کارشناسان نظارت می گویند که تلاش حزب جمهوری خواه مجلس نمایندگان برای تعطیل کردن آلوین براگ بعید است که ترامپ را نجات دهد، اما می تواند به مستبدان در آموزش خدمت کند.

استرتون که اکنون مدیر برنامه نظارت کنگره در پروژه غیرحزبی نظارت بر دولت است، گفت: «اعضای کنگره مدت‌هاست که گفته‌اند، «در حال حاضر در حال دعوا است. تلاش های تاریخی برای دفع هرگونه نادرستی.

او افزود که پریدن به روی هر نارنجکی برای ترامپ می‌تواند به خوبی احتمال انجام اصلاحات معنی‌دار را از دیگر تحقیقاتی که جمهوری‌خواهان مجلس نمایندگان قبلاً انجام داده‌اند، منفجر کند.

دان گلدبرگ، کارمند سابق مجلس نمایندگان در هیئت های قضایی و نظارتی مجلس نمایندگان که در دولت کلینتون نیز خدمت می کرد، گفت که حمله پیشگیرانه علیه براگ به این معنی است که جمهوری خواهان مجلس اکنون برای مدت طولانی در آن حضور دارند.

رهبران حزب جمهوری خواه عجله دارند تا دادستان های ایالتی را از کنکاش در امور ریاست جمهوری کنار بگذارند.

  • دیویس هشدار داد: «بدیهی است که اگر به دنبال همه افرادی که درباره ترامپ تحقیق می کنند بروید، موضوع کاملاً متفاوت است. “این پیشینه هایی ایجاد کردند. و نرده های محافظ همچنان به فرسایش ادامه می دهند.”

    “تشویق زیاد”

    گلدبرگ به اینسایدر گفت: «وقتی قبل از دیدن کیفرخواست از کسی دفاع می‌کنید، به نوعی واگن خود را به همه تحقیقات می‌پیچید. و اگر بخواهند از دونالد ترامپ در پرونده جورجیا یا در پرونده اسناد دفاع کنند، باید در جنگ چند جبهه ای بجنگند.

    دیویس گفت که دادگاه‌ها می‌توانند استدلال‌های اردن برای تزریق کنگره به محاکمه‌های دولتی را مورد مناقشه قرار دهند، به ویژه اکنون که هر حرکتی که هر یک از طرفین انجام می‌دهد استانداردهای خطرناک جدیدی را تعیین می‌کند.

    آیا رهبران حزب جمهوریخواه باید با به صفر رساندن بودجه دولتی برای دادستان‌های ایالتی مانند براگ – به عنوان عضو کمیته قضایی مجلس نمایندگان، اندی بیگز از آریزونا، تلاش کنند تا بازی سخت بازی کنند. پیشنهادی اوایل این هفته – گلدبرگ مشکوک است که هیئت های مربوطه کنگره شورش کنند.

  • او همچنین قویاً از بازرسان حکومت جمهوری اسلامی خواست تا نبردهای قانونی خود را عاقلانه انتخاب کنند – مبادا سوخته شوند.

    در حالی که او هر دو طرف را به تشدید اوضاع در سال های اخیر متهم کرد، اما دیویس گفت که مداخله در پرونده های جنایی در حال انجام، زمینه جدیدی برای کنگره است. اما پس از آن “نظریه حقوقی جدید” او گفت که براگ با هم ترکیب شد تا ترامپ را به دادگاه بکشاند.

    از نظر استرتون، آنچه حتی کوته‌بینانه‌تر است، رقابت برای سلب توانایی هر 50 ایالت برای مسئول نگه داشتن هر POTUS قانون‌شکن – از جمله شرورهای آینده که ممکن است در هر نقطه‌ای از طیف سیاسی قرار بگیرند – است، فقط به این دلیل کارت خروج از زندان

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





    منبع

    دیویس در مورد استدلال های پیچیده براگ گفت: “به این معنی نیست که اشتباه است. اما این یک نظریه حقوقی گسترده ای نیست که شما برای سرقت یا چیزی شبیه به آن دریافت می کنید.” بنابراین می توانید درک کنید که مردم در این مورد از مدافعان خود محافظت می کنند.

    پس از محاکمه تاریخی ترامپ، کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان و الیز استفانیک، رئیس کنفرانس حزب جمهوری خواه به انتقاد پرداختند. برخط که براگ باید متوقف شود.

