کاخ سفید “تهدید” پس از تظاهرات مسالمت آمیز در خارج از خانه های رابرتز و کاوانا را محکوم کرد

این تظاهرات یک هفته از اعتراضات سراسری را به پایان رساند که با انتشار پیش نویس نظری توسط معاون قاضی ساموئل آلیتو مبنی بر اینکه دادگاه آماده است تا Roe v. Wade را لغو کند، تصمیم تاریخی سال 1973 که سقط جنین را در سراسر کشور قانونی کرد، پایان یافت.

هیچ گزارشی مبنی بر خشونت یا تهدید به خرابکاری در طول این تظاهرات، که سازمان دهندگان آن را “شعاف شمع برای Roe v. Wade” نامیدند، وجود نداشت.

تظاهرکنندگان روز شنبه در مقابل خانه قاضی دیوان عالی برت کاوانا در Chevy Chase، Md.، تظاهرات کردند.

کاخ سفید روز دوشنبه بیانیه‌ای صادر کرد و گفت که بایدن، رئیس‌جمهور بایدن به حق اعتراض مسالمت‌آمیز و در عین حال محکوم کردن «خشونت، تهدید یا خرابکاری» پس از راهپیمایی تظاهرکنندگان حامی سقط جنین در خارج از خانه‌های قاضی جان رابرتز و برت کاوانا، قاضی قاضی، معتقد است. .

تظاهرکنندگان روز شنبه در مقابل خانه قاضی دادگاه عالی برت کاوانا در Chevy Chase، Md.، تظاهرات کردند. (اولین هاکستین/رویترز)

روز شنبه، ده‌ها معترض در مقابل خانه‌های قاضی Chevy Chase، Md.، تظاهرات کردند و شعار می‌دادند: “بدون رحم، بدون نظر”، در حالی که پلیس در نزدیکی ایستاده بود.

تظاهراتی در خارج از خانه آلیتو برای دوشنبه شب برنامه ریزی شده بود.

“@POTUS به شدت به حق اعتراض قانون اساسی معتقد است.” جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید در توییتی نوشت. اما این هرگز نباید شامل خشونت، تهدید یا خرابکاری باشد. قضات وظیفه فوق العاده مهمی را در جامعه ما انجام می دهند و آنها باید بتوانند وظایف خود را بدون نگرانی برای امنیت شخصی خود انجام دهند.

هفته گذشته، یاهو نیوز گزارش داد که مقامات مجری قانون در سراسر کشور در واکنش به تصمیم قریب الوقوع دادگاه عالی در مورد Roe v. Wade که ماه آینده انتظار می رود، برای احتمال خشونت و ناآرامی های مدنی آماده شده اند.





Source link رابرتز این نشت را به عنوان یک “نقض بی نظیر و فاحش” اعتماد محکوم کرد و تحقیقاتی را در مورد منبع آن آغاز کرد.