نیکی هیلی پیش بینی کرد که جو بایدن ظرف پنج سال آینده خواهد مرد

آ نظرسنجی دانشگاه سافولک / USA Today در همین حال، از ماه دسامبر، بیشتر آمریکایی ها فکر می کنند بهترین سن برای یک رئیس جمهور بین 51 تا 65 سال است. اما شواهد کمی وجود دارد که نشان دهد نگرانی در مورد سن بر حزب گرایی یا عوامل دیگر غلبه می کند.

بایدن که روز چهارشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی در کنار یون سوک یول، رئیس‌جمهور کره جنوبی در کاخ سفید حاضر شد، برای اولین بار از زمان اعلام انتخاب مجدد خود به سن بالای خود پرداخت و گفت که قبل از اینکه تصمیم بگیرد به سن خود نگاه کرده است. ماشه در یک کمپین (در سال 2019، بایدن به خبرنگاری که سن او را زیر سوال می برد، پیشنهاد داد کشتی بگیرد.)

در میان کسانی که گفته‌اند نمی‌خواهند بایدن دوباره نامزد شود، 48 درصد گفتند که سن او عامل اصلی است، در حالی که 21 درصد گفته‌اند که عاملی جزئی است. فقط 29 درصد گفتند که این بخشی از دلیل آنها برای مخالفت با پیشنهاد برای دوره دوم نیست.

هیلی، 51 ساله، که دارد قبلا پیشنهاد شده است پیش‌بینی گریزلی در فاکس نیوز چهارشنبه، باید محدودیت‌های سنی و آزمون‌های شایستگی برای ریاست‌جمهوری وجود داشته باشد، و استدلال نمی‌کند که اگر رئیس‌جمهور بر اثر یک بیماری مرتبط با سن بمیرد، برای ملت ناراحت کننده خواهد بود – بلکه رای دادن به اگر این اتفاق بیفتد، بایدن عملاً رای به کامالا هریس است.

کریس کریستی، فرماندار سابق نیوجرسی، که در حال بررسی نامزدی حزب جمهوریخواه است، استدلال مشابهی را در رویدادی در نیوهمپشایر در این ماه مطرح کرد و به حاضران در تالار شهر گفت رای به ترامپ به منزله حمایت از هریس است، زیرا بایدن ترامپ را شکست دهد. احتمالاً قبل از مرگ در مقام.

پلوسی، 83 ساله، “بله، آنها ترجیح می دهند که او جوان تر باشد.” در یکی از رویدادهای مجله TIME گفت. “اما همه آنها برای او هستند.”

مربوط…





منبع

اظهارات هیلی یک روز پس از بایدن، مسن ترین رئیس جمهور تاریخ ایالات متحده، بیان می شود. مناقصه انتخاب مجدد خود را با سرزنش آتشین جمهوریخواهان MAGA آغاز کرد و کالاهای تبلیغاتی که یک میم محبوب بایدن را به عنوان یک مبارز هشت ساله با چشمان قرمز درخشان نشان می داد.

نگرانی ها در مورد سن و تیزبینی بایدن به حزب دموکرات نیز کشیده شده است. فقط 56 درصد از دموکرات‌ها گفتند بایدن از نظر ذهنی تیزبین است نظرسنجی مرکز تحقیقات پیو اوایل این ماه تنها 31 درصد از بزرگسالان به طور کلی او را چنین توصیف کردند.

اظهارات هیلی نسخه تلخ‌تر و صریح‌تر از حمله‌ای است که انتظار می‌رود جمهوری‌خواهان در دوره انتخاب مجدد بایدن بی‌امان از آن استفاده کنند، نشان می‌دهد که پیرمرد ۸۰ ساله برای رئیس‌جمهوری خیلی مسن‌تر است – علیرغم اینکه تنها چهار سال از دونالد ترامپ بزرگتر است.

نیکی هیلی، نامزد جمهوری‌خواه ریاست‌جمهوری آمریکا، روز سه‌شنبه در آرلینگتون، ویرجینیا، یک سخنرانی در مورد سقط جنین در مبارزات انتخاباتی خود ارائه می‌کند.

