او احتمالاً در سال 2024 در زندان خواهد بود

دیلی بیست در آوریل گذشته گزارش داد که گاتز 900 دلار به گرینبرگ پرداخت کرد که به نوبه خود از طریق Venmo به سه زن جوان که مجموعاً این مبلغ را پرداخت کرد. در ژانویه، Daily Beast همچنین گزارش داد که جوزف الیکات، دوست نزدیک گرینبرگ، شنید که او در تماس تلفنی در 4 سپتامبر 2017 به گاتز گفت که گاتز با یک نوجوان 17 ساله رابطه جنسی داشته است. گاتز این کار را رد کرده است و در ماه مارس گذشته در پیامی به Daily Beast گفت: “آخرین باری که با یک پسر هفده ساله رابطه جنسی داشتم، هفده ساله بودم.”

مارک شورت، رئیس دفتر مایک پنس، معاون سابق رئیس‌جمهور، روز دوشنبه اظهارات مت گاتز، نماینده متحد ترامپ (رئیس‌جمهور آمریکا) در مورد چشم‌انداز ریاست‌جمهوری پنس را رد کرد و افزود که اگر نماینده کنگره فلوریدا به اتهام رابطه جنسی با کودک محکوم نشود، تعجب خواهد کرد. قاچاق تا زمان انتخابات 2024.

CNN

بر اساس شهادت اریک هرشمن، وکیل کاخ سفید ترامپ که با رئیس جمهور وقت آمریکا صحبت کرده بود، در هفته های پایانی دوره ریاست جمهوری ترامپ، گاتز از رئیس جمهور وقت درخواست کرد که «از ابتدا تا به امروز برای همه چیز و همه چیز» عفو کند. کمیته 6 ژانویه مجلس.

گاتز تحت تحقیقات FBI به اتهام قاچاق جنسی یک خردسال و پرداخت پول به چندین زن برای رابطه جنسی است. این تحقیقات که در ماه‌های پایانی دولت ترامپ آغاز شد، ناشی از تحقیقات درباره جوئل گرینبرگ، دوست گاتز بود که پس از اعتراف به شش اتهام قاچاق جنسی در ماه می گذشته با مقامات همکاری می‌کند. دوست دختر سابق گاتز نیز در حال همکاری است.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

در واقع، اگر او همچنان در حال رای دادن باشد، تعجب خواهم کرد. به احتمال زیاد او تا سال 2024 به دلیل قاچاق جنسی کودکان در زندان خواهد بود. و من واقعاً متعجبم که مجریان قانون فلوریدا هنوز به او اجازه می دهند در کنفرانس های نوجوانان مانند آن صحبت کند. بنابراین من خیلی نگران نظر مت گیتز نیستم.»

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

CNN

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

ارین برنت، خبرنگار سی‌ان‌ان، از شورت خواست تا به بخشی از سخنرانی گاتز که روز دوشنبه در کنفرانسی که توسط Turning Point USA، یک گروه فعال جوانان راست‌گرا سازماندهی شده بود، واکنش نشان دهد. گاتز اعلام کرد: «آمریکا ما با افتخار فوق العاده MAGA است، نه یک سافاری RINO کنار جاده ای کم انرژی. با توجه به این نکته، اجازه دهید فقط چیزی را بگویم که همه اینجا می دانند: مایک پنس هرگز رئیس جمهور نخواهد شد. مرد خوب، نه یک رهبر.»

شورت در پاسخ گفت که مطمئن نیست رئیس سابقش که قرار است در واشنگتن دی سی سخنرانی کند در زمانی که دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا قرار است برای اولین بار به منطقه بازگردد پس از ترک ریاست جمهوری، او را پرتاب کند یا خیر. کلاه در رینگ بدون در نظر گرفتن تصمیم پنس، شورت گفت: «فکر نمی‌کنم مت گاتز تأثیری بر آن داشته باشد».