کسیدی هاچینسون می گوید که در ابتدا به کمیته 6 ژانویه دروغ گفته بود که ترامپ فرمان خودروی شاسی بلند خود را گرفته و به سمت یک مامور سرویس مخفی رفته است.

“همانطور که با تمام مشتریانم در طول 30 سال فعالیتم، من از خانم هاچینسون محترمانه، اخلاقی و کاملاً منطبق با علایق او به من وکالت کردم. من معتقد بودم که خانم هاچینسون در تمام مدت با کمیته صادق بوده و با کمیته همکاری می کند. پاسانتینو به اینسایدر گفت: چندین جلسه مصاحبه که در آن من نماینده او بودم.

هاچینسون گفت که از توصیه های وکیل خود پیروی کرده است و هنگامی که از او در مورد لحظه ای در روز 6 ژانویه پرسیده شد که رئیس جمهور ظاهراً با SUV خود به یکی از اعضای سرویس مخفی حمله کرد زیرا او را در کنار معترضان به ساختمان کنگره نبرد، او گفت که به آنها گفت که “هرگز چیزی در مورد آن نشنیده بود.”

هاچینسون گفت که در ابتدا به کمیته گفت که نشنیده بود ترامپ به یکی از اعضای سرویس مخفی حمله کند.

  • کسیدی هاچینسون، دستیار ارشد سابق مارک میدوز، رئیس کارکنان کاخ سفید ترامپ، در ششمین جلسه استماع کمیته منتخب مجلس در مورد شورش 6 ژانویه در ساختمان اداری کانن هاوس در 28 ژوئن 2022 در واشنگتن دی سی شهادت می دهد.براندون بل/گتی ایماژ

    • هاچینسون همچنین به دلیل اشتباهات خود در کمیته عذرخواهی کرد.

      او به مشاور خود گفت: «استفان، من واقعاً احساس گناه و بدی می‌کنم که امروز به برخی سؤالات پاسخ ندادم.

      کسیدی هاچینسون

      پاسانتینو، وکیل او وقتی می‌گوید به کمیته دروغ گفته است، در بیانیه‌ای به اینسایدر هرگونه تخلف را رد کرد.

      او به نماینده لیز چنی، نایب رئیس کمیته گفت: “من سابقه کار با کمیته را می دانم و متاسفم که رسیدن به این مکان طولانی شد.” “من مسئولیت آن را می پذیرم. من به جز خودم، دیگران را مقصر نمی دانم.”

      اما بلافاصله پس از استعفا، او گفت که به وکیل خود گفته است: “دروغ گفتم، دروغ گفتم، دروغ گفتم.”

    بعد از این رسوب، او بعداً در یک تودیع جداگانه به کمیته گفت که از ترس اینکه فقط به کمیته دروغ گفته است، در مقابل پاسانتینو شکست خورد.

    هاچینسون در اظهارات بعدی خود به کمیته گفت که پس از اینکه در اولین تشریفات خود کاملاً به کمیته صادق نبود، همچنان در معرض گناه قرار دارد.

    هاچینسون به پاسانتینو گفت: “استفان، من لعنتی شدم. من فقط دروغ گفتم.” “دروغ گفتم، دروغ گفتم، دروغ گفتم.”

    کسیدی هاچینسون، دستیار سابق کاخ سفید در دولت ترامپ و یکی از شاهدان کلیدی در کمیته منتخب مجلس نمایندگان ایالات متحده در جلسات استماع حمله 6 ژانویه، گفت که در ابتدا به کمیته در اظهاراتی درباره اینکه آیا در مورد سخنان دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا شنیده است دروغ گفته است. در 6 ژانویه 2020 به یک مامور سرویس مخفی در خودروی شاسی بلند ریاست جمهوری مشغول می شود.

    پاسانتینو به او گفت: «کمیته نمی‌داند شما چه چیزی را می‌توانید و چه چیزی را نمی‌توانید به خاطر بسپارید، بنابراین ما می‌خواهیم تا جایی که می‌توانیم از آن استفاده کنیم، مگر اینکه واقعاً چیزی را خیلی واضح به خاطر بسپارید».

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



  • منبع

    هاچینسون در گزارش‌های تازه منتشرشده‌اش در کمیته توضیح داد که توسط وکیل همسو با ترامپ، استفان پاسانتینو، مجبور شد تا آنها را در مورد میزان اطلاعاتی که واقعاً می‌داند گمراه کند.

    کسیدی هاچینسون گفت که او در استیضاح اولیه خود در کمیته 6 ژانویه مجلس نمایندگان دروغ گفته است.