زن کالیفرنیایی پس از اینکه عکس های برهنه خود را در رایانه او پیدا کرد به قتل ناپدری محکوم شد

در حال حاضر، جانکس در دادگاه بعدی در تاریخ 3 آوریل با 25 تا ابد اجباری مواجه است.

در حالی که هیئت منصفه شهرستان سن دیگو حکم خود را علیه جید ساشا جانکس می خواند، چشمان 39 ساله ساکن سولانا بیچ گرد شد و به نظر می رسید که او در حالی که به سمت وکیل مدافع خود روی می آورد در ناباوری حیرت زده بود.

جید ساشا جانکس در دادگاه.  (از طریق KNSD)

خورخه دل پورتیلو، معاون دادستان منطقه از هیئت منصفه به خاطر رأیشان تشکر کرد.

هیئت منصفه همچنین اتهامات کمتری مانند قتل عمد و قتل غیر عمد را رد کردند که می توانست به قاضی اجازه دهد تا شرایط تخفیف در صدور حکم را در نظر بگیرد.

مریمن در 31 دسامبر 2020 کشته شد، اندکی پس از اینکه جانکس عکس‌های مخرب را در رایانه مریمن پیدا کرد.

دفاعیات جانکس اصرار داشت که مریمن به دلیل وضعیت بد سلامتی و سوء مصرف مزمن مواد مخدر خود مرده است. علت رسمی مرگ مریمن مصرف بیش از حد داروهای خواب با نسخه ذکر شده است.

یک طراح داخلی کالیفرنیایی روز چهارشنبه پس از اینکه دادستان ها گفتند که ناپدری محافظ پروانه اش را هنگامی که عکس های برهنه خود را در رایانه اش پیدا کرد، به قتل درجه یک محکوم شد.

این مقاله در ابتدا در NBCNews.com منتشر شده است



منبع

دادستان در بیرون از دادگاه در ویستا به خبرنگاران گفت: «آنها در تمام این محاکمه عالی، صبور، مهربان و توجه بودند و ما فقط خوشحالیم که تام و خانواده اش را به عدالت رساندیم.»

وکیل مدافع مارک کارلوس گفت که در حال ارزیابی همه راه‌های تجدیدنظر است. او اعتراف کرد که پیام های متنی جانکس در تصمیم هیئت منصفه برای محکوم کردن موکلش نقش اساسی داشته است.

جانکس که به قید وثیقه آزاد شده بود، به دلیل قتل توماس مریمن 64 ساله، یکی از بنیانگذاران مزارع پروانه در انسینیتاس، بلافاصله بازداشت شد و با 25 سال تا حبس ابد روبرو شد.

وکیل مدافع گفت: «این فقط یک موقعیت سورئال است. “وقتی هیئت منصفه وارد می شود، یادداشت را به قاضی می دهد، قاضی یادداشت را می خواند و سپس یادداشت به سمت منشی می رود و منشی شروع به خواندن آن می کند، مانند یک ابدیت است. بنابراین استرس روانی زیادی دارد. “

کارلوس روز پنجشنبه به ان‌بی‌سی نیوز گفت: «دلیلی که جید به دادگاه رفت این بود که معتقد بود در این مورد مقصر نیست و این موضع او در کل پرونده بوده است.

جید ساشا جانکس در دادگاه. (از طریق KNSD)

به گفته دادستان، جانکس مریمن را مواد مخدر داد و سپس با یک کیسه پلاستیکی او را خفه کرد و او را خفه کرد. در پیامی که جانکس در روز مرگ مریمن برای یکی از آشنایانش فرستاد و به هیئت منصفه نشان داد، نوشته شده بود: “من فقط او را از دست دادم.”

کارلوس گفت که واکنش مبهوت کننده موکلش به حکم مجرمیت را درک کرده است.