ژنرال برتر ایالات متحده از محل آموزش سربازان اوکراینی بازدید کرد

این شامل آموزش در کلاس درس و کار میدانی خواهد بود که با جوخه های کوچک شروع می شود و به تدریج رشد می کند تا واحدهای بزرگتر را درگیر کند. با یک تمرین رزمی پیچیده تر که کل یک گردان و یک واحد ستاد را گرد هم می آورد، به اوج خود می رسد.

سرهنگ ارتش دیو باتلر، سخنگوی میلی گفت: «فوریت واضح بود. این سربازان برای دفاع از کشور خود در جنگ می روند.

این زمان های فوری است. و درسهایی که آنها در پنج هفته آینده در مورد سلاح ها، وسایل نقلیه زرهی و تکنیک های جنگی پیچیده تر خواهند آموخت، در حالی که آنها برای دفاع از کشور خود در برابر تهاجم روسیه آماده می شوند، بسیار مهم است.

مایلی که از منطقه گسترده آموزشی Grafenwoehr بازدید کرد تا اولین نگاه خود را به دستورالعمل جدید تسلیحات ترکیبی بیابد، گفته است که این آموزش نیروهای اوکراینی را برای شروع یک حمله یا مقابله با هر گونه افزایش حملات روسیه بهتر آماده می کند.

آموزش در Grafenwoehr توسط فرماندهی آموزش ارتش هفتم انجام می شود.

در سراسر میدان نبرد، نیروهای اوکراینی با نبردهای شدید در استان دونتسک شرقی روبرو هستند، جایی که ارتش روسیه مدعی است کنترل شهر کوچک معدن نمک سولدار را در اختیار دارد. اوکراین تاکید می‌کند که نیروهایش همچنان در حال جنگ هستند، اما اگر نیروهای مسکو کنترل سولدار را به دست بگیرند، به آنها اجازه می‌دهد تا به شهر بزرگ‌تر باخموت نزدیک‌تر شوند، جایی که ماه‌ها جنگ در آن ادامه داشته است.

مایلی روز یکشنبه گفت که هدف این است که تسلیحات و تجهیزات ورودی به اوکراین تحویل داده شود تا نیروهای تازه آموزش دیده بتوانند از آن استفاده کنند «مدتی قبل از ظهور باران های بهاری. این ایده آل خواهد بود.»

دستورالعمل جدید در حالی ارائه می‌شود که تحلیلگران غربی به نشانه‌هایی اشاره می‌کنند که کرملین در حال حفاری برای یک جنگ طولانی است و می‌گویند فرماندهی نظامی روسیه در حال آماده شدن برای یک تلاش گسترده بسیج است.

ایالات متحده سال ها در Grafenwoehr آموزش هایی را انجام داده است، از جمله برای نیروهای متحد در اروپا. اما آموزش محدود برای نیروهای اوکراینی سال گذشته و اندکی پس از تهاجم روسیه آغاز شد. در آن زمان به طور خاص بر روی سیستم های تسلیحاتی مختلفی که توسط ایالات متحده عرضه می شد، مانند هویتزر متمرکز بود.

برای اولین بار از زمان شروع جنگ تقریباً یک سال پیش، به خبرنگاران دسترسی گسترده ای برای تماشای بخش های مختلف آموزش داده شد. خبرنگاران اجازه داشتند مایلی را دنبال کنند و تعاملات او با سربازان و فرماندهان اوکراینی و آمریکایی را تماشا کنند، اما اجازه نداشتند مکالمات خاصی با نیروهای اوکراینی گزارش کنند یا عکس یا فیلمی بگیرند. این محدودیت ها منعکس کننده نگرانی های مداوم ایالات متحده در مورد تشدید خشم روسیه در مورد دخالت غرب در جنگ یا ایجاد درگیری گسترده تر است.

ماه گذشته، پنتاگون اعلام کرد که در تلاش برای ارتقای مهارت‌های نیروهای اوکراینی، آموزش را گسترش خواهد داد. این دوره پنج هفته ای به آنها آموزش می دهد که به طور مؤثر واحدهای خود را به اندازه شرکت و گردان در نبرد با استفاده از توپخانه، زره و نیروهای زمینی هماهنگ کنند.

او کمی کمتر از دو ساعت را در “کمپ خرسون” گذراند – بخشی از پایگاه که به نام شهری در اوکراین نامگذاری شده است، جایی که سربازان اوکراینی سال گذشته یک پیروزی کلیدی در برابر روسیه به دست آوردند. بیش از 600 سرباز اوکراینی فقط یک روز قبل از ورود میلی، برنامه آموزشی گسترده را در کمپ آغاز کردند.

میلی در گفتگو با دو خبرنگاری که روز یکشنبه با او به اروپا سفر کردند، گفت: این آموزش پیچیده – همراه با مجموعه ای از سلاح های جدید، توپخانه، تانک ها و سایر وسایل نقلیه که به سمت اوکراین می روند – برای کمک به نیروهای این کشور برای بازپس گیری قلمروی که قبلاً انجام شده است، کلید خواهد بود. اسیر روسیه در جنگ نزدیک به 11 ماهه.

ژنرال مارک میلی، رئیس ستاد مشترک ارتش ایالات متحده، بعدازظهر دوشنبه هنگام ملاقات با فرماندهان گفت: «این یک چرخش آسیاب نیست». “این یکی از آن لحظات در زمان است که اگر می خواهید تغییر ایجاد کنید، همین است.”

منطقه آموزشی GRAFENWOEHR، آلمان (AP) – دوشنبه تنها روز دوم برای سربازان اوکراینی در برنامه آموزشی جدید ارتش ایالات متحده بود، اما پیام با صدای بلند و واضح منتشر شد.

روسیه همچنین حملات موشکی گسترده‌ای را در آخر هفته انجام داد، از جمله در کیف، شهر خارکف در شمال شرقی و شهر دنیپرو در جنوب شرقی، جایی که تعداد کشته‌شدگان در یک آپارتمان به 40 نفر رسید.



منبع

روز دوشنبه، هنگامی که او در منطقه آموزشی قدم می زد، با سربازان شوخی کرد و از آنها در مورد تجربه رزمی آنها پرسید و با آنها در مورد ماموریتشان صحبت کرد.