اولین نماینده کنگره ژنرال Z به دلیل توئیت در مورد مشکلات مسکن خود، جمهوری خواه را به عنوان “غیر قابل لمس” مورد تمسخر قرار می دهد.

سایر کاربران توییتر خوشحال شدند که توییت RNC را جمع آوری کردند.

مربوط…



منبع

اوایل این ماه، او گفت که درخواستش برای اجاره یک آپارتمان در منطقه کلمبیا به دلیل نمره اعتبار بدش رد شد.

فراست در ادامه توییتی منتشر کرد که در آن “تحقیقات کمیته ملی جمهوری خواه” را به سخره گرفت.

فراست با یک توئیت کمی گیج‌آمیز که توضیح می‌دهد چگونه اجاره یک آپارتمان برای اکثر آمریکایی‌های طبقه کارگر کار می‌کند پاسخ داد: «من اولین چک حقوقم را تا فوریه دریافت نمی‌کنم و پول زیادی هم ندارم. وقتی به یک آپارتمان نقل مکان می کنید، اول، سپرده، گاهی اوقات آخر، و برای اثاثیه می پردازید.

در مصاحبه ABC News، فراست بیشتر در مورد مبارزات خود توضیح داد.

این اتفاق پس از مصاحبه ای رخ داد که فراست با جاناتان کارل، خبرنگار ABC، از جمله چالش هایی را که مدافع سابق کنترل اسلحه و راننده پاره وقت اوبر در تلاش برای یافتن مسکن مقرون به صرفه در واشنگتن با آن روبرو شده است، مورد بحث قرار داد.

مسائل مالی فراست برای بسیاری از افرادی که برای یک شغل جدید نقل مکان کرده اند مشترک است، اما این موضوع باعث نشد که فید “تحقیقاتی” کمیته ملی جمهوری خواه در توییتر از تلاش برای سرمایه گذاری بر کمبود سرمایه نماینده کنگره در آینده جلوگیری کند.

ماکسول آلخاندرو فراست، نماینده منتخب مجلس نمایندگان هنوز در کنگره سوگند یاد نکرده است، اما او در حال حاضر یکی از وظایف غیررسمی خود را انجام می‌دهد: کف زدن در توییت‌هایی که حزب جمهوری‌خواه ارسال کرده است.

فراست اعتراف کرد: «ارزان نیست». من در حال حاضر با آن دست و پنجه نرم می کنم، از آپارتمان محروم می شوم، سعی می کنم بفهمم کجا زندگی کنم زیرا اعتبار بدی دارم. احتمالاً مجبور می شوم، مثلاً برای مدتی کمی روی کاناپه موج سواری کنم.»

اگرچه فراست به عنوان نماینده کنگره 174000 دلار دستمزد خواهد گرفت، اما تا هفته‌ها پس از سوگند او به مقام ریاست جمهوری، این درآمد آغاز نمی‌شود.