وکیل کالیفرنیایی متهم به داشتن «سبک زندگی اسراف‌آمیز» با قمار 10 میلیون دلاری از سرمایه شرکت است.

نماهای کلی از هتل و کازینو Wynn در 27 ژوئن 2021 در لاس وگاس، نوادا.

راننده لس آنجلس که در ماشین دزدیده شده به مادر و نوزادش حمله کرده بود، پس از حکم خفیف به قتل رسید.

این طومار ادامه داد: “کینگ مدعی است که تمام سرمایه را خرج کرده است و هیچ پولی به نام او باقی نمانده است.” پادشاه همچنین در حال عبور از خطوط دولتی برای شرکت در کلاهبرداری های بیشتر است.

LA DA “تجدید ساختار” واحد قربانیان ویژه را روز پس از آن اعلام می کند که یادداشت فاش شده یک ساله درخواست کارکنان بیشتر شده است.

در برنامه FOX NEWS بخوانید

ایستگاه فاکس KVVU در لاس وگاس، نوادا گزارش داد که در دادخواستی که به بخش جنوبی ناحیه مرکزی کالیفرنیا ارسال شده است، آمده است که سارا ژاکلین کینگ زمانی که در وین در استریپ لاس وگاس اقامت داشته و “سبک زندگی اسراف‌آمیزی” داشته، از این بودجه استفاده کرده است.

سارا ژاکلین کینگ

برای دریافت برنامه FOX NEWS اینجا را کلیک کنید

کینگ حداکثر 20 روز فرصت دارد تا به این درخواست پاسخ دهد.



منبع

در دادخواست آمده است: “شاکی مطلع است و معتقد است که کینگ به هتل وین لاس وگاس نقل مکان کرد، شش ماه در آنجا زندگی کرد و 24/7 قمار کرد.”

این دادخواست در 11 فوریه ثبت شد و ادعا می کند که متهم در حالی که در Wynn زندگی می کرد، 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته قمار می کرد.

این وام‌ها، یادداشت‌های دعوی، با چیزهایی مانند سکه‌های فلزی گرانبها، اتومبیل‌های لوکس، جواهرات، قایق‌های تفریحی و درآمد تضمینی از قراردادهای ورزشی حرفه‌ای تضمین شده‌اند.

LDR 97 وام به King Lending اعطا کرد که مجموعاً 10,258,500 دلار بود. اسناد نشان می دهد که وام ها با استفاده از نام های جعلی وام گیرندگان شخص ثالث جعل شده اند.

بر اساس گزارش ها، یک وکیل اورنج کانتی، کالیفرنیا، که برای یک شرکت وام دهی در جزایر بریتانیا کار می کرد، ظاهراً 10 میلیون دلار از سرمایه شرکت را هنگام قمار و مهمانی در لاس وگاس از بین برده است.

شرکت وام دهنده ادعا می کند که بین ژانویه تا اکتبر 2022 مجموعه ای از وام ها را به King Lending اعطا کرده است و قرار بود وجوه به وام گیرندگان شخص ثالث ارائه شود.

هتل وین

سارا ژاکلین کینگ متهم شد که بیش از 10 میلیون دلار از شرکت وام دهنده ای که در آن کار می کرد کلاهبرداری کرده است.

KVVU گزارش داد تا آوریل 2022، مجوز وام دهنده مالی کینگ بی اثر بود.

LDR International Limited مستقر در جزایر ویرجین بریتانیا، دلایل این شکایت را کلاهبرداری، سرقت مدنی و نقض قراردادهای کتبی عنوان کرد.

شاکی ادامه می دهد که کینگ شواهدی ارائه کرده است که فقط 11.98 دلار به نام خود دارد، اما از 9 فوریه 2023، او همچنان قراردادهای جعلی را برای شاکی و عواملش ارسال می کند.