کیتی پری پس از دریافت اخبار وحشیانه خواننده شانس دوم در “American Idol” آن را از دست داد

شرکت کننده Jayna Elise با مهربانی وارد صحنه شد تا با ویلمور در آهنگ “Whataya Want From Me” آدام لمبرت اجرا کند.

ویلمور بازی در حالی که گاهی گریه می کرد آواز می خواند. این باعث شد تا پری آبرسانی کامل شود.

استوارت روی صحنه اعلام کرد که برای اجرا خیلی بیمار است و از نمایش کناره گیری می کند. این باعث شد ویلمور، که قبلاً به مسائل رها شدن اشاره می‌کرد و در خانواده‌ای که توسط مواد مخدر ویران شده بزرگ می‌شد، روی صحنه تنها شد و گریه کرد.

این شرکت کننده، یک رقصنده که دومین تست بازیگری را برای پیشروی در رقابت انجام داد، قبل از اجرای دوئت هفته هالیوود با کایا استوارت، دختر دیو استوارت از Eurythmics، ضربه بزرگی خورد.

این برنامه همچنین با کناره گیری ناگهانی در روز یکشنبه توسط سارا بث لیبه، که گفت باید از سه فرزندش مراقبت کند، تکان خورد. پری قبلاً یک شوخی جنجالی در مورد اینکه لیبه یک مادر جوان است ساخته بود.

پری سپس به ویلمور گفت که در این رقابت “به جلو می رود”.

پری گفت: “گوش کن، آتش، تو دیگر رها نمی شوی.”

فایر ویلمور متوجه شد که نمایش باید به شکلی وحشیانه در روز دوشنبه “American Idol” ادامه یابد. و همه اینها قبل از قاضی گریان کیتی پری انجام شد. (ویدیو زیر را تماشا کنید)

ویلمور قبلاً هنگامی که دخترش یک بلیط طلایی را در اولین تست بازیگری به او داد – پس از اینکه قبلاً رد شده بود – در فضای مجازی منتشر شد. پری او را برای آزمایش در سایت دیگری دعوت کرد و ویلمور به اندازه کافی خوب عمل کرد تا پیشرفت کند.

مربوط…



منبع

ستاره پاپ “آتش بازی” گفت: “من به شما افتخار می کنم.” “تو کم کم رشد می کنی. … ممنون که اینجا ایستادی و به تلاشت ادامه دادی.»