کتی هوچول، دموکرات، به عنوان فرماندار نیویورک سوگند یاد کرد

چهار سال پیش متعهد شدم که این دفتر را به نیروی عدالت تبدیل کنم. جیمز، از بروکلین، گفت: من قول می دهم برای همه نیویورکی ها، صرف نظر از وابستگی سیاسی شما بجنگم.

آلبانی، نیویورک (AP) – کتی هوچول، فرماندار نیویورک برای اولین دوره انتخابی خود روز یکشنبه سوگند یاد کرد و به عنوان اولین زنی که به این سمت در این ایالت انتخاب شد، تاریخ را ثبت کرد.

دلگادو، نماینده سابق دموکرات ایالات متحده که خود را آفریقایی-لاتینی معرفی می کند، در ماه مه پس از استعفای برایان بنجامین، سمت معاون فرماندار را بر عهده گرفت و گفت که نمی تواند صبر کند تا به کار “شفاف” و “پاسخگو” بپردازد. دولت.

چاک شومر، سناتور آمریکایی دموکرات نیویورک، پیروزی خود در نوامبر را «شکستن سقف شیشه ای» توصیف کرد.

این دموکرات که دوره خود را به عنوان پنجاه و هفتمین فرماندار نیویورک آغاز کرد، گفت که اهداف او افزایش امنیت عمومی و مقرون به صرفه‌تر کردن ایالت است.

___

هوچول همچنین با اشاره به هزینه بالای زندگی، خواستار مقرون به صرفه‌تر کردن ایالت شد. همچنین در روز یکشنبه ستوان فرماندار آنتونیو دلگادو سوگند یاد کرد.

لتیتیا ای جیمز، دادستان کل نیویورک، 64 ساله نیز یکشنبه برای دومین دوره انتخابی خود در این سمت سوگند یاد کرد. او در سال 2018 به عنوان اولین زنی که به عنوان دادستان کل ایالت انتخاب شد و اولین سیاه پوستی که در این سمت خدمت کرد، تاریخ ساز شد.

او که یک نماینده سابق کنگره بود، قبل از تصدی مسئولیت در آگوست 2021 به عنوان معاون فرماندار کومو خدمت می کرد و سعی کرده است خود را به عنوان یک شروع تازه از کومو معرفی کند. او در بحبوحه اتهامات آزار جنسی از سمت خود استعفا داد که او آن را رد می کند.

میسون خان یکی از اعضای سپاه Associated Press/Report for America Statehouse News Initiative است. گزارش برای آمریکا یک برنامه خدمات ملی غیرانتفاعی است که خبرنگاران را در اتاق های خبری محلی قرار می دهد تا در مورد مسائل پنهان گزارش دهند. میسون خان را در توییتر دنبال کنید: twitter.com/MaysoonKhan.





منبع

کنترلر توماس دی ناپولی برای چهارمین دوره ریاست خود سوگند یاد کرد. ما همچنان در دوران چالش بی‌سابقه شرارت و عدم اطمینان اقتصادی زندگی می‌کنیم. اما ما نیویورکی‌ها انعطاف‌پذیر هستیم.»

هوچول، اهل بوفالو، 64 ساله، در انتخابات نوامبر، لی زلدین، نماینده جمهوری خواه کنگره، متحد دونالد ترامپ را شکست داد و برنده دفتری شد که در سال 2021 با استعفای فرماندار سابق اندرو کومو، آن را به دست گرفت.

در زمان فرمانداری او، نیویورک برخی از سخت‌گیرانه‌ترین قوانین اسلحه در این کشور را تصویب کرد، که برخی از آنها با چالش‌های دادگاهی روبرو هستند.

هوچول پس از ادای سوگند در مرکز همایش های امپایر استیت پلازا در آلبانی گفت: “در حال حاضر چند مبارزه وجود دارد که باید انجام دهیم.” ما ابتدا باید خیابان هایمان را ایمن تر کنیم و خواهیم کرد.»