کمپ گرجستان به دنبال معافیت های مالیاتی است و آبرامز را در مورد اقتصاد رد می کند

کمپ می تواند پول نقد بدهد زیرا خزانه گرجستان چاق است. این ایالت در سال منتهی به 30 ژوئن تقریباً 5 میلیارد دلار مازاد داشت و بیش از 2 میلیارد دلار مازاد هنوز نسبت به سال قبل از آن وجود داشت.

کمپ به سناریویی که جمهوری خواهان جورجیا در 20 سال قدرت دنبال کرده اند، پایبند است. به گفته یکی از مقامات کمپین کمپ که به شرط ناشناس ماندن صحبت کرد، او پنجشنبه به رای دهندگان خواهد گفت که اگر دوباره او را انتخاب کنند، به دنبال دور دوم تخفیف مالیات بر درآمد مانند 1.1 میلیارد دلار در پرداخت های صادر شده در سال جاری خواهد بود. پرداخت‌های امسال به خانواده‌های با درآمد دوگانه 500 دلار، بزرگسالان مجرد با افراد تحت تکفل 375 دلار و بزرگسالان مجرد 250 دلار داده شد.

آبرامز به دنبال جذب در برابر یک رئیس جمهوری خواه است که در یک ایالت نوسانی حیاتی در نظرسنجی ها عقب افتاده است. رقیب استدلال می کند که نه تنها سیاست های مالی کمپ، بلکه حمایت او از محدودیت های سقط جنین، قوانین سست اسلحه و حتی کنترل های سخت تر بر آنچه در مدارس تدریس می شود، رشد اقتصاد ایالتی 683 میلیارد دلاری را تهدید می کند.

او گفت: «او قبل از بیرون آمدن از همه آن چیزها انتقاد کرد و اکنون از آنها حمایت می کند.

کمپ آبرامز را متهم می‌کند که از سیاست‌هایش حمایت می‌کند، زیرا آنها محبوب هستند.

جف امی را دنبال کنید http://twitter.com/jeffamy.





منبع

او روز چهارشنبه گفت: «تنها دلیلی که گرجی‌ها در حال حاضر نگران فقر در روستاهای گرجستان هستند این است که استیسی آبرامز به جو بایدن کمک کرد تا به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب شود، و ما تورم بالای 40 سال گذشته و هر چیزی را داریم که می‌خرند. چه کره، تخم مرغ، شیر، گوشت یا هر پروتئین دیگری – در حال حاضر نجومی است.

آبرامز استدلال می کند که بسیاری، به ویژه در مناطق روستایی گرجستان، از دست می دهند. او خاطرنشان می کند که رتبه بندی درآمد جورجیا در طی دو دهه حکومت جمهوری خواهان کاهش یافته است.

آبرامز قبلاً خواستار دور دیگری از تخفیف مالیات بر درآمد شده بود. او همچنین از کمپ خواسته است تا مالیات بر گاز را تا پایان سال 2022 به حالت تعلیق درآورد و متعهد شده است که از کاهش مالیات بر درآمد خودداری کند، حتی اگر از مزایای ثروتمندان انتقاد کند.

کمپ گفت: «اگر کسی می‌خواهد پیشنهاد کند که ما در این ایالت شغل و فرصت‌هایی را برای همه ارائه نمی‌دهیم، باید حقایق خود را قبل از اظهار نظر در مورد چیزهایی که به سادگی نمی‌فهمند، آشکار کند.

کمپ استدلال می کند که تنها دموکرات ها مقصر بی ثباتی اقتصادی هستند.

___

کمپ روز چهارشنبه گفت که او می‌خواهد با تمرکز بر عدم محبوبیت جو بایدن، رئیس‌جمهور دموکرات، «به گرجستان‌ها کمک کند تا با تورم بالای ۴۰ ساله و هزینه‌های بسیار بالایی که شهروندان ما متحمل می‌شوند مبارزه کنند».