    روز پنج‌شنبه، جردن با احضار مارک پومرانتز، دستیار ویژه دادستان منطقه نیویورک، که در فوریه 2022 به دلیل ناامیدی در مورد مدیریت براگ با دیگر تحقیقات مربوط به ترامپ استعفا داد، این کار را انجام داد.

    “حفاظت از کوارتربک”

    دونالد ترامپ، رئیس جمهور وقت ایالات متحده، پس از آن، کوین مک کارتی، نماینده جمهوریخواه از کالیفرنیا، پس از بازگشت از کیپ کاناورال، فلوریدا، در 30 می 2020 در پایگاه مشترک اندروز، مریلند، از Air Force One خارج شد.

    استرتون در مورد احتمال اینکه کارکنان خود را بیش از حد لاغر کنند، گفت: “شما چیزهای کلیدی را که می تواند به تولید برخی قوانین واقعاً مهم برای جلوگیری از سوء مدیریت یا سوء مدیریت در آینده کمک کند را از دست خواهید داد.”

    استرتون در مورد جعبه پاندورا که در حال باز شدن است، گفت: “اگر دوست یا آشنا در دعاوی کیفری یا مدنی وجود داشته باشد، هیچ چیز آنها را از مداخله باز نمی دارد.”

    کمپین رو به رشد برای تبرئه رئیس جمهور سابق درگیر از 34 فقره جعل سوابق تجاری – و به تبع آن، سایر تحقیقات چرخشی در مورد سوء استفاده از اسناد طبقه بندی شده، دخالت در انتخابات 2020 گرجستان، و محاصره مرگبار 6 ژانویه 2021 در ایالات متحده. تیم استرتون، کارمند سابق هیل، به اینسایدر گفت کاپیتول – در مواجهه با تمایل قانونگذاران برای دوری از درگیری بین قوه مجریه و دادگاه ها به منظور جلوگیری از به خطر انداختن اختیارات کنگره، مقابله می کند.

    دیویس فکر کرد، موفق باشید که سرعت هر یک از این موارد را کاهش دهید.

    اجرای این دستورات مبهم راهپیمایی به عهده رئیس کمیته قضایی مجلس نمایندگان، جیم جردن و رئیس کمیته نظارت مجلس نمایندگان، جیمز کامر است، که از براگ درخواست کردند تا قبل از علنی شدن جزئیات پرداخت‌های پنهانی ترامپ به ستاره فیلم‌های پورن، استورمی دانیلز، برای بازجویی حضور یابد.

    او گفت: «به‌نظر می‌رسد اکنون همه‌چیز یکنواخت است.

    محاکمه رسمی دونالد ترامپ در دادگاه جنایی منهتن، جمهوری خواهان مجلس نمایندگان را دچار سردرگمی کرد.

  • “آیا آنها به طور خودکار با دادن پاس رایگان برای بقیه زمان مشکلی ندارند؟” استرتون در مورد تلاش جمهوری خواهان مجلس نمایندگان برای تهمت زدن به دادستان های ایالتی که آنها را تحت تعقیب سیاسی قرار می دهند متعجب بود.

    او همچنین هشدار داد که جمهوری‌خواهان مجلس نمایندگان آمریکا با طرح تحقیقات جدید متمرکز بر بایدن «هر دو هفته یک‌بار» خطر غرق شدن در کارهای ناتمام را در پایان دوره ریاست جمهوری دارند.

    دیویس به Insider گفت: «بسیار سخت است که بگوییم فراتر رفتن از مرزها چیست. “چون هیچ قانونی وجود ندارد”

    وی افزود که تلاش برای جلب نظر براگ، پومرانتز یا سایر افراد درگیر در تحقیقات جاری ترامپ بیشتر جنبه نمایشی دارد، با توجه به اینکه جمهوری خواهان مجلس باید بدانند که وزارت دادگستری هرگز از آنها حمایت نخواهد کرد.

    تام دیویس، نماینده سابق جمهوری‌خواه، که در دوران تصدی خود در کنگره روی مسائل نظارتی کار می‌کرد، گفت که تلاش برای بی‌تفاوت کردن تلاش‌های براگ، آخرین نمونه از این است که چگونه هیچ چیز ممنوعیتی در کاپیتول هیل رخ نداده است.

    دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا.جو رادل/گتی ایماژ