کلانتر جورجیا در حال تحقیق از زندانبانانی است که نشان داده شده است یک بازداشتی را مشت می کنند

دنیلز گفت که او این ویدئو را پس از ارائه به عنوان مدرک در پرونده مشروط فدرال به دست آورده است. او گفت که هابز همچنان در کارولینای شمالی در بازداشت است.

در حالی که زندانبانان سعی می کنند هابز را از مچ دست او بگیرند، یکی از آنها شروع به مشت زدن به پشت سر و گردن هابز می کند. این ویدئو حداقل دو نگهبان دیگر را نشان می دهد که مشت می اندازند. ویدئوی دوم از دوربین بیرون سلول نشان می دهد که زندانبان هابز را از در باز می کشانند و او را به دیوار پرتاب می کنند. یک معاون به سرعت زانوی راست و پای خود را چند بار بالا می‌آورد، اگرچه مشخص نیست که آیا او به هابز ضربه می‌زند. مبارزه تا جایی ادامه می یابد که هابز که خارج از کادر دوربین است، به نظر می رسد که روی زمین سنجاق شده است. کل رویارویی حدود یک دقیقه طول می کشد.

سوابق دادگاه نشان می دهد که یک قاضی فدرال در کارولینای شمالی پس از اینکه متوجه شد که هابز شرایط آزادی تحت نظارت خود را نقض کرده است، حکم مشروط شدن هابز را در 7 نوامبر لغو کرد. با این حال، دادگاه ادعای نقض شرایط مشروط بر اساس مبارزه با زندانبانان در گرجستان را رد کرد. سوابق دادگاه دلیل آن را بیان نمی کند.

سوابق زندان نشان می دهد که هابز پس از آن به اتهام بدتر شدن باتری، حمله ساده و ممانعت از افسران اجرای قانون متهم شده است.

دانیلز گفت: “زخم های جسمی به بهترین شکل ممکن التیام یافته اند.”



منبع

دفتر جیم پراکتور، کلانتر شهرستان کامدن، روز دوشنبه در بیانیه ای گفت که کلانتر ویدئو را با اعضای ستاد فرماندهی خود بازبینی کرده و دستور داده است که تحقیقات داخلی “فورا” آغاز شود. دفتر کلانتری هیچ جزئیاتی در مورد زندانبانان درگیر از جمله نژاد آنها منتشر نکرد.

دنیلز پرسید که چرا زودتر اتفاقی نیفتاده است. درگیری بین هابز و زندانبانان بیش از دو ماه پیش اتفاق افتاد و هابز در همان روز متهم به درگیری با نمایندگان شد.

طبق سوابق دادگاه، مقامات فدرال اتهامات هابز را در جورجیا بررسی کردند تا مشخص کنند که آیا او از اعتراف به گناه خود در سال 2014 به اتهام توطئه برای ارتکاب کلاهبرداری بانکی و بانکی نقض کرده است یا خیر.

دستور یک قاضی در 20 اکتبر گفت که یک افسر مشروط شهادت داد که هابز «به صورت یکی از معاونان در حالی که به پهلوی سر معاون دیگر مشت زده بود، مشت زده است. یکی از معاونین در اثر این حادثه دچار کبودی چشم و شکستگی دست شد. همچنین اشاره کرد که هابز با مشت به سرش کوبیده شد و افسر آزمایشی “از ترتیب دقیق رویدادها بی اطلاع بود.”

سخنگوی کلانتر، سروان لری بروس، از پاسخ دادن به سؤالات بیشتر، از جمله اینکه آیا نگهبانان درگیر همچنان در حال انجام وظیفه هستند، خودداری کرد.

کلانتر هیچ جزئیاتی از آنچه در سلول هابز رخ داده است منتشر نکرد. اما سوابق دادگاه فدرال در کارولینای شمالی، جایی که هابز برای محکومیت جنایی فدرال در سال 2014 در شرایط مشروط بود، می گوید که نگهبانان به سلول هابز وارد شدند زیرا او مکرراً به در سلولش لگد می زد و دستور توقف را نمی پذیرفت.

وکیل بازداشت شده، جرت هابز 41 ساله، این ویدئو را دوشنبه منتشر کرد. هری دانیلز، وکیل حقوق مدنی، گفت که مقامات باید علیه معاونان کلانتر در شهرستان کمدن که هابز سیاهپوست را پس از محکوم شدن به اتهام تخلفات رانندگی و حمل مواد مخدر در 3 سپتامبر متهم کردند، اتهامات جنایی را دنبال کنند.

ساوانا، گا. (AP) – ویدئوی امنیتی از یک زندان جورجیا نشان می دهد که یک زندانی توسط نگهبانان به دیوار هل داده می شود و پس از ورود پنج معاون به سلول این مرد، مکرراً به سر و گردن مشت می زند.

وکیل او، دنیلز، گفت که هابز توجیه می شد تا با نگهبانانی که به طور غیرقانونی به او حمله می کردند، مقابله کند. او گفت که نگهبانی که دستش شکسته بود در حالی که به سمت هابز تاب می‌خورد با مشت به دیوار خود را مجروح کرد.

دانیلز گفت: «غیرقابل انکار است که زندانبانان به آقای هابز نزدیک شده و او مورد تعرض قرار گرفته، چندین مشت به پشت سرش زده اند، به سرش زانو زده و از سلولش بیرون کشیده شده است. این یک ضرب و شتم وحشیانه، یک حمله وحشیانه است.»

در فیلم های ضبط شده مشخص نیست که هابز تا چه حد با زندانبانان مبارزه کرده است. در بیشتر ویدیوها، هابز یا توسط محافظان اطرافش پنهان شده یا خارج از کادر است.

در ویدیوی منتشر شده توسط دانیلز هیچ صدایی وجود ندارد. وکیل گفت که یک کپی همراه با صدا دارد، اما از به اشتراک گذاشتن آن خودداری کرد.

این ویدئو هابز را به تنهایی در سلولی نشان می دهد که کنار در ایستاده، سپس به سمت تخت می چرخد ​​و دو شی را برمی دارد. وکیل او گفت که آنها یک تکه کاغذ و یک ساندویچ هستند. نگهبانی با عجله وارد سلول می شود و هابز را دور گردن می گیرد و سعی می کند او را به گوشه ای هل دهد. چهار نفر دیگر پشت سر او وارد می شوند.

سوابق زندان نشان می دهد که هابز، از گرینزبورو، کارولینای شمالی، در 3 سپتامبر در شهرستان ساحلی کامدن، در حدود 100 مایلی (160 کیلومتری) جنوب ساوانا دستگیر شد. او ابتدا به اتهام سرعت غیرمجاز، رانندگی با گواهینامه معلق یا باطل و داشتن مواد مخدر غیرقانونی محکوم شد.