ویدیوی ویروسی نشان می‌دهد که مادر و دختر توسط اوباش در ساحل Ga. در طول جشن بزرگ تعطیلات بهاری مورد ضرب و شتم قرار گرفته‌اند

مقامات گفتند: «تنها با همکاری یکدیگر می‌توانیم جزیره تایبی را به مکانی امن‌تر برای زندگی، کار و بازی تبدیل کنیم.»

اگر شما یا کسی که می‌شناسید می‌توانید افراد درگیر را شناسایی کنید، یا اگر اطلاعات مرتبط دیگری برای به اشتراک گذاشتن دارید، از شما می‌خواهیم با کارآگاه TJ LeGuin تماس بگیرید (912)786-5600 یا از طریق ایمیل به [email protected] تماس بگیرید. .

بسیاری از شما از آن زمان به بعد آن ویدئو را در اختیار آژانس ما قرار داده اید و در عین حال شوکه و انزجار خود را از احتمال وقوع چنین اتفاقی در جزیره ابراز کرده اید. ما هم در ناامیدی و هم در نگرانی شما شریک هستیم.» اداره پلیس اعلام کرد.

در سایر خبرها:



منبع

داستان های مرتبط:

[SIGN UP: WSB-TV Daily Headlines Newsletter]

اداره پلیس جزیره تایبی پس از ضرب و شتم یک مادر و دختر در جریان رویداد غیرمجاز Orange Crush در سال 2023 از مردم درخواست کمک می کند.

پلیس گفت که حکم دستگیری یک نفر صادر شده است، اما از آنجا که این رویداد میزبان افرادی بود که تا نیویورک و مریلند سفر کرده بودند، مقامات در تلاش برای شناسایی افراد دیگر هستند.

[DOWNLOAD: Free WSB-TV News app for alerts as news breaks]

به گفته پلیس، این زوج در ساحل توسط چندین نفر مورد ضرب و شتم و سرقت قرار گرفتند.

از زمان این رویداد، ویدیویی از این حمله در فضای مجازی پخش شد و پلیس را بر آن داشت تا در رسانه های اجتماعی برای شناسایی همه افراد دخیل درخواست کمک کند.