پس از اظهار نظر جنسی گرگ گاتفلد، بخش فاکس داغ می شود

«به تو نگاه کن. گاتفلد به تارلوف گفت.

تارلوف مداخله کرد: “به هر حال، HR این را تماشا می کند.”

“آیا این یک تهدید است؟ برای شما خوب است،» گاتفلد در حالی که می خندید گفت.

این مبادله پس از آن صورت گرفت که گاتفلد از ماسک دفاع کرد و مدعی شد که زمانی که مالک میلیاردر توییتر یک تئوری توطئه بی اساس را در مورد حمله به پلوسی، همسر نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا منتشر کرد، فقط یک “شوخی” بود.

پس از چند بار رفت و برگشت بیشتر، جسی واترز، مجری برنامه، صدا زد، خندید و به گاتفلد گفت: «تو همین الان به یک زن گفتی که خیلی احساساتی است.»

فقط به این دلیل که من در زمینی بالاتر از شما هستم به این معنی نیست که من از شما احساساتی تر هستم. این فقط استروژن است.» تارلوف پاسخ داد.

گاتفلد استدلال کرد که هیلاری کلینتون “با توطئه خود بیرون آمد” و با انتقاد از حزب جمهوری خواه به دلیل نفرت پراکنی و دروغ هایی که مردی را که به پل پلوسی در خانه این زوج در سانفرانسیسکو حمله کرد، شجاعت داد.

تارلوف به گاتفلد گفت که این “شوخی نیست” و خاطرنشان کرد که بر اساس اسناد اتهام فدرال، مهاجم به پلیس گفت که قصد دارد نانسی پلوسی را گروگان نگه دارد و گفت که او را “رهبر دسته” دروغ‌هایی می‌داند که توسط پلیس گفته می‌شود. حزب دمکرات.»

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…



منبع

بخش فاکس نیوز روز دوشنبه پس از آن داغ شد که گرگ گاتفلد، مجری همکار خود، جسیکا تارلوف را متهم کرد که “بیش از حد احساساتی” شده است، زیرا او از ایلان ماسک به دلیل تبلیغ اطلاعات نادرست در توییتر پس از حمله خشونت آمیز به پل پلوسی انتقاد کرد.

این باعث شد که گاتفلد او را “بیش از حد احساساتی” خطاب کند.

گاتفلد به طور معمول در فاکس نیوز احساساتی می شود، از جمله در همان روز در مورد همان داستان. همانطور که Mediaite اشاره کرد، گاتفلد در اواخر روز دوشنبه هنگامی که نحوه پوشش رسانه ها از ماجرای پلوسی را بررسی می کرد، “متعصبانه” بود.