کاخ سفید اطلاعات کمی ارائه می دهد زیرا قانونگذاران و مردم برای پاسخ در مورد اشیاء شلیک شده از آسمان می پرسند

در این میان، کاخ سفید با انتقاد از هر دو طرف روبرو می شود، زیرا قانونگذاران سعی می کنند بفهمند دقیقا چه اتفاقی افتاده است.

او گفت: “باز هم هیچ نشانه ای از موجودات فضایی یا فعالیت فرازمینی با این نابودی های اخیر وجود ندارد.”

مک کانل این سوال را مطرح کرد که آیا این اشیاء خوش خیم هستند یا چیز بدتری که در تمام این مدت به نوعی آن را گم کرده ایم، و افزود: «پرزیدنت بایدن پاسخ هایی را به مردم آمریکا مدیون است.»

اکنون کاخ سفید – که به دلیل عدم شفافیت در مورد تهاجمات مورد انتقاد قرار گرفته است – باید با قانونگذاران ناامید و مردم سردرگم در بحبوحه شکست دولت بایدن در راه اندازی یک استراتژی ارتباطی منسجم در مورد سرنگونی ها مقابله کند.

سرلشکر پل پروست، مدیر ستاد ستاد مشترک استراتژیک، که تجزیه و تحلیل نظامی را به نیروهای مسلح کانادا ارائه می دهد، از آن شی به عنوان “بالون مشکوک” یاد کرد و گفت که مکان یابی اشیاء بینش بیشتری در مورد اینکه آنها چیست و چگونه حرکت می کنند ارائه می دهد. دور و بر.

یک مقام دفاعی گفت: تنها چیزی که در مورد این سه شی ناشناس به شدت مورد تاکید قرار گرفت این بود که “هیچ نشانه ای از موجودات بیگانه یا فعالیت فرازمینی با این انهدام های اخیر وجود ندارد.”

حتی مشخص نیست که آیا اشیاء بیش از آنچه قبلاً شناخته شده بود در هوا وجود دارد یا اینکه آیا موارد کاملاً جدیدی در حریم هوایی ایالات متحده ظاهر می شود. آیا این اطلاعات شرایط مورد نیاز برای شلیک به اشیاء از آسمان آمریکا را تغییر داده است؟ این نیز ناشناخته باقی مانده است.

آنچه به طور قطع مشخص است این است که با شلیک موشک ها بر فراز ایالات متحده و کانادا، اهمیت لحظه به سختی قابل چشم پوشی است.

پس از سرنگونی سه شی ناشناخته هوابرد توسط ایالات متحده در چند روز آخر هفته، تئوری های زیادی وجود دارد، اما پاسخ های کمی وجود دارد.

سناتور جان تستر، از دیمونت، یکشنبه در برنامه “Face the Nation” شبکه CBS، ساعاتی قبل از انتشار چهارمین شیء، گفت: “آنچه در دو هفته اخیر یا بیشتر، 10 روز گذشته رخ داده است، چیزی کمتر از دیوانگی نبوده است.” بر فراز دریاچه هورون شلیک شد.

بسیاری از سؤالات خطاب به کاخ سفید به وزارت دفاع هدایت شده است، زیرا دولت بایدن در مورد تحولات ناخوشایند یا نابهنگام که حواس را از پیام بزرگتر آن منحرف می کند، رویکردی محتاطانه اتخاذ می کند. . در مورد اسناد محرمانه ای که در خانه و دفتر خصوصی بایدن یافت شد، کاخ سفید تقریباً از همان کتاب بازی استفاده کرد. کاخ سفید تنها زمانی که با گزارش‌های خبری مبنی بر پیدا شدن اسناد مواجه شد، اذعان کرد که بایدن مطالب طبقه‌بندی‌شده‌ای را که باید به بایگانی‌های فدرال تحویل داده می‌شد، حفظ کرده است.

