پاتریک برادر شارون استون در 57 سالگی پس از مرگ پسر نوزادش در سال 2021 درگذشت.

استون گفت: “مانند هر خانواده ای، ما از محبت و حمایت شما در این زمان غم و اندوه بی اندازه تشکر می کنیم و از همه تسلیت شما قدردانی می کنیم.” خانواده‌اش در سال‌های اخیر از دست داده بودند.

این بازیگر روز دوشنبه تایید کرد که پاتریک استون، برادر شارون استون درگذشت. او 57 سال داشت.

شارون استون که دارای سه فرزند به نام‌های روآن 22 ساله، لرد 17 ساله و کوین 16 ساله است، در سال 2021 اعلام کرد که پسرخوانده‌اش فوت کرده است.

شارون استون بازیگر سینما گفت که برادرش پاتریک جوزف استون دچار حمله قلبی شده است.

ستاره فیلم “غریزه اولیه” در یک ویدئوی اشکبار در اینستاگرام گفت که برادرش بر اثر حمله قلبی درگذشته است. از او همسرش تاشا استون و دو فرزند به یادگار مانده است. پاتریک همچنین پدر ریور استون بود که در آگوست 2021 پس از پیدا شدن او در گهواره خود با “نارسایی کامل اعضای بدن” درگذشت. ریور یک هفته بعد اولین تولدش را داشت.

من از همان روز اولی که او را دیدم می دانستم که قرار است با او ازدواج کنم. من یک رابطه فوری با او احساس کردم و به مدت 20 سال همدیگر را کاملاً دیوانه کردیم اما عمیقاً همدیگر را دوست داشتیم. من بدون بهترین دوستم احساس گمراهی می کنم.»

شارون استون بازیگر سینما گفت که برادرش پاتریک جوزف استون دچار حمله قلبی شده است.

او در کنار یک ویدیو ادای احترام به آهنگ «اشک‌ها در بهشت» اثر اریک کلاپتون نوشت: «ریور ویلیام استون، ۸ سپتامبر ۲۰۲۰ – ۳۰ اوت ۲۰۲۱».

مربوط…



منبع

شارون استون بازیگر سینما گفت که برادرش پاتریک جوزف استون دچار حمله قلبی شده است.

او همچنین عکس های برادرش را در پستی جداگانه به اشتراک گذاشت.

“آرزوی من از طریق همه اینها این است که اکنون حداقل ریور پدرش را در کنار خود داشته باشد و امیدوارم شما دو نفر بهترین لحظات را داشته باشید. لطفا بزرگترین بغلش و بوسش را از طرف همه ما به او بدهید و او را از شرارت دور نگه دارید.»

«قلبم انگار از سینه ام کنده شده است. به گزارش پیپل، او نوشت: پاتریک امروز صبح حدود ساعت 3:30 با رودخانه شیرین ما بود. “نمی دانم چه بگویم، او دنیای من بود.”

تاشا استون نیز پیامی را در صفحه فیس بوک خود به اشتراک گذاشت.