کارمندان ستاد انتخاباتی ترامپ در مورد دروغ های انتخاباتی 2020: “شعله را روشن کنید”

هنسون به طور خاص به مشارکت دموکرات ها در شهرستان دن اشاره می کند که شامل مدیسون، پایتخت ایالت، و یک پایگاه لیبرال در ایالت است. در سال 2020، 80 درصد از جمعیت در سن رای دادن در این شهرستان رای دادند که بایدن با کسب 76 درصد آرا برنده شد.

توافق اینجاست: Comms به شعله افروزی ادامه می‌دهد و درباره تلاش دموکرات‌ها برای دزدیدن این انتخابات خبر می‌دهد. ما هر کاری که آنها نیاز داشته باشند انجام می دهیم. فقط در حالت آماده باش باشید اگر حرکاتی وجود دارد که باید انجام دهیم،” آیورسون گفت.

این نشست نشان می‌دهد که مقامات جمهوری‌خواه در مورد نتایج انتخابات چه می‌دانستند و ترامپ و نزدیک‌ترین متحدانش در حالی که دروغ یک انتخابات دزدیده شده را به‌طور علنی می‌گفتند. دادستان کل خودش به ترامپ گفته بود که هیچ نشانه ای از کلاهبرداری گسترده وجود ندارد، و بسیاری از اعضای دولت او به رئیس جمهور سابق گفتند که ادعاهای مختلف در مورد کلاهبرداری یا دستکاری محتوایی وجود ندارد – توصیه هایی که ترامپ بارها از آن نادیده گرفته شده است.

آیورسون گفت: «در پایان روز، این عملیات بیش از هر جمهوری خواه دیگری در تاریخ ویسکانسین رای آورد. هرچه می خواهید بگویید، عملیات ما حامیان جمهوری خواه یا DJT بود. دموکرات ها 20000 نفر بیشتر از ما، از شهرستان دان و دیگر جنجال ها در میلواکی، گرین بای و دن به دست آورده اند. چیزهای زیادی وجود دارد که مردم می توانند از این کمپین یاد بگیرند.»

بخش‌هایی از جلسه 5 نوامبر نیز بر تلاش‌های جمهوری‌خواهان برای اطلاع رسانی به جامعه سیاه پوستان این ایالت متمرکز است.

آیورسون اکنون مدیر منطقه ای غرب میانه برای کمیته ملی جمهوری خواهان است. او سؤالات مربوط به جلسه را به RNC موکول کرد که کیت شیپر، سخنگوی آن، از اظهار نظر خودداری کرد زیرا صدای ضبط شده را نشنیده بود.

مشخص نیست که آیا کارکنان در ویسکانسین پیام خود را مستقیماً با مقامات کمپین در واشنگتن هماهنگ کرده اند یا خیر.

صدای 5 نوامبر 2020، دو روز پس از انتخابات، در حالی منتشر می شود که ترامپ دوباره به دنبال کاخ سفید است و در عین حال همچنان درباره مشروعیت نتیجه و پیروزی جو بایدن دموکرات دروغ می گوید.

بایدن در سال 2020 در ویسکانسین با نزدیک به 21000 رای ترامپ را شکست داد، نتیجه ای که در برابر ممیزی ها و بررسی های مستقل و حزبی و همچنین شکایت ها و بازشماری ها در دو شهرستان بزرگ و دموکرات این ایالت مقاومت کرده است.

یکی دیگر از سخنرانان در ضبط با آیورسون توسط منبع به عنوان عامل GOP کلیتون هنسون شناسایی شده است. در آن زمان، هنسون یک مدیر منطقه‌ای برای RNC مسئول ویسکانسین و دیگر ایالت‌های غرب میانه بود. آن‌ها در مورد انتخابات، از مشارکت جمهوری‌خواهان و تلاش‌های مبارزات انتخاباتی تمجید می‌کنند و در عین حال از کمپین قوی دموکرات‌ها برای مشارکت در رأی‌گیری استقبال می‌کنند.

در یک نقطه، عاملان به دلیل نیاز به “صدای سیاهان بیشتر برای ترامپ” می خندند. آیورسون همچنین به تلاش های آنها برای تعامل با رای دهندگان سیاه پوست اشاره می کند.

