پلیس تی ان می گویند چند هفته است که از زنی که با دوست پسرش در حال رانندگی در کراس کانتری است خبری نشده است


اقوام و پلیس می گویند اعضای خانواده در جستجوی زنی 33 ساله هستند که هنگام سفر جاده ای با دوست پسرش ناپدید شد.

بر اساس پستی در صفحه فیس بوک دفتر کلانتر شهرستان چیتام، نیکی آلکاراز که نیکی کانینگهام نیز نام دارد، در تاریخ 6 می در موریارتی، نیومکزیکو دیده شد. موریارتی در 40 مایلی شرق آلبوکرکی قرار دارد.

آخرین پیامی که او برای عزیزانش ارسال کرد، به گفته کلانتری در 8 می بود.

به گفته خانواده و پلیس، آلکاراز، که در حومه نشویل، تنسی زندگی می کند، با دوست پسرش، استیون تایلر استراتون، با یک جیپ رانگلر مشکی با روکش صندلی های استتار در سفر بود.

دیوید فریزی، کلانتر شهرستان تورنس، در ایمیلی به مک کلاچی نیوز نوشت، از او در یک EcoATM، نوعی کیوسک که در آن وسایل الکترونیکی را می توان با پول نقد، در ردینگ، کالیفرنیا، در حدود 160 مایلی شمال ساکرامنتو، در 27 می، عکس گرفت. او گفت که او با استراتن و جیپ سیاه دیده شد.

خانواده به دنبال پاسخ هستند

بر اساس گزارشی از دفتر کلانتر شهرستان تورنس، افسران پلیس در نیومکزیکو در 4 مه پس از اینکه شاهدی دید استراتن را در حالی که در محل استراحت روی زمین نشسته بود، با مشت به صورت او کوبید.

در این گزارش آمده است که وقتی یکی از معاونان وارد شد، آلکاراز به او گفت که استراتن “بدون دلیل شروع به زدن او کرده است”. بر اساس این گزارش، وقتی آنها به قسمت استراحت رفتند، او سعی کرد از وسیله نقلیه بیرون بپرد، اما استراتن “او را گرفت”.

در این گزارش آمده است که استراتون به معاون گفت که آلکاراز به دهان او ضربه زده است. بر اساس این گزارش، او «از ناحیه دهان و بینی اش خون می آمد». این گزارش می گوید که الکاراز روی سینه، پشت و بازوهایش کبودی دارد.

به گفته کلانتری، آلکاراز و استراتن اتهامات خود را پیگیری نکردند و هر کدام از آنها از صحنه خارج شدند. بر اساس این گزارش، آلکاراز به موریارتی برده شد و استراتن در Edgewood، حدود 10 مایلی دورتر، پیاده شد.

اسمایلی گفت که یکی از دوستان آلکاراز از کالیفرنیا برای ملاقات با او به موریارتی رفت. پتسی اسمایلی، یکی از دوستان خانوادگی که به نمایندگی از خانواده صحبت می‌کرد، به مک‌کلاتچی نیوز گفت که او به بیرون آوردن خودروی او از محل توقیف کمک کرد و او را به بیمارستان برد، جایی که برای خونریزی مغزی، دست شکسته و کبودی شدید تحت درمان قرار گرفت.

اسمایلی گفت که دوست سعی کرد او را با خود به کالیفرنیا ببرد، اما آلکاراز گفت که نمی‌خواهد بدون استراتن آنجا را ترک کند و به دنبال او رفت.

اسمایلی گفت، در 8 مه، آلکاراز به خواهرش پیام داد و گفت که او با استراتون است و قصد دارد او را قبل از رانندگی به محل یکی از دوستانش در کالیفرنیا در فلگ استاف آریزونا پیاده کند.

اسمایلی گفت که پلاک جیپ او در آن روز توسط یک دستگاه پلاک خوان در والمارت در هانتینگتون درایو در فلگستاف، که در حدود 140 مایلی شمال فونیکس است، شناسایی شد.

نیکی آلکاراز و دوست پسرش استیون تایلر استراتن هنگام رانندگی در کراس کانتری ناپدید شدند.  اعضای خانواده می گویند که شرایط ناپدید شدن او شبیه به پرونده معروف گابی پتیتو است.

نیکی آلکاراز و دوست پسرش استیون تایلر استراتن هنگام رانندگی در کراس کانتری ناپدید شدند. اعضای خانواده می گویند که شرایط ناپدید شدن او شبیه به پرونده معروف گابی پتیتو است.

“کل خانواده به شدت مضطرب هستند”

اسمایلی گفت که خانواده آلکاراز “تحت فشار شدید” هستند، اما آنها هنوز امیدوارند که او سالم پیدا شود.

اسمایلی گفت که استراتون و آلکاراز با هم بوده اند و یک فرزند 11 ساله دارند.

اسمایلی گفت که این زوج چند سال پیش از هم جدا شدند و آلکاراز دوباره ازدواج کرد و صاحب فرزند دیگری شد که اکنون 3 ساله است. او گفت، اما آلکاراز حدود یک سال پیش طلاق گرفت و دوباره با استراتون کنار هم آمد.

اسمایلی گفت که در 29 مه با پدربزرگ استراتون تلفنی صحبت کرده است و او به او گفته است که نه او و نه هیچ کس از اعضای خانواده از زمانی که استراتن در سفر رفته است خبری از او نداشته است.

برای خانواده آلکاراز، زمان ناپدید شدن او بسیار دردناک است. اسمایلی گفت که خواهر 39 ساله آلکاراز در ژانویه و پدربزرگش در آوریل درگذشت.

او گفت: «تمام خانواده به شدت مضطرب هستند. “آنها هر سنگی را که بتوانند بر می گردانند.”

اسمایلی آلکاراز را “دلبر” و “به طرز شگفت انگیزی زیبا” نامید.

اسمایلی گفت: «او خوش اخلاق بود، سرگرم کننده بود، بامزه بود. من نمی توانم به اندازه کافی چیزهای خوب در مورد نیکی بگویم.

او آلکاراز را 5 فوت و 6 اینچ قد و لاغر با موهای بلند تیره و خالکوبی بزرگ روی سینه اش توصیف کرد. او از هر کسی که اطلاعاتی در اختیار دارد خواست تا با اداره پلیس موریارتی به شماره (505) 832-6060 تماس بگیرد.

مدرسه لوئیزیانا می‌گوید دانش‌آموز اخیر دبیرستان در باهاما پس از افراط در کشتی گم شده است

پلیس می گوید مرد 22 ساله ای که ماه ها ناپدید شده بود در جنگل های اورگان پیدا شد. ‘بدترین کابوس’

پلیس جورجیا می گوید جسد نوجوان مبتلا به اوتیسم پس از ناپدید شدن از کمپ تابستانی پیدا شد



منبع