وایکینگ‌ها با پایان ناگهانی روبرو می‌شوند، فهرست پس از آن همه سرگرمی به هم می‌خورد

همیشه گردش مالی سال به سال در NFL وجود دارد، اما مدیر کل Kwesi Adofo-Mensah و کارکنانش در طول دو ماه آینده با دور تصمیم گیری دشواری روبرو خواهند شد زیرا او و اوکانل وارد فصل دوم زندگی مشترک خود می شوند.

وایکینگ ها دو سال دیگر کنترل قرارداد بر جفرسون با نرخ قرارداد تازه کار او دارند، اما او واجد شرایط تمدید قرارداد در خارج از فصل است. او مطمئناً رکورد دریافت کننده گسترده برای ثروتمندترین معامله را به نام خود ثبت می کند، با یاردی بیشتر در طول سه سال اول یک بازیکن از هر کسی در تاریخ NFL.

یکی از دلایلی که باعث شد کار برای اوکانل باز شود، مبارزات اخیر یک دفاع غالب در زمان مایک زیمر سلف او بود که تخصصش در آن سمت توپ بود. این گروه زیر نظر هماهنگ کننده دفاعی اد دوناتل حتی بیشتر لغزش کرد و وضعیت او را در تیم زیر سوال برد. نوید یک عجله پاس‌های سازنده با هانتر و اسمیت در لبه‌ها وجود داشت، اما علاوه بر اینکه وایکینگ‌ها رتبه دوم تا آخر لیگ را در یاردهای مجاز داشتند، در یک سوم پایین لیگ NFL در درصد فشار و درصد اخراج قرار گرفتند.

کوک هنوز تنها 27 سال دارد، اما او دیگری است که آینده اش به دلیل موقعیت کم ارزش و تنبیهی که در ورود به هفتمین فصل NFL بازی می کند، مبهم است. هیچ دستمزد تضمینی در قرارداد او باقی نمانده است، فقط بخش های پاداش امضای متناسبی که در صورت آزاد شدن او قبل از شروع آژانس آزاد، با حدود 6.2 میلیون دلار پول مرده همراه است.

نقاط ضعفی وجود دارد، به خصوص در قسمت داخلی خط حمله و در میان مدافعان دفاعی، که برای رفع آنها نیاز به چیزی بیش از پیش نویس دارد. این بدان معناست که یک یا دو قرارداد بازسازی شده احتمالاً آن را قطع نمی کند. برای ایجاد فضا، احتمالاً باید یک یا دو بازیکن ارزشمند حذف شوند – شاید بدون جایگزینی واضح در حال حاضر.

ما کارهایی را انجام دادیم که بسیاری از مردم فکر نمی کردند از ابتدای فصل انجام دهیم. ما به این موضوع افتخار می کنیم. جاستین جفرسون، که با 1809 یارد دریافتی پیشرو در لیگ، در فهرست دستاوردها قرار داشت، گفت: قطعاً به باخت امشب و عدم توانایی ادامه دادن افتخار نمی‌کنم. قطعاً ندیدن برخی از این چهره‌ها در رختکن سال آینده سخت خواهد بود.»

صحبت از آشپز

با برایان آساموآه سریع، انتخاب دور سوم دراف در سال گذشته، که در بال ها منتظر بود، کندریکز کهنه سرباز دفاعی است که بازگشتش با کوچکترین ضربه پول مرده در میان گروه بازیکنان هشت رقمی بیشترین سوال را دارد. حتی اگر طرح پایه 3-4 تحت دوناتل با کندریکس و سیستم 4-3 زیمر مطابقت نداشته باشد، جایگزین کردن او دشوار خواهد بود.

___

محیط اطراف مقر تیم یک سال پیش، پس از دومین فصل شکست متوالی که منجر به اخراج زیمر شد، در سطح پایینی قرار داشت، اما بهبود در آن منطقه در جهت آفتابی اوکانل دارایی است که وایکینگ ها می توانند برای آن نگه دارند. 2023 و به حساب نمی آید.

نیش فقط با واقعیت فهرست عمیق تر شد. محدودیت سقف دستمزد احتمالاً باعث جدایی برخی از بازیکنانی خواهد شد که سهم زیادی در کسب 13 برد داشتند، عنوانی در بخش NFC North و یک شیمی قوی که به این روند در پشت سر سرمربی جدید کوین اوکانل دامن زد.

هریسون اسمیت گفت: “این تیم بسیار نزدیک بود، روابط بسیار خوبی داشت.” ما می‌خواستیم کارهای بیشتری انجام دهیم و موفق نشدیم.»

جردن هیکس، مدافع خط، گفت: “اریک توانایی دیوانه کننده و دیوانه کننده ای برای دانستن آنچه در راه است دارد.” او یکی از با استعدادترین مدافعان خط میانی است که تا به حال فرصت بازی با او را داشته ام.

کرک کازینز پس از باخت 31-24 مقابل نیویورک جاینتز در خانه در روز یکشنبه در اولین بازی گفت: «ما گروه فوق‌العاده‌ای داریم و می‌دانید که فصل به پایان می‌رسد که این گروه در حال حرکت به سمت جلو نمی‌ماند. گرد

این همیشه هدف من بوده است، فقط با این بچه ها تمام کنم. بسیاری از بازی‌هایی را که من چند سال پیش یا هر زمان که بود تمام نکردم، فقط به وجدان شما بود که می‌توانستم به این بچه‌ها کمک کنم که یک بازی را ببرند.» “در دسترس بودن در تمام طول سال برای این افراد، برای من بسیار معنی دارد.”

کوک گفت: «بزرگترین تفاوت فرهنگ اینجاست. بچه‌ها در تک تک بازی‌ها باور داشتند که ما می‌توانیم تک تک آنها را ببریم.»

زوال بیشتر

کوک برای چهارمین فصل متوالی از 1000 یارد تندرو عبور کرد، اما مهمتر از همه او در تمام 18 بازی سالم بود – تنها باری که در دوران حرفه ای خود حداقل سه بازی را از دست نداد.

جفرسون بعدی؟

EAGAN، Minn. (AP) – پایان برای مینه‌سوتا وایکینگ‌ها سخت‌تر از حد معمول بود، فصلی با پایان‌های هیجان‌انگیز و فراتر از انتظارات که با این خروج سریع از پلی‌آف لکه‌دار شد.

وایکینگ‌ها هشت بازیکن دارند که در سال 2023 تعداد بازیکنان هشت رقمی را برنامه‌ریزی کرده‌اند، به ترتیب: کازنز، آدام تیلن، تکل راست، برایان اونیل، اسمیت، مدافع خط بیرونی زداریوس اسمیت، دالوین کوک به عقب، دالوین کوک، مدافع بیرونی، دانیل. هانتر و مدافع داخلی اریک کندریکز. فقط هانتر (28)، کوک (27) و اونیل (27) زیر 30 سال دارند.

جفرسون گفت: “این واقعاً چیزی نیست که من واقعاً نگران آن باشم.” این چیزی است که من بیشتر روی آن تمرکز کرده ام. پول با کار می آید.»

“پذیرش این سخت است، به خصوص با توجه به تعداد بازیکنان بزرگی که در آنجا حضور دارند.”

AP NFL: https://apnews.com/hub/NFL و https://twitter.com/AP_NFL





منبع

حال و هوای بهتر