با این حال، دو روز پس از انتخابات، هیچ بحثی در مورد پیروزی ترامپ در ایالت در جریان نشست اعضای ستاد انتخاباتی جمهوری خواه مطرح نشد.

هنسون که پنجشنبه با تلفن تماس گرفت، وقتی از او خواسته شد درباره جلسه نظر بدهد، گفت: “نه متشکرم”.



منبع

مدیسون، ویز (AP) – یک فایل صوتی ضبط شده که به تازگی منتشر شده است، نگاهی به پشت صحنه دارد که چگونه تیم ستاد انتخاباتی رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ در یک ایالت میدان نبرد محوری می دانستند که در انتخابات ریاست جمهوری 2020 توسط دموکرات ها کنار گذاشته شده اند. اما حتی با اعتراف به شکست، به ادعاهای تقلب گسترده که در نهایت توسط مقامات انتخاباتی و دادگاه‌ها – بارها و بارها رد شد، متمرکز شدند.

بر اساس گزارشی که روز پنجشنبه توسط آسوشیتدپرس به دست آمد، فعالان سیاسی ویسکانسین در جلسه استراتژی حتی از تلاش‌های دموکرات‌ها برای مشارکت در بزرگ‌ترین شهرستان‌های ایالت تمجید کردند و به نظر می‌رسید تلاش‌های آنها برای تعامل با رای‌دهندگان سیاه‌پوست شوخی می‌کردند. تمرکز صدا بر روی اندرو آیورسون است که رئیس ستاد انتخاباتی ترامپ در این ایالت بود.

مسئول سابق مبارزات انتخاباتی و عامل جمهوری خواه که نسخه ای از ضبط شده را در اختیار AP قرار داد در جلسه بود و آن را ضبط کرد. این عامل مجاز نیست به طور علنی در مورد آنچه مورد بحث قرار گرفته است صحبت کند و به دلیل نگرانی برای انتقام‌جویی شخصی و حرفه‌ای نمی‌خواهد هویتش را شناسایی کند، اما گفت که به این دلیل که ترامپ سومین تلاش خود را برای کاخ سفید انجام می‌دهد، مطرح شد.

استیون چونگ، سخنگوی ستاد انتخاباتی ترامپ در پاسخ به پرسش‌هایی درباره این فایل صوتی گفت: «کمپین 2024 بر رقابت در هر ایالت و برنده شدن به شیوه‌ای برتر متمرکز است. به همین دلیل است که پرزیدنت ترامپ در نظرسنجی ها با اختلاف زیادی پیشتاز است.»

ویسکانسین بخش بزرگی از پیروزی ترامپ در سال 2016 بود، زمانی که وی دیوار موسوم به “دیوار آبی” دموکرات ها را در غرب میانه بالا شکست و مبارزات انتخاباتی او به سختی تلاش کرد تا وضعیت نوسانی را در ستون خود حفظ کند چهار سال بعد قبل از شکستش. بایدن

در عوض، بخش‌هایی از جلسه بر بحث در مورد بسته‌بندی دفاتر کمپین و نوشتن گزارش‌های نهایی در مورد چگونگی گسترش کمپین متمرکز است. در نقطه‌ای از ضبط صدای آیورسون شنیده می‌شود که تلاش‌های جمهوری‌خواه را ستایش می‌کند و در عین حال به حاشیه شکست ترامپ در ایالت اعتراف می‌کند.

در هفته‌های پس از انتخابات، ترامپ و متحدانش ده‌ها پرونده قضایی تشکیل دادند، انتخاب‌کنندگان قلابی را تشکیل دادند و به مقامات انتخاباتی فشار آوردند تا اراده رای‌دهندگان را زیر پا بگذارند و ترامپ را در قدرت نگه دارند.

ما قبلاً با سیاهپوستان صحبت کرده‌ایم؟ فکر نمی‌کنم اینطور باشد،» او گفت و خنده دیگران را در اتاق برانگیخت.

به خاطر کاری که در شهرستان دان انجام دادند، کلاه بر سرشان می‌رود. شما باید به آن احترام بگذارید.» هنسون گفت. چند سال دیگر انتخابات دیگری برگزار خواهد شد. پس درس‌هایی را که آموخته‌اید به خاطر بسپارید و آماده باشید.