ویدئو نشان می‌دهد که باب لی، بنیانگذار Cash App، در حال حیرت‌آوری و درخواست کمک پس از ضربه چاقو دیده می‌شود

آدام لوبسینگر، سخنگوی پلیس در این باره گفت: «در شهر ما جایی برای این نوع جنایت خشونت آمیز علیه کسی وجود ندارد. بیانیه روز پنجشنبه در توییتر منتشر شد. “ما می خواهیم به همه اطمینان دهیم که بازرسان ما به طور خستگی ناپذیر تلاش می کنند تا آقای لی و عزیزانش را دستگیر کنند و عدالت را اجرا کنند، همانطور که در هر قتلی که در شهرمان رخ می دهد تلاش می کنیم انجام دهیم.”

مهر زمانی روی ویدئو با تاریخ و ساعتی مطابقت دارد که پلیس می‌گوید این حادثه رخ داده است، و مکان‌هایی که NBC Bay Area در آن گزارش داده است که چاقو روی داده است، مطابقت دارد.

او افزود: “بابی بیشتر از هر کسی سخت کار کرد و باهوش ترین فردی بود که تا به حال می شناختم.”

لی به ایجاد Cash App، یک سرویس انتقال پول ادامه داد.

لی به عنوان مدیر محصول شرکت ارز دیجیتال MobileCoin کار می کرد. او قبلاً مدیر ارشد فناوری Square (که اکنون با نام Block شناخته می شود)، یک استارت آپ فناوری مالی بود که توسط رئیس سابق توییتر جک دورسی تأسیس شد.

پلیس سانفرانسیسکو گفت که افسران به گزارش یک چاقو در حوالی ساعت 2:35 بامداد سه شنبه پاسخ دادند. ماموران لی 43 ساله را با جراحات چاقو پیدا کردند. به گفته پلیس، وی به بیمارستان منتقل شد و بر اثر شدت جراحات جان باخت.

به گفته این اداره، این رویداد توسط جزئیات قتل اداره پلیس در دست بررسی است.

ویدئوی نظارتی نشان می‌دهد که باب لی، بنیانگذار Cash App، پس از ضربه چاقو در روز سه‌شنبه، حیران شده و به نظر می‌رسد که درخواست کمک می‌کند.

به گفته خانواده و پلیس لی، یکی از مدیران فناوری که شرکت پرداخت موبایلی Cash App را تأسیس کرده بود و قبلا در Square کار می کرد، روز سه شنبه در پی حمله چاقو در نزدیکی مرکز شهر سانفرانسیسکو درگذشت.

باب لی (باب لی از طریق فیس بوک)

سپس لی دیده می‌شود که بازویش را بالا می‌برد، تقریباً انگار می‌خواهد قبل از بلند شدن برای رفتن به سمت چیزی خارج از دوربین، از یک رهگذر کمک بگیرد. لی تلفن خود را در دست گرفته و به نظر می رسد خونریزی دارد و دستانش خون است.

در ویدئوی بیش از دو دقیقه‌ای که دیلی میل پنجشنبه منتشر کرد، لی در بیرون یک ساختمان آپارتمانی مجلل در حال تلاش برای راه رفتن دیده می‌شود. در یک دقیقه، لی روی زمین می‌افتد و چند ثانیه به پهلو دراز می‌کشد و سپس روی آرنج و زانوهایش می‌نشیند.

این مقاله در ابتدا در NBCNews.com منتشر شده است





منبع

ریچارد لی نوشت: “باب پیراهن را از پشت خود به شما می داد. او هرگز به کسی از حقارت نگاه نمی کرد و به یک فلسفه سختگیرانه بدون قضاوت پایبند بود.”

پلیس از هر کسی که اطلاعاتی در مورد چاقو زدن دارد می‌خواهد جلو آمده و اطلاعاتی ارائه دهد.