتند.

پیت و دی رامون برای اولین بار در حالی که در یک قرار ملاقات دوگانه با سیندی کرافورد و رانده گربر در کنسرت بونو دیده شدند، شایعات عاشقانه را برانگیختند.

براد پیت پس از فروش اکثریت سهام در شرکت تولیدی، “نیمه بازنشستگی” را در نظر می گیرد: گزارش

برد پیت و اینس د رامون در کابو سن لوکاس برهنه می شوند

یک منبع نزدیک به پیت در آن زمان به مجله People گفت: «این یک رابطه انحصاری نیست. “اینس زیبا، سرگرم کننده و پرانرژی است. او شخصیت بزرگی دارد. برد از گذراندن وقت با او لذت می برد.”

اینس ترجیح داد از خطوط برنزه صرف نظر کند و برای یک روز آرام در کنار استخر بدون تنه رفت، زیرا هر دو در کنار آب مطالعه سبکی داشتند.

پیت در حال حاضر در کنار مارگو رابی، اولیویا وایلد و توبی مگوایر در «بابل» بازی می کند.

پلان B تعدادی پروژه در دست ساخت دارد، اما فیلم بزرگ بعدی پیت فیلمی است که هنوز عنوان نشده در مورد مسابقات فرمول 1 است.

برای ثبت نام در خبرنامه سرگرمی اینجا را کلیک کنید

موهای بلوند تیره مشخص او را به پهلو انداخته بود و چشمانش را از تابش نور خورشید در باجا با یک جفت سایه محافظت می کرد.

رابطه آنها در ماه نوامبر، ماهها پس از جدایی جواهرساز از همسر سابقش، پل وسلی، بازیگر “خاطرات خون آشام” تایید شد. وسلی و دی رامون سه سال با هم ازدواج کردند.

براد پیت دوست دختر سفر عاشقانه اینس د رامون برهنه

اینس و برد پیت در کنار استخر در مکزیک خواندند
جانی دپ و امبر هرد، براد پیت و آنجلینا جولی: بدترین شکاف هالیوود و تأثیرات قدرت ستاره ها

اینس د رامون در حین برنزه کردن با بو برد، تاپش را داخلش گذاشت. تصویر: براد پیت و اینس دی رامون BACKGRID ایالات متحده آمریکا 5 ژانویه 2023 ایالات متحده: +1 310 798 9111 / [email protected] انگلستان: +44 208 344 2007 / [email protected] *Pixels Factory Prix Clients – UK Pixels برای انتشار*

برد پیت در تعطیلات زمستانی با دوست دخترش اینس د رامون در کابو سان لوکاس مکزیک در یک ویلای مجلل قدم می زند.

برد پیت و دوست دختر جدیدش اینس دی رامون در یک استراحت عاشقانه در کابو لباس شنا می پوشند.

شکم و خالکوبی های برد پیت با لباس شنا به نمایش گذاشته شده است

در برنامه FOX NEWS بخوانید

بازیگر 59 ساله «قطار گلوله» در سفری که در سال نو میلادی به همراه بانوی اصلی‌اش به سمت جنوب داشت، هنگام غرق شدن در آفتاب در کابو سان لوکاس، شکم خود را فلش زد.

این منبع فاش کرد: «یک چیزی که او تصمیم گرفته این است که احتمالاً به بازیگری ادامه خواهد داد.

اینس د رامون قبلاً با پل وسلی بازیگر سریال «خاطرات خون آشام» ازدواج کرده بود. تصویر: براد پیت و اینس دی رامون BACKGRID ایالات متحده آمریکا 5 ژانویه 2023 ایالات متحده: +1 310 798 9111 / [email protected] انگلستان: +44 208 344 2007 / [email protected] *Pixels Factory Prix Clients – UK Pixels برای انتشار*

یک منبع به صفحه سیکس گفت: «براد تصمیم گرفته است که می‌خواهد در آینده زندگی آرامی داشته باشد و تصمیم می‌گیرد «نیمه بازنشستگی» برای او چگونه به نظر می‌رسد.

برای دریافت برنامه FOX NEWS اینجا را کلیک کنید



منبع

پیت یک را راه اندازی کرد خط مراقبت از پوست بدون جنسیت، Le Domaine، سال گذشته، و اکنون مالک، Château Miraval، یک کارخانه شراب سازی پرسود در جنوب فرانسه است که در مرکز جدال جنجالی او برای طلاق قرار دارد.

برنده جایزه اسکار یک جفت تنه آبی فیروزه‌ای به تن کرد و زرادخانه خالکوبی‌های خود را با جوهر روی شکم و تنه‌اش در حالی که بدون پیراهن در کنار استخر راه می‌رفت به نمایش گذاشت.

سال وحشی براد پیت: از شکایت تا اتهامات سوء استفاده و رابطه جدید