پوتین از تحقیرآمیزترین شکست تاکنون در اوکراین متحمل شده است

وزارت دفاع بریتانیا اعلام کرد که این دستاوردها همزمان با یک مشکل عظیم عرضه برای روس ها به دست آمده است. وزارت دفاع روز جمعه در بولتن هفتگی ارزیابی جنگ خود گفت: “تدارک پزشکی برای نیروهای رزمی روسیه در اوکراین احتمالاً بدتر می شود.” به برخی از نیروهای ذخیره روسیه که به تازگی بسیج شده اند دستور داده شده است که تجهیزات کمک های اولیه جنگی خود را تهیه کنند، با این توصیه که محصولات بهداشتی زنانه راه حلی مقرون به صرفه است.

منابع اوکراینی مدعی شدند که شهر استراتژیک لیمان که به عنوان مرکز نظامی روسیه در دونتسک عمل می کرد، محاصره شده و خطوط تدارکاتی قطع شده است. «لیمان! الکسی گونچارنکو، قانونگذار اوکراینی روز جمعه گفت: عملیات محاصره گروه روسی در مرحله تکمیل است. این ادعا را نمی توان به طور مستقل تأیید کرد، اما در صورت تایید، یکی از جدی ترین خسارات نظامی روسیه در جنگ تا کنون خواهد بود.

ایلیا پیتالف

نیروهای طرفدار کرملین پذیرفته‌اند که اوکراینی‌ها به دستاوردهای بزرگی در منطقه دست یافته‌اند و نزدیک به قطع پست ایستگاهی روسیه در شمال دونتسک هستند که از ژوئیه تحت کنترل روسیه است.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

ارتش اوکراین یک ضد حمله در مقیاس بزرگ را تشریح کرد. «اگر لیمان سقوط کند، نیروهای ما می‌توانند کریدور اصلی تدارکات نیروهای روسی را در سورودونتسک و لیسیچانسک قطع کنند. [in Luhansk]ستاد کل ارتش اوکراین در تلگرام اعلام کرد.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

اوکراین در اوایل هفته اعلام کرد که دستاوردهای عمیقی در این سنگر به دست آورده اند و در آستانه بازپس گیری این سرزمین هستند – علیرغم ادعای رئیس جمهور روسیه مبنی بر اینکه این منطقه اکنون به روسیه بزرگ تعلق دارد.

پیش نویس طفره ها پس از فرار از روسیه، جنگ پوتین را مورد انتقاد قرار می دهند

ماکسیم یوسین، سردبیر سیاسی تلویزیون دولتی روسیه هشدار داد که پوتین قصد دارد دکمه حمله هسته‌ای را در «روزها یا هفته‌های آینده» فشار دهد و افزود که مردم باید «لذت ببرند، زیرا شرم‌آور است که زمان باقی‌مانده را با بدبینی سپری کنند. ”

در همین حال در مسکو، برنامه ریزی برای مراسم الحاق برای روز جمعه ادامه دارد.

ارتش بریتانیا همچنین پیشنهاد می‌کند که پس از اجرای یک پیش‌نویس اجباری، تعداد روس‌هایی که تاکنون در جنگ حضور داشته‌اند، بیشتر از مرزها فرار کرده‌اند. آنها گفتند: «افراد بهتر و تحصیلکرده در بین کسانی که قصد ترک روسیه را دارند بیش از حد حضور دارند. هنگامی که با آن دسته از نیروهای ذخیره که بسیج می شوند ترکیب شود، تأثیر اقتصادی داخلی کاهش در دسترس بودن نیروی کار و تسریع “فرار مغزها” احتمالاً به طور فزاینده ای قابل توجه خواهد بود.”

ایلیا پیتالف

یک دیپلمات ارشد هشدار داد “ارتش سوارکاران تروا” روسیه در میان ما پنهان شده است

تحلیلگران نظامی می گویند که بازپس گیری لیمان می تواند روحیه را تقویت کند و ارتش اوکراین را به سمت استان لوهانسک سوق دهد، استانی که قلب منطقه صنعتی دونباس است که پوتین قصد دارد پس از یک همه پرسی ساختگی رای که به گفته منابع اطلاعاتی غربی، بیشتر آن را ضمیمه کند. با اسلحه برگزار شد

به نظر می رسد در میان مسائل دیگر دزدی باشد، به طوری که برخی از سربازان جدید به جای اتصالات Velcro استاندارد، که سرقت آنها را آسان تر می کند، از زیپ برای ایمن کردن وسایل تورنیکت استفاده می کنند. در بیانیه وزارت دفاع آمده است: «تقریباً مسلم است که استفاده به موقع مراقبت از تورنیکت را در صورت خونریزی فاجعه بار در میدان نبرد، مختل یا غیرممکن می کند». بی اعتمادی نیروهای روسی به تجهیزات پزشکی کافی تقریباً به یقین باعث کاهش روحیه و عدم تمایل به انجام عملیات تهاجمی در بسیاری از واحدها در اوکراین می شود.

تحقیر مسکو همچنان این گمانه زنی را ایجاد خواهد کرد که پوتین ممکن است تصمیم بگیرد به روش های جدید و وحشیانه تر حمله کند.

مسکو قصد داشت روز جمعه ضمیمه بخش‌های عظیم شرق اوکراین را جشن بگیرد، اما حزب پوتین با یک ضدحمله برق آسا شکست خورد که احتمالاً هزاران نفر از افراد او را در شهری کلیدی که ظاهراً اکنون بخشی از روسیه است به دام انداخته است.