پس از طلاق سریع خود، به نظر می رسد ژیزل زندگی مجردی در میامی دارد


ژیزل بوندشن بی سر و صدا و رسما به کار خود ادامه داد.

اثبات: در پی طلاق سریع او در جمعه از اسطوره NFL تام برادی، ما متوجه شدیم که این سوپر مدل مکان جدیدی برای نامیدن خانه دارد.

صفحه شش گزارش می دهد که بوندچن یک کلبه شایان ستایش را در Surfside چند ماه قبل از شروع غوغای مشکلات بین این زوج گرفت. مادر 42 ساله دو فرزند این خانه سه اتاق خوابه و سه حمام را در 28 فوریه خرید، حدود دو هفته قبل از اینکه شوهر مشهورش تصمیم به “بازنشستگی” از فوتبال بگیرد.

Surfside همچنین جایی است که ایوانکا ترامپ و جرد کوشنر یک آپارتمان دارند و البته محل فروریختن برج های وحشتناک Champlain در تابستان گذشته.

یکی از ساتبیز این معامله را با میامی هرالد تایید نکرد، اما سوابق نشان می‌دهد که بوندشن 1.25 میلیون دلار برای 1540 فوت مربع از طریق یک LLC پرداخت کرده است. طبق تصاویری که توسط One Sotheby’s International Realty منتشر شده است، این خانه 82 ساله یک طبقه کاملاً شایان ستایش است، با آشپزخانه اوپن، کف‌های چوبی سخت و حیاط/باغی شاد.

اینکه چه اتفاقی برای کلان خانه دوستدار محیط زیست 27 میلیون دلاری پیشینیان در ایندیان کریک می افتد مشخص نیست، اما ساخت و ساز پس از طوفان ایان در ماه گذشته متوقف شده است.

جدایی این زوج قدرت، اگرچه ناگهانی به نظر می‌رسید، ظاهراً مدت زیادی در پیش بود.

یک خودی می گوید مردم کت‌واکر سابق ویکتوریا سکرت «سال‌ها در حالی که تام فوتبال بازی می‌کرد، زندگی خودش را گذرانده است، بنابراین از انجام کارها به تنهایی نترسد».

روز دوشنبه، برادی در برنامه Sirius XM خود با عنوان «بریم!»، فیل را در اتاق خطاب کرد و فاش کرد که این جدایی است (اوه) تلخ یا بحث برانگیز نیست.

مدافع 45 ساله تامپا بای بوکانیرز گفت: «فکر می‌کنم افراد حرفه‌ای زیادی در زندگی هستند که در محل کار و در خانه با آن‌ها سر و کار دارند. بدیهی است که خبر خوب این است که وضعیت بسیار دوستانه‌ای است. من واقعاً روی دو چیز متمرکز هستم، مراقبت از خانواده و مطمئناً فرزندانم، و دوم، انجام بهترین کاری که می توانم برای بردن بازی های فوتبال انجام دهم.



منبع