فرماندار همچنین بارها معافیت مالیاتی گاز را طی پنج ماه تمدید کرده است. دولت او قصد دارد از مازاد بودجه به جای 750 میلیون دلار مالیات بر سوخت، پول را به جاده سازی اختصاص دهد. کمپ همچنین کاهش مالیات بر درآمد ایالتی را امضا کرد که از سال 2024 شروع می شود و در نهایت می تواند مالیات ها را بیش از 2 میلیارد دلار کاهش دهد.

فرماندار جورجیا در سال گذشته رکورد 21.2 میلیارد دلاری را در سرمایه گذاری های تجاری با مشوق دولت ایجاد خواهد کرد و شرکت ها متعهد به ایجاد 51000 شغل خواهند شد. گرجستان همچنین دارای نرخ بیکاری کم سابقه ای است.

آتلانتا (AP) – برایان کمپ، فرماندار جورجیا، برایان کمپ، اولین پیشنهادهای سیاستی مهم خود را برای انتخاب مجدد خود در روز پنجشنبه ارائه خواهد کرد و متعهد شد که یک تخفیف مالیات بر درآمد ایالتی دیگر را کاهش دهد و معافیت مالیاتی بر دارایی ایالتی را احیا کند و در عین حال با استیسی آبرامز رقیب دموکرات بر سر اینکه چه کسی بهترین برای اقتصاد ایالت

الکس فلوید، سخنگوی آبرامز، گفت: «در حالی که برایان کمپ از استیسی آبرامز در درخواست کاهش مالیات پیروی می کند، او همچنان یک برنامه افراطی و خطرناک را دنبال می کند که خانواده های جورجیا را تهدید می کند و اقتصاد ما را در معرض خطر قرار می دهد.

پس از اینکه آبرامز این هفته استدلال کرد که جمهوری‌خواهان «خسیس» خدمات اولیه را انکار می‌کنند و نابرابری‌ها را در تعقیب کاهش هزینه‌های کم و کاهش مالیات برای ثروتمندان نادیده می‌گیرند، کمپ در حالی که روز چهارشنبه رکوردهای توسعه اقتصادی را جشن می‌گرفت شروع به نوسان در آبرامز کرد.

آبرامز روز سه شنبه گفت: «بیشتر خانواده های جورجیا همه چیز را درست انجام می دهند. «آنها شغل تمام وقت دارند. آنها با وجود افزایش قیمت ها، تا زمانی که می توانند کمی کنار می گذارند. با این حال خانواده های طبقه متوسط ​​در حال مبارزه هستند.»

این مقام در پیش نمایش اعلامیه کمپ گفت که فرماندار همچنین به دنبال احیای معافیت مالیاتی دارایی است که در سال 2009 در بحبوحه بحران بودجه ایالتی ناشی از رکود بزرگ تسلیم شد. معافیت مالیاتی که توسط روی بارنز دموکرات در سال 1999 ایجاد شد، در آخرین سال خود در سال 2008، 428 میلیون دلار هزینه برای ایالت داشت که باعث صرفه جویی 200 تا 300 دلاری در قبوض مالیاتی برای صاحبان خانه شد.

آبرامز در سخنرانی روز سه شنبه خود از معافیت مالیات بر دارایی انتقاد کرد و آن را “پرداخت مالیات بر دارایی صاحبان عمارت و میلیونرها” خواند. اداره سرشماری می گوید 66 درصد از مردم گرجستان صاحب خانه هستند، اما آبرامز بر مقرون به صرفه بودن مسکن و پرداخت لکنت زبان دولت کمپ از کمک های فدرال COVID-19 به مستاجران تمرکز دارد.

کمپ از قدرت تصدی خود برای ضربه زدن به رقیب جمهوری خواه دیوید پردو استفاده کرد و مزایا و دستاوردهای قانونی را قبل از انتخابات مقدماتی ماه می ارائه کرد. اما او باید تا پس از هر گونه انتخاب مجدد برای تصویب قانون برنامه های جدید خود صبر کند، بدون اینکه یک جلسه ویژه در فصل انتخابات برگزار شود.