ملوانان منصوب به گروه 2 خنثی سازی مهمات انفجاری در حال بازیابی یک بالون نظارتی در ارتفاع بالا در سواحل Myrtle Beach، SC، در 5 فوریه 2023. (نیروی دریایی ایالات متحده)

ژنرال نیروی هوایی Glen VanHerck، که فرماندهی دفاع هوافضای آمریکای شمالی و فرماندهی شمالی آمریکا را بر عهده دارد، خاطرنشان کرد که این اولین بار است که در داخل ایالات متحده یا حریم هوایی آمریکا است که NORAD یا فرماندهی شمالی ایالات متحده اقدام جنبشی را علیه یک شیء هوابرد انجام می دهند. “

با سقوط هواپیماهای جنگنده اشیاء ناشناخته بر فراز قلمرو ایالات متحده، کاخ سفید اطلاعات کمی در مورد آنچه دقیقاً اتفاق می‌افتد و اینکه آیا کشور در معرض تهدید است، فاش نکرده است. آیا اشیاء بی ضرر بالن های هواشناسی یا هواپیماهای جاسوسی که توسط قدرت های خارجی فرستاده شده اند در صدد آسیب رساندن به آمریکایی ها هستند؟ رئیس جمهور جو بایدن نگفته است. در غیاب حقایق سخت، گمانه زنی های ناآگاهانه خلاء اطلاعات را پر می کند، از جمله اینکه آیا این اشیا از بیگانگان فضایی بازدید می کنند یا خیر.

فقدان اطلاعات زمانی آشکارتر شد که جسم چهارم ساعت ها قبل از شروع سوپربول در روز یکشنبه بر فراز دریاچه هورون شلیک شد. علیرغم پرس و جوها، ارتباطات کاخ سفید تا حد زیادی ساکت ماند، موضعی که به تئوری‌های توطئه اجازه داده است.

بایدن در سخنرانی هفته گذشته خود تنها به بالون جاسوسی چین اشاره کرد: یک دو جمله کناری که بسیاری از سؤالات را درباره تشدید تنش‌های آمریکا و چین بی پاسخ گذاشت.

کربی همچنین یک تیم بین سازمانی جدید را معرفی کرد که به مطالعه اشیاء و سیاست های مربوط به آینده اختصاص دارد. او جزئیاتی در مورد خود اشیاء ارائه نکرد زیرا سردرگمی و ناامیدی در مورد ارتباطات در مورد شلیک موشک های متعدد ارتش ایالات متحده در حریم هوایی ایالات متحده و کانادا در آخر هفته باقی مانده است.

مقامات روز دوشنبه پس از یک تعطیلات آخر هفته مملو از اخبار در مورد سرنگونی اشیاء دیگر در حریم هوایی آمریکای شمالی و جزئیات کمی وارد شدند.

کربی با تاکید بر چالش بازیابی اشیاء از مناطق روستایی به خبرنگاران گفت: «در حال حاضر در همه مکان‌ها تلاش‌ها برای یافتن آنچه از آن اشیاء باقی مانده است در حال انجام است تا بتوانیم بهتر درک کنیم و با مردم آمریکا ارتباط برقرار کنیم که آنها چیستند». در آلاسکا و کانادا و کف دریاچه هورون.

ملوانان منصوب به گروه 2 خنثی سازی مهمات انفجاری در حال بازیابی یک بالون نظارتی در ارتفاع بالا در سواحل Myrtle Beach، SC، در 5 فوریه 2023. (نیروی دریایی ایالات متحده)

در حالی که او گفت که ممکن است پاسخ فوری دشوار باشد زیرا مناطقی که برخی از اشیاء مورد اصابت گلوله قرار گرفتند بسیار دور هستند، زیرا به ماموریت‌های بازیابی طاقت‌فرسا نیاز داشتند، هیمز گفت که دیدن «گمان‌زنی‌های گسترده در مورد تهاجمات بیگانگان و چینی‌ها یا بیشتر نگران‌کننده است. اقدام روسیه» در خلاء اطلاعاتی حباب می کند.

