پوژولز به 695 HR رسید، میکولاس 8 در برد کارت در مقابل کابز

گریز سریع

تامی ادمن رالی را با یک دونفره شروع کرد.

قهرمان زادگاه

پوژولز در روزهای یکشنبه صد و سی امین دوره خانگی حرفه‌ای خود را انجام داد، بیشترین تعداد روزها.

الیور مارمول، مدیر سنت لوئیس، گفت: “مواقعی در این بازی وجود دارد که شما از قفل شدن در بازی یک قدم عقب می روید و برای یک دقیقه طرفدار می شوید و آن را مانند بقیه تجربه می کنید.” “این یکی از آنها بود. شما همه چیز را قبول می کنید زیرا کاری که او انجام می دهد کاملاً باورنکردنی است.

کابز: LHP Wade Miley (1-0، 2.84 ERA) روز سه‌شنبه آغاز می‌شود، زیرا کابز میزبانی از سینسیناتی را در شش بازی آغاز می‌کند. مایلی از 11 ژوئن به دلیل کشیدگی کتف چپ بیرون بود. RHP جاستین دان (1-2، 4.63) برای قرمزها شروع خواهد شد.

پوژولز در آخرین فصل خود راهی پیدا کرده است که در تمام فصل به شکلی دراماتیک ادامه دهد.

کاردینال ها: RHP جک فلاهرتی (0-0، 5.63) در اولین بازی از یک سری چهار بازی بعد از ظهر دوشنبه در سنت لوئیس به مصاف واشنگتن RHP انیبال سانچز (1-5، 5.05) خواهد رفت. فلاهرتی از 27 ژوئن به دلیل کشیدگی شانه راست از میادین دور بوده است. او پنج دوره بازپروری در خردسالان انجام داد.

توله ها: سی ویلسون کنترراس بازی را به دلیل درد پای چپ از دست داد. او روز سه شنبه مقابل تورنتو دچار مصدومیت شد.

تا بعدی

شیکاگو هفت از هشت شکست خورده است.

AP MLB بیشتر: https://apnews.com/hub/MLB و https://twitter.com/AP_Sports





منبع

کاردینال ها در اینینگ اول 91 ران به ثمر رسانده اند و در رده دوم پس از لس آنجلس داجرز با 95 ران.

___

ادمن گفت: “من 100٪ مطمئن بودم که او راهی برای ورود من پیدا می کند.” “هرچقدر هم که دیوانه است، ما فقط انتظار داریم که اکنون این اتفاق بیفتد. او بهترین بازیکن راست دست نسل ماست.»

مارکوس استرومن، شروع کننده شیکاگو، در هفت اینینگ خاموشی، چهار ضربه را مجاز کرد. او 5 ضربه را زد و در یک بازی 98 زمینی یک ضربه را پیاده نکرد.

شروع بازی به دلیل بارش باران 1 ساعت و 28 دقیقه تاخیر داشت.

میکولاس (11-10) دو ضربه را واگذار کرد. سه ضربه زد و یکی راه رفت. رایان هلسلی سیزدهمین سیو خود را در 17 موقعیت به دست آورد.

سنت لوئیس چهار برد متوالی، 18 بازی از 20 بازی اخیر خانگی خود را کسب کرده است و در 24 بازی برتر فصل، بیش از 0.500 در 79-55 است. این هشتمین رفت و برگشت سریال Cardinals در فصل بود.

کاردینال ها: LHP استیون ماتز یک دوره توانبخشی را از روز سه شنبه در Double-A Springfield آغاز خواهد کرد. او از 8 آگوست به دلیل رگ به رگ شدن زانوی چپ بیرون بود.

دیوید راس، مدیر شیکاگو، اشاره کرد که اگر هیوز در شمارش عقب می ماند، او با پویولز راه می رفت.

این بازیکن 42 ساله با نتیجه 0-1 پرش کرد.

پوژولز با ضربه دو ران، براندون هیوز، براندون هیوز را با ضربه محکمی به زمین زد (2-2).

ST. لوئیس (AP) – آلبرت پوژولز شماره 695 خانگی را در اینینگ هشتم به دست آورد و مایلز میکولاس با پرتاب هشت اینینگ خاموش، سنت لوئیس کاردینالز را به پیروزی 2-0 مقابل شیکاگو کابز در روز یکشنبه هدایت کرد.

جیسون تیتوم، بومی سنت لوئیس، برجسته بوستون سلتیکس، اولین زمین را بیرون انداخت. تاتوم بسکتبال دبیرستانی را در Chaminade College Prep، واقع در 14 مایلی استادیوم بوش، بازی کرد.

پوژولز در تالار مشاهیر آینده احتمالی تنها بری باندز (762)، هنک آرون (755)، بیب روث (714) و الکس رودریگز (696) را در لیست همه زمان‌ها دنبال می‌کند.

پویولز در دوران حرفه‌ای خود هفت هومر موفق دارد، از جمله دو نفر در این فصل. او در برابر 451 پارچ مختلف توپ زده است که یک رکورد تمام دوران است.

راس گفت: “باید به بچه هایت اعتماد کنی.”

پوژولز گفت: “این خیلی خاص است که بتوانی این کار را انجام دهی.” «شبهایی هست که قرار است از آن عبور کنی و بعضی شبها نیست. شب هایی که انجام می دهید، فقط از آن لذت می برید. و این چیزی است که امشب از آن لذت خواهم برد.»

اتاق مربی