من بیش از 50 بار به لاس وگاس رفته ام. در اینجا 8 رستورانی است که من همیشه به بازدیدکنندگانی که برای اولین بار بازدید می کنند توصیه می کنم.


  • به عنوان کسی که بیش از 50 بار به لاس وگاس رفته است، هم در استریپ و هم در خارج از آن غذا خورده ام.

  • رستوران‌های مورد علاقه‌ام برای غذاخوری‌های خوب، The Mayfair Supper Club و Toscana Ristorante & Bar هستند.

  • من همچنین در مکان‌های معمولی‌تری مانند Nellie’s Southern Kitchen و Famous Foods Street Eats توقف می‌کنم.

در طول بیش از 50 سفرم به لاس وگاس، در رستوران های بی شماری در داخل و خارج از استریپ غذا خورده ام.

وندی لی کوکتل در دست دارد

من از برانچ در Spago، یک رستوران محبوب Wolfgang Puck لذت بردم.وندی لی

دلایل خوبی برای بازدید از لاس وگاس وجود دارد، اما دلیل اصلی من برای خوردن غذا است. این شهر مملو از رستوران های واقعا خوب است.

چه به دنبال ولخرجی در یک شرکت رومیزی سفید هستید که توسط یک سرآشپز مشهور اداره می شود یا چیزی ارزان و معمولی می خواهید، وگاس همیشه ارائه می دهد.

از آنجایی که بیش از 50 بار به شهر گناه رفته‌ام، دوستان اغلب از من می‌خواهند توصیه‌هایی برای غذا خوردن داشته باشم. این جاهایی است که من به آنها می گویم که بروند.

Mon Ami Gabi یک اغذیه فروشی فرانسوی است که نمایی مستقیم از نمایش فواره Bellagio دارد.

پاته جگر مرغ از Mon Ami Gabi در لاس وگاس.

من پاته جگر مرغ را از Mon Ami Gabi در لاس وگاس سفارش دادم.وندی لی

من و شوهرم بیش از 20 سال است که در رستوران های Mon Ami Gabi غذا می خوریم. در بیشتر سفرهایمان به شهر گناه، برای ناهار یا شام به مکان داخل پاریس لاس وگاس می رویم.

غذای کلاسیک رستوران فرانسوی است که شامل غذاهایی مانند استیک au poivre و بادام قزل آلا است. ما همیشه با یک نان باگت و یکی از شروع کننده های عالی آن مانند پاته موس جگر مرغ شروع می کنیم.

اما حتما در مورد تخفیف های فصلی بپرسید. در آخرین سفرمان، منوی غذا یک گازپاچوی خوشمزه داشت.

همه چیز را با یک لیوان شراب یا یکی از کوکتل های کلاسیک Mon Ami Gabi تکمیل کنید. اغلب ما مارتینی را انتخاب می کنیم.

اگر آب و هوا اجازه دهد، ما دوست داریم بیرون در پاسیو بنشینیم، زیرا درست در آن طرف خیابان از فواره های بلاژیو قرار دارد. زمان‌های نمایش در طول سال متفاوت است، بنابراین من معمولاً برنامه را در وب‌سایت Bellagio بررسی می‌کنم و بر اساس آن ناهارخوری خود را رزرو می‌کنم.

Eataly طیف گسترده ای از غذاهای خوشمزه و باکیفیت ایتالیایی را سرو می کند.

toscana ristorante در eatlay وگاس

Toscana یک گزینه مجلل در مکان Eataly در لاس وگاس است.وندی لی

من به چهار مکان مختلف Eataly در ایالات متحده رفته ام، اما یکی در لاس وگاس مورد علاقه من است. این سوپرفروشگاه ایتالیایی در پارک ام جی ام دارای چندین غذاخوری است و غذا، شراب و مشروب وارداتی می فروشد.

اگر به دنبال ناهار یا میان وعده بعد از ظهر هستید، به La Cucina del Mercato بروید، جایی که ایستگاه های پاستا، پیتزا و ساندویچ پیدا خواهید کرد. در حالی که منتظر سفارش خود هستید، یک لیوان شراب یا یک کوکتل از بار بگیرید.

برای یک وعده نشستن خودمانی، غذاهای کلاسیک ماکارونی و پیتزاهای ناپلتانا از La Pizza & La Pasta را امتحان کنید.

اگر یک مناسبت خاص را جشن می‌گیرید یا فقط می‌خواهید ولگردی کنید، در Toscana Ristorante & Bar رزرو کنید. دوستداران پاستا باید لازانیا Rustica Al Forno (لازانیا گوشت گاو ایتالیایی) را سفارش دهند و دوستداران گوشت نباید از Fiorentina (استیک فلورانسی) صرف نظر کنند.