ژان پیر گفت صبح یکشنبه مردم باید درک کنند که دولت قصد دارد “تشخیص کند و ما همیشه از حریم هوایی خود دفاع خواهیم کرد”، اما او بینش کمی در مورد استانداردها یا فرآیندهای جدید برای انجام این کار ارائه کرد – و همچنین تشخیص نداد که چه اشیایی وجود دارد. بود.

لری هوگان، فرماندار سابق مریلند، “در مواقع عدم اطمینان، رهبران باید تا حد امکان شفافیت با مردم داشته باشند.” توییت کرد دوشنبه. رئیس جمهور بایدن پس از ساقط کردن سه شیء در هوا، باید مستقیماً با ملت در مورد آنچه می دانیم و آنچه نمی دانیم ارتباط برقرار کند.

این مقاله در ابتدا در NBCNews.com منتشر شده است





منبع

مقامات امنیت ملی از شناسایی سه شی اخیر به عنوان بالون یا شناسایی صاحبان آنها یا عملکرد آنها، خواه نظارت بر آب و هوا یا نظارت توسط بازیگران خارجی، خودداری کرده اند. رهبر اکثریت سنا، چاک شومر، DN.Y، یکشنبه در برنامه “این هفته” شبکه ABC گفت، با این حال، مقامات اطلاعاتی معتقدند موارد دوم و سوم نیز بالون هستند.

مقامات تلاش کرده اند این دیدگاه را که این اشیاء تهدیدی جدی برای آمریکایی ها هستند، خنثی کنند. آخرین شیء که بر فراز دریاچه هورون ساقط شد یک تهدید نظامی تلقی نشد، اما در بیانیه پنتاگون گفته شد که می‌توانست قابلیت‌های نظارتی داشته باشد.

بولتون افزود: «من فکر می‌کنم اشتباه اینجا به اندازه کافی توصیف نمی‌کند که وقتی یک وسیله نقلیه ناشناخته به سمت قلمرو آمریکا حرکت می‌کند، اتفاق می‌افتد. اگر ناشناس است و به ارتباطات پاسخ نمی دهد، باید فرض کنید که به طور بالقوه خطرناک است.

ماموران ویژه FBI مواد بازیابی شده از بالون ارتفاع بالا را در آزمایشگاه FBI پردازش می کنند (FBI از طریق AP)

ماموران ویژه FBI مواد بازیابی شده از بالون ارتفاع بالا را در آزمایشگاه FBI پردازش می کنند (FBI از طریق AP)

سناتور استیو داینز، همکار جمهوریخواه او از مونتانا، یکشنبه در توییتی با این موضوع موافقت کرد و “عدم ارتباط” از سوی کاخ سفید را “غیرقابل قبول” خواند. در مواجهه با سکوت کاخ سفید، عموم مردم مجبورند به “نشت اطلاعات، گمانه زنی ها و بدتر از همه اطلاعات نادرست از سوی دولت های خارجی” تکیه کنند.

رابرت گیبز، که در زمان دولت اوباما، سخنگوی کاخ سفید بود، در مصاحبه‌ای گفت که دولت بایدن باید بیش از حد در مورد سرنگونی‌ها ارتباط برقرار کند، به‌ویژه که کمبود اطلاعات می‌تواند باعث افزایش اطلاعات نادرست و اطلاعات نادرست شود.

در مقطعی، یک ژنرال نیروی هوایی حتی از رد این احتمال دور از ذهن خودداری کرد، اگرچه کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید روز دوشنبه این سوال را روشن کرد.

«دولت هنوز نتوانسته است هیچ اطلاعات معناداری در مورد آنچه سرنگون شده است فاش کند. در جهان چه میگذرد؟” میچ مک کانل، رهبر اقلیت سنا، از ایالت کی، روز دوشنبه در صحن مجلس سنا گفت.

