کوین هانتر سابق وندی ویلیامز می‌گوید شارلامگنی که خدا او را به معشوقه معرفی کرد، القا می‌کند که او «یک کد خاص در میان مردان» را شکسته است.

او ادعا می کند: “او مرا به او معرفی کرد.” گزارش شده است که هادسون اهل همان شهر شارلامی است و می‌خواست هانتر به حرفه مدلینگ او کمک کند.

هانتر از شارلامی به خاطر صحبت در مورد این ماجرا عصبانی است. او می گوید که اگر مجری رادیو نبود هرگز از هادسون خبر نداشت.

به گفته ویلیامز، هانتر و شارینا هادسون، معشوقه‌اش، در رابطه‌ای بودند که بیش از یک دهه به طول انجامید و او در تمام مدت از چنین رابطه‌ای اطلاع داشت.

شوهر سابق وندی ویلیامز از پرسیدن سوالاتی در مورد رسوایی خیانت خود خسته شده است و اکنون به نوعی تقصیر را به گردن شارلامینا تا خدا می اندازد. در طی مصاحبه اخیر، از کوین هانتر در مورد رابطه اش با ویلیامز و سابقه ای که با او داشته است، سوال شد باشگاه صبحانه میزبان Charlamagne Tha God. در حین مصاحبه با Choke No Joke، هانتر در مورد شارلامیون و نقشی که به گفته او شخصیت رادیویی در تقلب او بازی کرده صحبت کرد. او ادعا می کند که شارلامی در واقع او را به معشوقه اش معرفی کرده است.

هانتر و ویلیامز در سال 2019 طلاق خود را نهایی کردند، در حالی که تایید شد که هانتر و معشوقه طولانی مدتش بچه دار شده اند.

کوین هانتر سابق وندی ویلیامز می‌گوید شارلامگنی که خدا او را به معشوقه معرفی کرد، القا می‌کند که او «یک کد خاص در میان مردان» را شکسته است.

او درباره شارلامی افزود: «آیا وقتی که بخشی از آن بودید و ساختار خانواده‌ای را که در حال تأسیس بود می‌دانستید، روی آنتن رفتید و کل ماجرا را مسخره کردید، جالب بود؟ و می دانید چه، صرف نظر از اعمال خودم، یک قانون مشخص در بین مردان وجود دارد».

در زیر تماشا کنید:



منبع

شارلامی قبلا با ویلیامز در رادیو کار می کرد و با هانتر دوست بود. همه چیز بین این دو به دلیل اختلافات مدیریتی در مورد حرفه شارلامی به سمت جنوب پیش رفت. وقتی رسوایی تقلب فاش شد، شارلامگن با نامگذاری «خر روز» هانتر را در رادیو به باد انتقاد گرفت. شارلامیون گفت: «آیا واقعا فکر می‌کردید که می‌توانید با مردم همان‌طور که با آن‌ها رفتار می‌کنید رفتار کنید و در تمام این سال‌ها هیچ عواقبی از کائنات متحمل نشوید؟ بخش غم انگیز این است که شما با همه مانند انجام دادن رفتار می کنید، اما تنها کسی که با او مانند انجام دادن رفتار می کنید، هرگز نباید مانند انجام دادن رفتار کنید، همسر سابق شماست که به زودی تبدیل می شود.

هانتر احساس می کند که شارلمانیا خانواده اش را روی آنتن به سخره گرفته است