کارولینا برای بادهای شدید، موج‌سواری خشن و زباله‌های بارانی ناشی از طوفان کارائیب آماده می‌شود

او گفت، آنچه مسلم است این است که کارولینای‌ها شاهد بارش باران از سیستم خواهند بود و سنگین‌ترین باندهای پیش‌بینی شده در ساحل.

هواشناسان NWS گفتند که شنبه باید عمدتا آفتابی با حداکثر 64 درجه باشد.

اداره اقلیم شناسی ایالت کارولینای جنوبی روز جمعه در بولتنی گفت: سیل جزر و مدی یکی از نگرانی های اصلی این طوفان است، “خواه ما با یک طوفان گرمسیری سروکار داشته باشیم یا مرکز تندباد غیرحوایی که در مسیر ما یا در نزدیکی جنوب شرقی ما حرکت می کند.”

پیش بینی شارلوت، راک هیل

طبق پیش بینی ساعت 9 صبح NWS، شارلوت می تواند تا حدود ساعت 5 بعدازظهر یکشنبه منتظر بارش باران باشد. این پیش‌بینی نشان می‌دهد که پس از آن آسمان باید آفتابی تا عمدتاً آفتابی باشد تا زمانی که انتظار می‌رود ابرهای ناشی از طوفان کارائیب در اواخر چهارشنبه به منطقه سرازیر شود.

پیش بینی می شود که ارتفاع روز شنبه در راک هیل تا 66 درجه در زیر آسمان عمدتاً آفتابی کاهش یابد.

امروز بعدازظهر و عصر ممکن است رعد و برق های پراکنده ایجاد شود. هواشناسان در دفتر NWS Greer در بولتن چشم انداز آب و هوای خطرناک در ساعت 4:15 صبح یکشنبه گفتند. رعد و برق های خطرناک ابر به زمین با هر یک از این رعد و برق ها امکان پذیر خواهد بود.

این یک داستان در حال توسعه است.





منبع

به گفته هواشناسان NWS، راک هیل 30 درصد احتمال بارش در اواخر پنجشنبه و 40 درصد احتمال بارش در جمعه دارد، که بالاترین حد پیش بینی شده 68 و 69 است.

اندرو کیمبال، کارشناس هواشناسی از دفتر خدمات ملی هواشناسی در گریر، کارولینای جنوبی، صبح شنبه به شارلوت آبزرور گفت که باران‌های این سامانه می‌تواند تا روز پنجشنبه به ساحل و حتی غرب به منطقه شارلوت برسد.

بر اساس بولتن مرکز ملی طوفان، در ساعت 8 بعدازظهر شنبه، این سامانه در حال ریزش باران های بی نظم و رعد و برق بر فراز شمال شرقی دریای کارائیب بود و انتظار می رفت باران های شدیدی را تا روز یکشنبه به پورتوریکو و جزایر ویرجین برساند.

مقامات مرکز ملی طوفان در بولتن گفتند که مناطق ساحلی باید منتظر سیل و بادهای شدید، باران و موج‌سواری باشند، حتی اگر این اختلال تبدیل به یک طوفان گرمسیری یا نیمه گرمسیری نشود. مقامات مرکز طوفان گفتند که خطر این تهدیدات آب و هوایی روز شنبه افزایش یافته است

بر اساس پیش‌بینی NWS، انتظار می‌رود که اوج‌ها در شارلوت در طول هفته از 77 یکشنبه و 78 دوشنبه به 68 سه‌شنبه، 62 چهارشنبه، 67 پنجشنبه، جمعه 68 و شنبه 64 افزایش یابد.

منطقه شارلوت که با تهدید طوفان کارائیب مرتبط نیست، بعدازظهر و شب یکشنبه با دومین روز طوفان احتمالاً شدید رعد و برق مواجه است.

در مثلث، پیش‌بینی NWS شرایط آفتابی و گرم – با دمای بالا نزدیک به 80 – را تا روز سه‌شنبه پیش از بازگشت دما به نزدیک به نرمال در روز چهارشنبه فرا می‌خواند. به گزارش NWS، اولین شانس واقعی باران در مثلث پنجشنبه است.

این مرکز روز شنبه نیز همین هشدار را صادر کرد.

او گفت که سایر مدل های آب و هوا روز جمعه را به عنوان روز ورود نشان می دهند.

هواشناسان سرویس ملی هواشناسی صبح شنبه در توییتر گفتند، اما بسیاری از شرق کارولینای شمالی باید منتظر بادهای خشکی قوی … با خطرات دریایی و تأثیرات جزئی تا متوسط ​​ساحلی باشند که جبهه طوفان می رسد.

بر اساس این پیش بینی، پنجشنبه باید نیمه آفتابی باشد و احتمال بارش باران در اواخر پنجشنبه 30 درصد و در کل روز جمعه 50 درصد است.

مقامات مرکز در یک بولتن به روز گزارش کردند که تا ساعت 7 صبح یکشنبه، طوفان در حدود 100 مایلی شمال پورتوریکو بود.

در حالی که هست برای تعیین زمان خیلی زود استمرکز ملی طوفان در توییتی در ساعت 7 صبح تکرار کرد، بزرگی و مکان تأثیرات خاص، منافع در امتداد سواحل جنوب شرقی ایالات متحده، سواحل شرقی فلوریدا و باهاما باید پیشرفت این سیستم را زیر نظر داشته باشند.

این سیستم احتمالاً به یک تقویت می شود افسردگی نیمه گرمسیری یا گرمسیری بر اساس هشدار، در اوایل هفته در حالی که طوفان از سمت غرب به شمال غرب بر فراز جنوب غربی اقیانوس اطلس حرکت می کند.

یک اختلال آب و هوایی در دریای کارائیب می تواند “بادهای تند تند، بارندگی شدید، موج سواری خشن و فرسایش سواحل” را در هفته آینده به بسیاری از سواحل جنوب شرقی ایالات متحده بیاورد. مرکز ملی طوفان مقامات روز یکشنبه هشدار دادند.

صبح یکشنبه، مرکز ملی طوفان، شانس 5 روزه تشدید طوفان را در حالی که به سمت ساحل حرکت می کند تا 90 درصد افزایش داد.

ایالت کارولینای جنوبی نیز در معرض تهدید قرار گرفت.