لوید آستین، وزیر دفاع روز دوشنبه در سفر به بروکسل به خبرنگاران گفت که خدمه هنوز هیچ آوار سه حادثه اخیر را پیدا نکرده اند.

جان بولتون که مشاور امنیت ملی در کاخ سفید ترامپ بود، گفت: «مشکل همین است [the spy balloon] گویای کاری است که چین انجام می دهد. زنگ بیداری است. ما با چین مشکل جدی داریم. ما مشکل را ایجاد نمی کنیم. آنها باعث آن می شوند

او گفت، با این حال، این اشیاء در ارتفاعاتی پرواز می کردند که می توانست “خطری برای ترافیک هوایی تجاری غیرنظامی باشد”، که باعث شد بایدن دستور شلیک آنها را صادر کند.

به نظر می رسد یک مقام کانادایی این ارزیابی را روز دوشنبه تایید کرده است، حداقل در رابطه با شی مورد اصابت گلوله روز یکشنبه.

کربی روز دوشنبه به آنچه دو مقام دفاعی ایالات متحده قبلاً به NBC News گفته بودند اشاره کرد: ارتش از زمان مشاهده بالون جاسوسی چینی از طیف گسترده‌تری از داده‌های راداری برای نظارت بر حریم هوایی آمریکای شمالی استفاده می‌کند و در حال بررسی عمیق‌تر اشیایی است که ممکن است فیلتر شده باشد. در گذشته.

با توجه به شلیک چهارمین شیء توسط یک خلبان نظامی ایالات متحده در بعدازظهر یکشنبه، به نظر می رسد کاخ سفید در مورد پیام خود در مورد آنچه که ساقط شده است، چه کسی از طرف دولت باید در مورد آن ارتباط برقرار کند، چرا به نظر می رسد که اشیاء ناشناس بیشتری وجود دارد، به نظر نمی رسد. ممکن است متعلق به چه تهدیدی باشند یا اینکه آیا تصمیم گیری در مورد سرنگونی چنین مواردی تغییر کرده است.

او گفت: «آنها هستند که باید روایت را در این مورد هدایت کنند، و من فکر نمی‌کنم دانستن سطوح مختلف و گزارش عمومی آن توسط بخش‌های مختلف دستگاه دولتی مفید باشد». “این به آنها آسیب می رساند که آنها کسانی هستند که اطلاعات را در اختیار دارند و با مردم در ارتباط هستند.”

پس از ساقط شدن یک شی ناشناس در شمال شرقی آلاسکا در روز جمعه، بایدن به یک سوال رسانه‌ها پاسخ تک کلمه‌ای داد: «موفقیت.» جاستین ترودو، نخست‌وزیر کانادا، حمله روز شنبه را بر فراز مردم یوکان بیان کرد، اگرچه این یک هواپیمای آمریکایی اف. -22 که جسم را از بین برد.

جان کربی، سخنگوی شورای امنیت ملی روز دوشنبه در نشست خبری کاخ سفید گفت که سه شیء اخیر تهدیدی برای مردم روی زمین نبوده، هیچ سیگنال ارتباطی ارسال نکرده و هیچ گونه قابلیت مانور یا پیشرانی ندارند.

نماینده جیم هیمز، نماینده کنگره، نگرانی های خود را در مورد شفافیت ناکافی از سوی بایدن در کاخ سفید در مصاحبه ای در روز یکشنبه در NBC News “Meet the Press” به اشتراک گذاشت.

او گفت: “شاید به این دلیل است که من در سیاست هستم و بنابراین زمان زیادی را صرف صحبت با مردم در فروشگاه های مواد غذایی و جلسات تالار شهر می کنم.” می دانید، در غیاب اطلاعات، مردم این شکاف را با اضطراب و چیزهای دیگر پر می کنند. بنابراین، ای کاش دولت کمی سریع‌تر می‌شد و همه چیزهایی را که می‌دانست به ما می‌گفت.»