نیویورک در حالی که درگیری‌ها پیش از دستگیری دونالد ترامپ آغاز می‌شود

یکی از باریستاها با اشاره به پوشش خبری بی نفس از تعقیب و گریز پلیس در سال 1994 از برونکوی بازیکن فوتبال آمریکایی در اتوبان لس آنجلس، گفت: “این مانند OJ Simpson است که روی استروئیدها می خورد.”

جعل هویت ترامپ در خارج از دادگاه کیفری نیویورک – ویل اولیور/EPA-EFE/Shutterstock

گروهی از معترضان ضد ترامپ فریاد زدند: «شما در طرف اشتباهی هستید».

این در حالی اتفاق افتاد که نیویورک با نفس بند آمده منتظر بازگشت پسر ولگردش به خانه بود. دونالد ترامپ برای پاسخگویی به اتهامات جنایی به شهری بازگشته بود که نام و ثروت او را به ارمغان آورد.

به نظر می رسد فیلم این حادثه که توسط خبرنگار BuzzFeed به اشتراک گذاشته شده است، حامی طرفدار ترامپ را نشان می دهد که به سمت بنر هجوم می آورد و سعی می کند آن را حذف کند.

در همین حال، مخالفان معترض شعار “قفلش کن!”

این دو زن سینه به سینه بودند و به نظر می رسید در عکس های این درگیری در چهره یکدیگر فریاد می زدند. آنها بر سر یک پرچم غول پیکر آبی دریایی منقش به “ترامپ همیشه دروغ می گوید” در حال کشمکش بودند.

جورج سانتوس، نماینده جمهوری‌خواه نیویورک، صبح امروز هنگام ورود به بیرون دادگاه مورد انتقاد قرار گرفت - استفانی کیت/بلومبرگ

مشاجره یکی از حامیان ترامپ با یک معترض ضد ترامپ در بیرون دادگاه - کنا بتانکور
حامیان در حالی که برای دستگیری آماده می شوند پیراهن هایی برای حمایت می پوشند - جان مینچیلو

«چه چیزی مانع از این می شود که دادستان بعدی دو سال دیگر همان کار را با جو بایدن انجام دهد و هر چهار سال یک بار ادامه دهد؟

او گفت: “من می خواهم از رئیس جمهور حمایت کنم، فقط به این دلیل که فکر می کنم این بی سابقه است و روز بدی برای دموکراسی است.”

جورج سانتوس، نماینده جمهوری‌خواه نیویورک، صبح امروز هنگام ورود به بیرون دادگاه مورد انتقاد قرار گرفت – استفانی کیت/بلومبرگ

“بنابراین این از نظر قانونی سابقه بدی ایجاد می کند. و باعث ارزانی سیستم قضایی می شود و برای آمریکا خوب نیست.” سانتوس درخواست استعفای خود از جمله برخی از اعضای حزب خود را رد کرده است.

مشاجره یکی از حامیان ترامپ با یک معترض ضد ترامپ در بیرون دادگاه – کنا بتانکور

افسران پلیس شهر نیویورک (NYPD) سعی می کنند تظاهرکنندگان موافق و مخالف ترامپ را در خارج از دادگاه جنایی نیویورک از هم جدا نگه دارند – ویل اولیور/EPA-EFE/Shutterstock

مارجوری تیلور گرین، یکی از اعضای راست‌گرای کنگره و یکی از سرسخت‌ترین متحدان سیاسی آقای ترامپ، تظاهراتی را در پارکی روبروی دادگاه رهبری می‌کرد و تهدید می‌کرد که یک موقعیت بالقوه قابل اشتعال را قابل احتراق می‌کند.

به همه 35000 افسر در اداره پلیس نیویورک دستور داده شده بود تا صبح امروز با لباس فرم به محل کار خود مراجعه کنند تا پیش بینی ناآرامی های احتمالی باشد. خیلی دیرتر از 9 صبح نگذشته بود که آنها مجبور شدند با اولین درگیری ها مقابله کنند.

افسران پلیس شهر نیویورک (NYPD) سعی می کنند تظاهرکنندگان موافق و مخالف ترامپ را در خارج از دادگاه جنایی نیویورک از هم جدا نگه دارند - ویل اولیور/EPA-EFE/Shutterstock

دیوید مک گزارشگر در توییتی نوشت: “شروع به حمله به معترضان ضد ترامپ کردم. بسیار زشت و داغ. در میان رسانه ها هجوم آوردند. پلیس برای شکستن آن تلاش کرد. داغ شد.” پشت سر آنها، گروهی از مردان جوان که تی‌شرت‌های «مشکی برای ترامپ» پوشیده بودند، به تماشای آن پرداختند.

درگیری‌ها بامداد امروز روی پله‌های دادگاه نیویورک که قرار است دونالد ترامپ در آنجا بازداشت شود، روی داد.

معترضان طرفدار ترامپ و مخالف ترامپ قبل از اینکه درگیری توسط پلیس شکسته شود، در خارج از مجتمع دادگاه در خیابان سنتر 111 در جزیره منهتن با یکدیگر کشتی گرفتند.

به نشانه وسعت علاقه به این پرونده، اعضای رسانه ها و مردم از ساعت 2 بعدازظهر روز دوشنبه – 24 ساعت قبل از محاکمه برنامه ریزی شده آقای ترامپ – بیرون از دادگاه صف کشیدند به امید اینکه بتوانند یک صندلی در ردیف اول تا یک لحظه در دادگاه قرار بگیرند. تاریخ.

آقای ویلیامز گفت: «همه اینها فقط یک نمایش بزرگ است. من پاپ کورن را گرفتم. این تئاتر آمریکایی در بهترین حالتش است.»



منبع

یکی از وبلاگ نویسان محلی که در ردیف دوم قرار داشت، بلیط خود را به قیمت 10000 دلار در رسانه های اجتماعی ارائه می کرد.