این حملات همچنین به ارتقای هریس کمک می کند، شخصیتی که نسبت به بایدن محبوبیت کمی دارد و حزب جمهوری خواه مشتاق انتقاد از او است. در حالی که جمهوری خواهان در مواقعی تلاش کرده اند تا بایدن را شیطانی جلوه دهند، هریس هدف طبیعی تری برای نارضایتی های نژادی و جنسیتی است که رای دهندگان اصلی آنها را متحرک می کند.

نیکی هیلی، نامزد جمهوری‌خواه ریاست‌جمهوری آمریکا، روز سه‌شنبه در آرلینگتون، ویرجینیا، یک سخنرانی در مورد سقط جنین در مبارزات انتخاباتی خود ارائه می‌کند.

به گزارش نیویورک تایمز، کریستی گفت: «رأی به دونالد ترامپ، رأی به کامالا هریس است». (کریستی به طرز معروفی با سلامتی خود دست و پنجه نرم کرده است، تحت عمل جراحی لپ باند در سال 2013.)

کمپین بایدن بلافاصله به ایمیلی که در آن درخواست اظهار نظر می کرد، پاسخ نداد.

نیکی هیلی، نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست‌جمهوری، بر دلیل دیگری نیز تاکید کرده است که مردم نباید در سال 2024 به جو بایدن رای دهند: او پنج سال دیگر زنده نخواهد بود.

او اعلام کرد که در سال 2024 دوباره نامزد خواهد شد و من فکر می‌کنم که همه ما می‌توانیم کاملاً واضح بگوییم که اگر به جو بایدن رای دهید، واقعاً روی رئیس‌جمهور هریس حساب می‌کنید، زیرا ایده‌ای که او خواهد داشت. تا 86 سالگی چیزی نیست که به نظر من محتمل باشد. هیلی با اشاره به سنی که بایدن در سال 2028 خواهد داشت، گفت.

نیکی هیلی، نامزد جمهوری‌خواه ریاست‌جمهوری آمریکا، روز سه‌شنبه در آرلینگتون، ویرجینیا، یک سخنرانی در مورد سقط جنین در مبارزات انتخاباتی خود ارائه می‌کند.

نظرسنجی ها نشان می دهد نگرانی ها در مورد سن بایدن عامل اصلی نارضایتی از عملکرد او به عنوان رئیس جمهور است. نظرسنجی NBC News، یکشنبه منتشر شد70 درصد از آمریکایی‌ها نمی‌خواستند بایدن برای دور دوم نامزد شود، در حالی که فقط 26 درصد می‌خواستند او دوباره نامزد شود.

«وقتی حدس می‌زنم چند سال دارم، حتی نمی‌توانم عدد را بگویم. بایدن به خبرنگاران گفت: این موضوع نزد من ثبت نمی شود. “مردم یک مسابقه را می بینند و قضاوت می کنند که آیا من آن را دارم یا ندارم. من به آنها احترام می گذارم که با دقت به آن نگاه کنند، من به شدت به آن نگاه می کنم و قبل از اینکه تصمیم به دویدن بگیرم به شدت به آن نگاه کردم. من احساس خوبی دارم و در مورد چشم اندازها هیجان زده هستم.”

در همین حال، جمهوری خواهان در مورد تعقیب ترامپ برای سن بالا خود مردد هستند. رئیس جمهور سابق که اضافه وزن دارد و به خوردن غذاهای فست فود معروف است، در سال 2020 به اندازه کافی مبتلا به ویروس کرونا شد که به اکسیژن و بستری شدن در بیمارستان نیاز داشت و مایک پنس، معاون رئیس جمهور سابق را به طرز خطرناکی به ریاست جمهوری نزدیک کرد.

جدای از سن بالای او، دلیلی وجود ندارد که باور کنیم بایدن در پنج سال آینده خواهد مرد. رئیس‌جمهوری که قبلاً حدود سه سال از یک آمریکایی بیشتر عمر کرده است، در ماه فوریه وضعیت سلامتی خود را حفظ کرده و پنج روز در هفته ورزش می‌کند. به گفته دکترش. جدی ترین بیماری بایدن رفلاکس اسید و سفت شدن راه رفتن است.

نانسی پلوسی، رئیس پیشین مجلس نمایندگان، که سال‌ها نگرانی‌های دموکرات‌های دیگر در مورد کهولت سن خود را برطرف کرد، دیروز گفت که حزب می‌تواند به سرعت از نگرانی‌های خود در مورد سن بایدن عبور کند.