نیکی هیلی حقیقت زشتی در مورد ترامپ سمی به رای دهندگان جمهوری خواه داد

فرماندار سابق کارولینای جنوبی نیکی هیلی روز چهارشنبه حملات خود را بر ضد دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق را به عنوان سمی، آشفته، خود شیفته و فاقد وضوح اخلاقی مورد انتقاد قرار می دهد.

میزبان “باشگاه صبحانه”. شارلامانی خدا از نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری خواست توضیح دهد که چگونه ترامپ سیاست را چه خوب و چه بد تغییر داد.

بیشتر پاسخ او بر روی بد متمرکز بود.

او آن را آشفته کرده است. او آن را به خود جذب کرده است. سفیر سابق سازمان ملل گفت: او باعث شده مردم یکدیگر را دوست نداشته باشند و در مورد آنها قضاوت کنند. او گفت: «او می گوید که یک رئیس جمهور باید شفافیت اخلاقی داشته باشد و تفاوت بین درست یا غلط را بداند. و او فقط سمی است.»

هیلی به ترامپ برای شکستن برخی چیزهایی که به گفته او «لازم است» شکسته شود، مانند بوروکراسی اعتبار داد.

او گفت: “اما او نمی داند که چگونه دوباره مسائل را اصلاح کند.” «و درست نیست که بشکنی. باید درستش کنی، بهترش کنی و او این کار را نکرده است.»

هیلی تحت فشار شارلامی که خدا را به خاطر مشارکت مثبت ترامپ در سیاست می‌داند، رئیس‌جمهور سابق را به خاطر ضربه زدن به صدای رای‌دهندگانی که «احساس شنیده نشدن و دیده نشدن» داشتند، تحسین کرد.

هیلی در هفته‌های اخیر حملات خود علیه ترامپ را تشدید کرده است و به مجموعه گاف‌ها و ناهنجاری‌های ترامپ اشاره می‌کند که نشان می‌دهد او “گیج” است و از اینکه آیا “از نظر ذهنی” برای این شغل مناسب است یا خیر.

هیلی که در انتخابات حزبی آیووا سوم شد و در انتخابات مقدماتی نیوهمپشایر دوم شد، جایی که اساساً تنها گزینه باقی مانده برای ترامپ بود، امیدوار است زمانی که روند اولیه در 24 فوریه به ایالت کارولینای جنوبی برسد، به پایان بهتری برسد.

با این حال، نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که او خیلی عقب‌تر از رئیس‌جمهور سابق است و میانگین فعلی FiveThirtyEight تنها 31 درصد از آرا را به او می‌دهد در حالی که ترامپ 66 درصد آرا را به دست آورده است.

منبع