حتما از سملیه برای توصیه شراب بپرسید.

اسپاگو بهترین مکان برای برانچ است، اما باید هفته ها قبل رزرو کنید.

اسپاگو لاس وگاس

پاسیو در اسپاگو نمایی مستقیم از فواره های بلاژیو دارد.وندی لی

بهترین برانچ در لاس وگاس قطعا در Spago در Bellagio Resort & Hotel است.

ولفگانگ پاک اولین لوکیشن Spago خود را در هالیوود غربی در سال 1982 افتتاح کرد و از آن زمان در سراسر جهان گسترش یافته است. این رستوران از آن زمان تا کنون قوی کار کرده است.

تهیه میز در هر اسپاگو هرگز آسان نیست و این میز نیز از این قاعده مستثنی نیست. بنابراین، حتما از چند هفته قبل رزرو خود را انجام دهید. به هر حال، برانچ اسپاگو ممکن است به یاد ماندنی ترین وعده غذایی شما در وگاس باشد.

رستوران دارای یک تراس بزرگ مشرف به فواره های هتل در پیش زمینه و استریپ در پس زمینه است، اما صندلی های تراس تضمینی نیستند. توصیه می‌کنم قبل از وعده‌های غذایی محبوب حاضر شوید و از میزبان بپرسید که آیا میز در فضای باز موجود است یا خیر.

ستاره نمایش Spago قطعا املت فرانسوی رول شده پر از خرچنگ است. برای دسر، حتما لیموی معروف اینستاگرام، کیک نوعی پارچه ابریشمی با کرم یوزو، شکلات سفید رنگ زرد و سنبله های طلایی سفارش دهید. دوره ها را با یک لیوان شامپاین همراه کنید.

دین تای فانگ یک منوی بزرگ با برخی از بهترین کوفته های سوپ که تا به حال خورده ام دارد.

دین تای سرگرم کننده لاس وگاس وندی بیرون با پیراشکی کارتونی ایستاده است

دین تای فانگ کوفته سوپ باورنکردنی سرو می‌کند، و من نمونه‌برداری از چندین نوع را توصیه می‌کنم.وندی لی

Din Tai Fung، یک زنجیره پیراشکی مبتنی بر تایوانی، به‌خاطر شیائو لانگ بائو یا کوفته‌های سوپ معروف است. ما مکانی نزدیک خانه خود داریم و سالهاست که از غذای آن لذت می بریم.

رستوران لاس وگاس در هتل و ریزورت آریا قرار دارد و منوی بزرگی با انواع کوفته ها، رشته فرنگی، غذاهای برنجی و سبزیجات دارد.

اگر تا به حال نرفته اید، با تعدادی از ظروف پیراشکی شروع کنید. مورد علاقه ما کوفته های خرچنگ و خوک با سس تند است. آنها را با مقداری سبزیجات و حداقل یک غذای رشته فرنگی یا برنج تکمیل کنید.

منوی Carson Kitchen چیزی برای همه دارد و مهمانان می توانند سرآشپزها را تماشا کنند که هر دوره را آماده می کنند.

Bee's Knees در آشپزخانه کارسون در لاس وگاس

کوکتل مورد علاقه من در کارسون کیچن، The Bee’s Knees است.وندی لی

بیشتر رستوران‌های مورد علاقه‌ام در استریپ هستند، اما وقتی من و شوهرم در مرکز شهر هستیم، آشپزخانه کارسون تبدیل به مکان مورد علاقه‌ام شده است.

این رستوران با منویی که پیشنهادات را به عنوان “غذاهای خلاقانه آمریکایی” توصیف می کند، برای همه چیزهایی دارد.

همه چیز در منو خوشمزه است، اما مربای بیکن با هاوارتی و نان باگت سوخاری و همبرگر Iron Chef غذاهای مورد علاقه ما هستند. در جا برای دسر صرفه جویی کنید زیرا پودینگ نان دونات لعاب دار مقاومت ناپذیر است.

آشپزخانه کارسون فهرست شراب مناسبی دارد، اما واقعاً به خاطر کوکتل‌های صنایع دستی‌اش معروف است. من The Bee’s Knees را توصیه می کنم، یک کوکتل دوران ممنوعیت که با جین، آب لیمو و عسل درست می شود.

