مادری بیش از 77000 دلار وام دانشجویی گرفت تا پسر مبتلا به اوتیسم را به دانشگاه بفرستد. او بدهی خود را پاک کرد – اما او هنوز دارد بدهی خود را بدون هیچ پایانی پرداخت می کند.

وام های Parent PLUS به پسر ویپرمن این فرصت را داد که در کالج تحصیل کند، و او به هیچ طریق دیگری این کار را انجام نمی داد. اما چیزی که وام های او را از نوع وام مستقیم فدرال که پسرش دریافت کرده متمایز می کند این است که وام های PLUS محدودیتی برای وام ندارند، به این معنی که والدین می توانند مقدار قابل توجهی از بدهی را بدون هیچ مانعی بپذیرند تا اطمینان حاصل کنند که می توانند از عهده پرداخت وام برآیند. تعادل

ویپرمن گفت: “من وام نگرفتم یا نمی‌خواستم پسرم را در پنج سال کلاس‌های آموزشی حمایت کنم و هر روز او را رانندگی کنم زیرا دیوانه هستم. می‌خواستم او موفق شود و کاملاً در رؤیای او بود.” “این فقط کاری است که باید انجام دهید. این فقط بخشی از والدین یک بزرگسال/کودک معلول است.”

او گفت: «من از این فرصت استفاده نمی‌کنم که بچه‌هایم را به مدرسه نفرستم، حتی اگر بار مالی زیادی ایجاد کند.» “این یک گزینه نیست.”

کاهش بدهی های دانشجویی بایدن “حتی تمرکز یا نگرانی من نیست”

طبق وب‌سایت فدرال کمک دانشجویی، ویپرمن تنها در صورت مرگ، از کار افتادن کامل و دائمی یا اعلام ورشکستگی می‌تواند ببیند که مانده بدهی‌اش از بین می‌رود.

او مرخصی از کارافتادگی کامل و دائمی دریافت کرد، اما او هنوز 77000 دلار بار بدهی دارد.

  • مارشا ویپرمن 77000 دلار وام PLUS برای پسرش گرفت.مارشا ویپرمن

    او همچنان باید به یک دوره نظارتی سه ساله پایبند باشد که در آن باید بررسی کند که وضعیت ناتوانی و درآمدش تغییری نکرده است یا اینکه وام‌هایش ممکن است بازگردانده شوند.

    مارشا ویپرمن، 59 ساله، حاضر بود هر کاری که لازم بود انجام دهد تا بهترین زندگی ممکن را به پسرش بدهد.

    ویپرمن به اینسایدر گفت: “وقتی او این فرصت را داشت و پذیرفته شد، با این حال، قرار بود هزینه آن را بپردازیم. من واقعاً اهمیتی نمی‌دادم زیرا قرار است آن را امضا کنم.” “من می خواهم آن را پرداخت کنم. هرگز فکر نمی کردم که قرار نیست آن را بپردازم، و امروز هم می کنم. بنابراین من فقط وام والدینم را امضا کردم زیرا این کاری است که والدین انجام می دهند.”

    مارشا ویپرمن

    او آرزو می کند که راه های بیشتری برای تسکین والدینی مانند او وجود داشته باشد.

  • ویپرمن گفت: “فکر می‌کنم این به برخی افراد کمک خواهد کرد. فکر می‌کنم احتمالاً به بسیاری از مردم کمک خواهد کرد.” اما در حال حاضر حتی تمرکز یا نگرانی من نیست. این در واقع فرآیند TPD است.

    پسر ویپرمن در سال 2017 با مدرک لیسانس فارغ التحصیل شد و با توجه به تشخیص اوتیسم، وی واجد شرایط ترخیص از کارافتادگی کامل و دائمی شد، که به وام گیرندگانی که ثابت می‌کنند از کارافتادگی کامل و دائمی هستند، از طریق تأیید وزارت امور ایثارگران، سازمان تامین اجتماعی یا یک پزشک.

    پسرش در این برنامه پذیرفته شد، و در حالی که او چند کمک هزینه دریافت کرد، آنها برای پوشش شهریه کامل کافی نبودند. بنابراین پسر ویپرمن کمک دانشجویی فدرال را به نام خود دریافت کرد و ویپرمن یک وام 77000 دلاری والدین PLUS گرفت – نوعی وام که والدین می توانند برای فرزندان خود بگیرند که می تواند تمام هزینه های حضور را پوشش دهد.

    گتی ایماژ

    • پسر ویپرمن پس از دریافت دیپلم دبیرستان خود در سال 2011، می خواست به تحصیل ادامه دهد، اما او باید در برنامه ای ثبت نام می کرد که با توجه به اینکه در طیف اوتیسم قرار دارد، به بهترین وجه با نیازهای او مطابقت داشته باشد. خوشبختانه، آنها برنامه ای را در یک دانشگاه خصوصی در کالیفرنیا پیدا کردند که به پسر ویپرمن این فرصت را می داد که هنر و طراحی را مطالعه کند – زمینه هایی که او در آنها عالی بود – و ویپرمن دو بار فکر نکرد.

    پس از گزارش سال 2016 از دفتر پاسخگویی دولت نشان داد که 98٪ از معافیت های از کارافتادگی بازگردانده شده به دلیل عدم ارائه اسناد مورد نیاز توسط وام گیرندگان رخ داده است، میگل کاردونا، وزیر آموزش و پرورش، از الزام به ارائه اسناد تأیید درآمد صرف نظر کرد.

    ویپرمن گفت: “من 100٪ کاری را که در آن زمان باید انجام می دادم انجام داده ام.” “برای من اهمیتی نداشت که چگونه می‌توانیم آن را بپردازیم. من چهار شغل پاره وقت کار کردم تا مطمئن شوم که او می‌تواند به آن برنامه برود. و مطمئن خواهم شد که قبض‌هایش پرداخت می‌شود. می‌توانم آنها را تا زمانی که من پرداخت کنم. بمیر.”

    ویپرمن به والدین دیگری می‌پیوندد که برای فرزندانشان بدهی می‌پذیرفتند، زیرا این تنها گزینه برای دادن تحصیلات عالی به آنها بود. اینسایدر قبلا با پدری صحبت کرده بود که 550000 دلار وام PLUS برای پنج فرزندش گرفته بود و او گفت که “به دنبال پرداخت 3000 دلار در ماه برای بخش بهتر زندگی من است.”

    اما ویپرمن زیر بار وام های دانشجویی است که برای پسرش گرفته است، و در حالی که می گوید دوباره همین کار را انجام می دهد تا به پسرش کمک کند آینده ای را که می خواهد برای او داشته باشد، آرزو می کند که گزینه ای برای والدینی مانند او وجود داشته باشد. به دنبال تسکین

    مارشا ویپرمن، 59 ساله، وام های دانشجویی PLUS والدینش را گرفت تا پسر مبتلا به اوتیسم بتواند در کالج تحصیل کند.

  • مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



  • منبع

    برای برخی از والدین، وام‌های PLUS در طرحی گنجانده شده است که جو بایدن، رئیس‌جمهور جو بایدن در ماه اوت اعلام کرد تا سقف 20000 دلار بدهی دانشجویی برای وام‌گیرندگان فدرال را لغو کند. در حالی که این طرح به دلیل دو شکایت با حمایت محافظه‌کاران متوقف شده است – دیوان عالی قرار است تا ماه ژوئن تصمیمی در مورد قانونی بودن این معافیت صادر کند – والدین و میلیون‌ها وام گیرنده دیگر ممکن است امسال کاهشی در موجودی خود دریافت کنند.