آن کولتر با شعارهای نژادپرستانه علیه نامزد جدید ریاست جمهوری جمهوریخواه به نیکی هیلی می‌گوید «به کشور خودت برگرد».

این مقاله در ابتدا در NBCNews.com منتشر شده است



منبع

او گفت: این کشور من است، خانم. من یک سرخپوست آمریکایی نیستم و دوست ندارم همه بناهای تاریخی را از بین ببرند.»

آن کولتر، کارشناس محافظه‌کار، به دلیل جنجال نژادپرستانه علیه نیکی هیلی، نامزد جدید ریاست جمهوری جمهوری‌خواه، مورد انتقاد قرار گرفته است.

کولتر همچنین هیلی را یک “بیمبو” و “موجود مضحک” خواند و از او به خاطر حمایت از برداشتن پرچم کنفدراسیون از محوطه ساختمان ایالتی کارولینای جنوبی در پی تیراندازی در سال 2015 در کلیسای اسقفی متدیست آفریقایی امانوئل در چارلستون انتقاد کرد.

هیلی کاندیداتوری خود را سه شنبه اعلام کرد و او را به اولین رقیب جمهوری خواه برای دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا تبدیل کرد که کولتر از طرفداران سرسخت او بوده است.

کولتر، که به مواضع نژادپرستانه و ضد مهاجر خود معروف است، به هند نیز حمله کرد.

در یک حضور در پادکست “مارک سیمون شو” این هفته، کولتر چندین اظهارات بیگانه هراسانه را در مورد هیلی، فرماندار سابق کارولینای جنوبی که در ایالات متحده از والدین مهاجر هندی متولد شد، بیان کرد. “چرا به کشور خودت برنمی گردی؟” کولتر گفت.

او گفت: “نامزدی او به من یادآوری کرد که باید به هند مهاجرت کنم تا بتوانم از آنها بخواهم که بخش هایی از تاریخ خود را حذف کنند.” “پرستش گاوها چه خبر است؟ همه آنها در آنجا گرسنه می میرند. آیا می دانستید که آنها معبد موش هایی دارند که در آن موش ها را می پرستند؟”

هیلی به درخواست برای اظهار نظر پاسخ نداد.