گشت بزرگراه کالیفرنیا از احتمال خودکشی در بزرگراه 101 در جنوب لا کونچیتا خبر داد

گشت بزرگراه کالیفرنیا

بخش آزادراه در یک منطقه ساخت و ساز است که در آن خطوط جنوب به جنوب از Mussel Shoals تقسیم می شوند. مسئولان هنگام دسترسی به محل حادثه، لاین سمت چپ شکاف را بستند.

آلفارو گفت که او معتقد است خودرویی که از محل یدک می‌کشد با این مرد مرتبط بوده است، اما منتظر تایید بازرسان است.

از هر کسی که شاهد این حادثه است خواسته می شود که با دفتر ونتورا CHP تماس بگیرد تا با بازپرس به شماره 805-662-2640 صحبت کند.

گشت بزرگراه کالیفرنیا

این مقاله در ابتدا در Ventura County Star منتشر شد: خودکشی احتمالی در بزرگراه 101 در جنوب La Conchita گزارش شد



منبع

این حادثه یکی از دو لاین را برای مدتی بست و باعث افزایش ترافیک جنوب شد.

افسر خورخه آلفارو، سخنگوی دفتر CHP در منطقه ونتورا، عصر چهارشنبه گفت که او هنوز سن تقریبی این مرد را نمی داند. شهر محل سکونت این مرد نیز مشخص نبود.

اگر احساس ناامیدی می‌کنید، خط زندگی خودکشی و بحران 988، برای هر دو زبان انگلیسی و اسپانیایی، با تماس با 988 قابل دسترسی است و می‌توانید آن را در وب در 988lifeline.org پیدا کنید.

نام این مرد تا اطلاع خانواده فاش نشد. استار عموماً از قربانیان خودکشی نام نمی برد و معمولاً در مورد چنین حوادثی فقط زمانی گزارش می دهد که بر مناطق عمومی تأثیر بگذارند.

مقامات CHP در بیانیه‌ای شامگاه چهارشنبه گفتند که حدود ساعت 11:20 صبح، تماس‌گیرندگان احتمال خودکشی را در پل جاده Padre Juan Canyon گزارش کرده‌اند. این پل روی بزرگراه نزدیک به منحنی کنار ساحل فاریا قطع می‌شود.

مقامات گشت بزرگراه کالیفرنیا گفتند مرگ یک مرد در اواخر صبح چهارشنبه در بزرگراه 101 در نزدیکی ساحل فاریا به عنوان یک خودکشی احتمالی در حال بررسی است.

به گفته مقامات، هنگامی که افسران CHP و خدمه آتش نشانی شهرستان ونتورا وارد شدند، یک مرد “سالخورده” با چهره به پایین در لاین سمت چپ پیدا شد و در محل حادثه مرگ اعلام شد.

آلفارو گفت که شاهدان به افسران گفتند که این مرد از پل هوایی پریده است، اما حادثه همچنان تحت بررسی است. او گفت که هیچ نشانه ای از بازی ناخوشایند یا تصادف رانندگی وجود ندارد. مقامات هنوز نمی دانند که آیا الکل یا مواد مخدر یک عامل بوده است.