ویدیوهای گرافیکی از مرگ Takeoff در رسانه های اجتماعی ظاهر می شود و طرفداران از پلتفرم ها می خواهند که این کلیپ ها را حذف کنند.

به اشتراک گذاری تصاویر اجساد مرده به صورت آنلاین باعث ایجاد قانون در برخی ایالت ها شده است.

تیک آف یک سوم از گروه Migos بود (تصویر بالا در حال اجرای روی صحنه در طول نمایش Savage X Fenty ارائه شده توسط آمازون پرایم در سال 2019) تا اینکه در سال 2022 منحل شدند.کوین مازور/گتی

اصل مقاله را در Insider بخوانید





منبع

ویلانووا در یک کنفرانس مطبوعاتی در ژانویه 2020 گفت: «بسیار بی‌احترامی است که بفهمیم عزیز شما… از بین رفته است و شما در مورد آن از TMZ یاد می‌گیرید».

Quavo در مصاحبه ای در ماه ژوئیه با GQ، Takeoff را قوی ترین خواننده رپ در گروه نامید و گفت که او نام خود را به دلیل توانایی اش در ضبط آیات خود در یک برداشت تمیز به دست آورده است.

Takeoff و Quavo – همراه با Kiari Kendrell Cephus که با نام افست اجرا می‌کند – گروه سه‌گانه رپ Migos را تشکیل می‌دهند. این گروه اولین تک آهنگ خود را با نام “ورساچه” در سال 2013 منتشر کرد، و در سال 2016 با “Bad and Boujee” به بیلبورد شماره 1 رسید. .

طرفداران همچنین از یکدیگر به دلیل بازتوئیت این کلیپ انتقاد کردند.

بلافاصله پس از آن، ویدئوهای گرافیکی و تصاویری از عواقب پس از آن در شبکه های اجتماعی دست به دست شد.

  • TMZ و توییتر به درخواست های Insider برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

    اوایل این ماه، TMZ نیز مرگ جری لی لوئیس را نادرست گزارش کرد و بازپس گیری را منتشر کرد.

    اجرای Migos در سال 2019

    Takeoff جدیدترین در یک سری از رپرهای مطرحی است که امسال در اثر خشونت با اسلحه کشته شده اند، از جمله PnB Rock، JayDaYoungman و Trouble.

    با انتشار ویدئویی حاوی تصاویر خونین از تیک آف، طرفداران در توییتر و مالک جدید آن، ایلان ماسک، خواستند که این کلیپ ها را حذف کنند.

    رپر تیک آف صبح سه شنبه در یک سالن بولینگ در هیوستون تگزاس هدف گلوله قرار گرفت و کشته شد. او 28 سال داشت.

  • نویسنده و خواننده رپ Cadence Weapon این سوال را مطرح کرد که آیا سایت هایی مانند TMZ اگر یک رپر نبود، ویدیوهایی از جسد Takeoff پخش می کردند یا خیر.

    در بعدازظهر سه شنبه، عبارت “شنیدن Quavo” در توییتر شروع به کار کرد که منجر به انتقادات نسبت به محتوای گرافیکی شد.

    برخاستن با کلاه، عینک آفتابی و ژاکت قرمز

    برخی از طرفداران به افرادی که ویدیوها را در جدول زمانی توییتر خود به اشتراک می گذارند پاسخ می دهند – به خصوص با توجه به اینکه ویدیوها به صورت خودکار در پلتفرم پخش می شوند.

    طرفداران به سوگواری خواننده رپ پرداختند و از توییتر، سایت‌های خبری و دیگران خواستند این ویدیوها را حذف کنند.

  • در ساعات پس از مرگ تیک آف، TMZ تصاویر گرافیکی از تیراندازی مرگبار را به اشتراک گذاشت، سپس پست خود را به روز کرد تا شامل صدای تماس 911 شود که این حادثه را گزارش می کند. صدای گریه یک Quavo آسیب دیده و فریاد زدن نام Takeoff به سرعت در رسانه های اجتماعی پخش شد.

    این قانون برای قربانی قتل بیانکا دوینز نامگذاری شده است که توسط براندون کلارک در راه بازگشت از کنسرت به خانه در سال 2019 کشته شد. کلارک پس از کشتن او، تصاویری از جسد دوین را در شبکه های اجتماعی منتشر کرد. او به 25 سال تا ابد محکوم شد.

    اداره پلیس هیوستون تایید شده که تیک آف – با نام واقعی Kirshnik Khari Ball – و عضو گروه Migos و خویشاوند او Quavo – نام واقعی Quavious Marshall – در یک مهمانی خصوصی در 810 Billiards & Bowling شرکت می کردند که تیراندازی رخ داد. کسی دستگیر نشده است و پلیس هیوستون از برگزاری کنفرانس مطبوعاتی در بعدازظهر سه شنبه خبر داده است. تیک آف 28 بود.

    شریلین ایفیل، وکیل حقوق مدنی، TMZ را “ننگ” خواند. او افزود: «هیچ انسانی یا خانواده‌اش شایسته انتشار عکس‌هایی از صحنه جنایت نیست که من نگاهی اجمالی داشتم.»

    در اوایل سال جاری، قانونگذاران نیویورک قانون بیانکا را تصویب کردند که بر اساس آن، پست کردن یا به اشتراک گذاری تصاویر شخصی با “قصد تحقیر یا سوء استفاده از فردی که قربانی جنایت شده است” یا به اشتراک گذاری تصاویری که “ارتکاب جرم را نشان می دهد” غیرقانونی است. جنایت علیه قربانی یا صدمه بدنی که در نتیجه ارتکاب جرم به قربانی وارد شده است.» این لایحه در انتظار امضای کتی هوچول فرماندار نیویورک است.

    پس از کشته شدن تکوف خواننده رپ Migos در هیوستون، تگزاس، ویدیوهای گرافیکی این حادثه در سایت های خبری و رسانه های اجتماعی پخش شد و بسیاری از طرفداران آنلاین را ناراحت کرد.

    سایر کاربران توییتر، از جمله کرک مور، فیلمنامه نویس و مجری برنامه، هشدارهایی درباره محتوای گرافیکی منتشر کردند.

    اطلاعات در مورد نحوه غیرفعال کردن تنظیمات پخش خودکار در ویدیوها نیز از طریق پلتفرم پخش شد.

    در آوردن.ریچ فیوری/گتی

    • این اولین بار نیست که TMZ به دلیل پوشش خبری مرگ افراد مشهور مورد انتقاد قرار می گیرد. در سال 2020، الکس ویلانووا، کلانتر شهرستان لس آنجلس، TMZ را به دلیل انتشار خبر مرگ کوبی برایانت و دخترش جیانا برایانت در سقوط هلیکوپتر که منجر به کشته شدن 9 نفر قبل از اطلاع خانواده شد، “کاملا نامناسب” خواند.