هر زمان که در اینجا شام می‌خوریم، درخواست می‌کنیم که در کانتر مشرف به آشپزخانه اوپن، که مرکز اتاق غذاخوری دنج است، بنشینیم تا بتوانیم سرآشپزها را در حال کار تماشا کنیم.

Famous Foods Street Eats چشیدن چندین غذا را به طور همزمان آسان می کند.

غذاخوری های معروف خیابان غذاخوری

در Famous Foods Street Eats، به لطف کیوسک های داخل آن، می توانید غذاهای مختلف متعددی را امتحان کنید.وندی لی

سالن‌های غذا در لاس‌وگاس محبوب شده‌اند، و به نظر من بهترین سالن در شهر Famous Foods Street Eats in Resorts World است. در اولین بازدیدمان از این هتل که در سال 2021 افتتاح شد، در دو روز سه بار در آنجا غذا خوردیم.

Famous Foods Street Eats دارای کرایه‌هایی از رستوران‌ها و غرفه‌های غذای بسیار معتبر در سراسر جهان است که تاکید زیادی بر غذاهای آسیایی دارد. آنها کوفته‌هایی را از شانگهای، مرغ گلدانی از سنگاپور و یاکیتوری را از ژاپن حمل می‌کنند. مورد علاقه ما برنج مرغ Hainanese Boon Tong Kee بود.

کیوسک ها در سرتاسر سالن غذا امکان سفارش از چندین فروشنده را آسان می کنند. شما فقط اقلامی را که می خواهید انتخاب کنید، شماره تلفن همراه خود را وارد کنید و زمانی که اقلام شما آماده تحویل هستند، پیامک دریافت می کنید. سپس، می توانید برای سفارش نوشیدنی مورد علاقه خود به بار بروید.

کلوپ شام مایفر یک مکان مجلل با غذاخوری عالی با اجرای موسیقی زنده است.

عملکرد باشگاه شام ​​مایفر در لاس وگاس

باشگاه شام ​​مایفر یک تجربه ناهار خوری مجلل است که برای موقعیت های خاص عالی است.وندی لی

لاس وگاس رستوران‌های بسیار عالی دارد، اما وقتی می‌خواهید غذاهای خوشمزه را با سرگرمی‌های زنده ترکیب کنید، باشگاه شام ​​مایفر بهترین مکان است.

فقط وارد شدن به اتاق ناهارخوری لذت بخش است. بعد از اینکه چشمانتان با فضای داخلی کم نور تطبیق پیدا کرد، غرفه های مخملی و روکش شده، میزهای پوشیده شده با پارچه های کتانی سفید تا کف زمین، لوسترهای بزرگ، و مشتریان شیک پوشیده شده را خواهید دید. و گویی این کافی نیست، فواره های بلاژیو با رنگ از پنجره منفجر می شوند.

خوانندگانی که لباس رسمی پوشیده اند، آهنگ های کلاسیک را همراه با پیانو و زه اجرا می کنند و پیشخدمت هایی که کت سفید پوشیده اند، خدمات درجه یک ارائه می دهند. این منو غذاهای کلاسیک مانند ترمیدور خرچنگ و دنده اصلی را به همراه مجموعه ای از سوشی و غذاهای دریایی خام ارائه می دهد.

باشگاه شام ​​مایفر گران است، اما برای جشن گرفتن یک مناسبت خاص بسیار سرگرم کننده و عالی است.

Nellie’s Southern Kitchen یک تجربه غذاخوری آرام با طعم کلاسیک جنوبی را ارائه می دهد.

وندی لی در نلی در لاس وگاس

Nellie’s غذاهای جنوبی مانند بیسکویت و میگو و بلغور را سرو می کند.وندی لی

یکی از جدیدترین رستوران هایی که در استریپ افتتاح شده است، Nellie’s Southern Kitchen در MGM Grand است، و این مکان عالی برای لذت بردن از غذاهای راحتی جنوبی است. این رستوران توسط کوین جوناس پدر – کوین جوناس، جو جوناس و پدر نیک جوناس راه اندازی شده است – این رستوران ادای احترامی به آشپزی مادربزرگش است.

می توانید ناهار یا شام را در Nellie’s میل کنید، اما توصیه می کنم برای لذت بردن از موسیقی زنده عصر حاضر شوید. سپس، کلاسیک های خوشمزه جنوبی مانند بیسکویت، مرغ سرخ شده، و میگو و بلغور را سفارش دهید.

Nellie’s همچنین دارای یک نوار کامل است که مجموعه زیادی از ویسکی ها و بوربون ها را حمل می کند.

اصل مقاله را در Insider بخوانید



منبع