والدین پارکلند آن را به خاطر وکیل نیکلاس کروز که پرنده را تکان می دهد از دست می دهند

مانوئل اولیور، پسر 17 ساله‌اش، خواکین، از ژست کورتیس در بیانیه طولانی خود در مورد تاثیر قربانی در روز چهارشنبه استفاده کرد. او با تمسخر گفت: “پنهان کردن اعمال خود”. «انگشت وسط، مانند. عذرخواهی برای انگشت وسط شما باید یاد بگیرید که چگونه انگشت وسط را انجام دهید» – او با آرامش انگشت خود را پشت میز دفاع بالا آورد – «بنابراین لازم نیست از کسی عذرخواهی کنید.»

وکلای کروز بارها قبل، در حین و پس از یک محاکمه تقریباً چهار هفته‌ای مجازات اعدام با قاضی الیزابت شرر تماس گرفتند. مورد حمله خانواده قربانیان در اظهارات خود قرار گرفتند.

لیندا بیگل شولمن، مادر بیگل، تصویر واضح تری از مجازاتی که برخی از بستگان آرزو داشتند برای کروز دریافت کند، ترسیم کرد. او گفت: “اگر به هر خانواده ای در اینجا یک گلوله و AR-15 شما داده شود و ما باید نی بچینیم، عدالت واقعی برقرار می شود.” هر ذره‌ای از آن را احساس می‌کردی، و ترس تو همچنان بالا می‌رفت تا اینکه آخرین عضو خانواده که آخرین نی را کشید، این امتیاز را داشت که مطمئن شود تو را می‌کشند.»

او در آن زمان به ABC News گفت: «حتی مجازات اعدام برای من کافی نبود. “همانطور که خواکین مرد… میزان رنج و درد، تیرانداز هرگز آن مجازات را دریافت نخواهد کرد.”

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

روز چهارشنبه پس از آنکه هیئت منصفه مجازات اعدام را توصیه کرد، کروز به طور رسمی به حبس ابد بدون امکان آزادی مشروط محکوم شد. این تصمیم خشم بسیاری از اعضای خانواده قربانیان از جمله مانوئل الیور را برانگیخت.

والدین نیکلاس دورت وکلای کروز را به دلیل نگه داشتن، قهقهه زدن و لمس کردن کروز مورد انتقاد قرار دادند و آن را “یکی از نفرت انگیزترین و غیرحرفه ای ترین اقدامات” خواندند.

امی بث بنت / سان نگهبان / سرویس خبری تریبون از طریق گتی

به نظر می‌رسید که درگیری‌های قبلی به ذهن شرر خطور می‌کرد که او وکلای کروز را سرزنش می‌کرد و آنها را برای نمونه‌های گذشته که در پشت میز دفاع با کروز «خنده و شوخی می‌کردند» سرزنش می‌کرد. او همچنین به لحظه‌ای در جلسه پیش از محاکمه اشاره کرد که در آن وکیل تامارا کورتیس انگشت وسط خود را به عنوان وسیله‌ای برای برداشتن دوربین دادگاه روی گونه‌اش مالید.

بعد از آن روز، او توییت کرد که نتیجه محاکمه پیامی نگران‌کننده برای سایر افراد مسلح ارسال کرد. “قاتلان دسته جمعی: شما می توانید زندگی طبیعی خود را بگذرانید، روزی 3 وعده غذای گرم خود را دریافت می کنید، هر روز دوش می گیرید، تحت مراقبت های پزشکی قرار می گیرید، حتی یک سرگرمی یا یک آموزش جدید.”

شرر با خرخر گفت: «وقتی این افراد از چیزهای خاصی که از آن میز گذشته است ناراحت هستند، مانند شلیک انگشت وسط به سمت دادگاه، و خنده و شوخی – خانم. مک نیل، ساکت باش– وقتی این افراد در این دادگاه نشسته اند و این رفتار را از روی آن میز تماشا کرده اند و می خواهند بگویند که از این موضوع خوشحال نیستند، مشکل چیست؟

شرر قبل از اینکه کل 34 حبس ابد کروز را بخواند، رو به خانواده ها کرد و آنها و شهادتشان را تحسین کرد. به گزارش آسوشیتدپرس، او گفت: «می‌دانم که خوب می‌شوید، زیرا همدیگر را دارید.»

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.





منبع

مانند هر روز قبل در دادگاه، کروز غل و زنجیر شده بدون هیچ احساسی با دادگاه روبرو شد، زیرا بستگان قربانیان او را مورد انتقاد قرار دادند.

شرر پس از اینکه مکرراً به اعضای وکیل مدافع گفت «بنشینید» و «ساکت باشید»، سرانجام ملیسا مک‌نیل، مدافع عمومی ارشد و دیوید ویلر، دستیار ارشد او را از دادگاه بیرون کرد.

در آن زمان، الیور – که تصمیم گرفت در دادگاه مجازات اعدام شرکت نکند – گفت در مورد اینکه آیا برای ارائه یک بیانیه تأثیر قربانی ظاهر خواهد شد یا خیر، تصمیمی نگرفته است. او گفت: “ممکن است لازم باشد این کار را انجام دهم، اما نمی دانم.” من نمی‌خواهم زمان بیشتری را صرف فکر کردن به این شخص وحشتناک، این هیولا کنم.»

امی بث بنت / سان نگهبان / سرویس خبری تریبون از طریق گتی

الیور گفت که به او توصیه شده بود در جلسه دادگاه شرکت نکند، زیرا ممکن است خارج از نوبت صحبت کند و به روند رسیدگی آسیب برساند. اما صدایش ثابت بود که به کروز اشاره کرد و گفت: «تو قبل از من می‌میری. و وقتی تو بمیری جشن خواهم گرفت.»

مایکل بیگل، پدر معلم کشته شده پارکلند، اسکات بیگل، بیشتر به خاطر رفتار آنها از مشاور کروز سرکشی کرد. این مرد، این حیوان، این لقمه، این حرامزاده جان 17 نفر را گرفت! شما حق دارید از او دفاع کنید. شما حق ندارید، حق ندارید افرادی را که کسی را از دست داده اند تحقیر کنید.» “هیچ یک!”

در حالی که والدین یکی پس از دیگری برای خطاب به کروز، او را به عنوان یک هیولا محکوم کردند، در حالی که آشکارا از آنچه او در 14 فوریه 2018 از آنها گرفته بود، ناراحت بودند.

در آخرین ساعات جلسه دو روزه صدور حکم برای نیکولاس کروز، مرد مسلحی که 17 نفر را در دبیرستان مارجوری استونمن داگلاس به قتل رساند، اعضای خانواده برخی از قربانیان او نه تنها با او، بلکه تیم دفاعی او نیز به شدت با او مواجه شدند.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

“شما چهار بار به بچه من شلیک کردید. سرش را به باد دادی مغز و ایده ها و رویاهای شگفت انگیز او. او را نابود کردی.» علیرغم اینکه اولیور قبلاً گفته بود که «سعی می‌کند» از فحاشی استفاده نکند، اضافه کرد که او وظیفه والدین پارکلند می‌داند که «به اینجا بیایند و به شما اطلاع دهند که چه چیزی درست است یا چه چیزی اشتباه است – وقتی با بچه‌های ما لعنت می‌کنید».