نپو بیبی MAGA Loser’s GOP Ugly Meltdown را تهدید می کند

او با اتهامات احتمالی به دلیل نقش داشتن در طرح ابطال انتخابات 2020 مواجه است. در همین حال، حزب جمهوری خواه میشیگان در نوامبر گذشته تحت رهبری او، در پای صندوق‌های رای‌گیری تاریخی متحمل ضربه شد.

در حالی که خود این سمت تا حد زیادی تشریفاتی تلقی می شود و اکثریت قریب به اتفاق توجه به رقابت برای ریاست بعدی حزب معطوف شده است، بدبینان نامزدی شونتس را به عنوان نماینده ای برای تایید تداوم نفوذ مدوک می دانند.

اگر چیزی وجود داشته باشد که استروپ امیدوار است در این کنوانسیون اتفاق بیفتد، آن پایانی است به سلطنت Meshawn Maddock و همسرش، نماینده ایالتی جمهوری خواه مت مدوک.

اشتباه است، برخی از فعالان حزب و مخالفان چپ MAGA، که مدعی هستند مدوک – رئیس مشترک و رهبر ایدئولوژیک حزب در دو سال گذشته – ممکن است یک قرص سمی داشته باشد تا به زور گلوی وفاداران حزب را پایین بیاورد، اشتباه است.

لینتینگ ارتباطات خاص خود را با جمعیت Stop the Steal دارد، از جمله در آغوش گرفتن حداقل بخشی از نامزد شکست خورده AG و متهم احتمالی مت دپرنو در یک پست اخیر در رسانه های اجتماعی. اما از جمهوری خواهانی که برای آگاهی از آینده حزب برای این داستان مورد بررسی قرار گرفتند، نامزدی شانتس – و آنچه که آن را نمایندگی می کند – بیش از همه برجسته بود.



<div class="inline-image__caption">
<p>برای شروع، جمعیتی هستند که از او حمایت می کنند.  شونت‌ها توسط بسیاری از منکران انتخابات، از جمله مایک لیندل، مدیر اجرایی My Pillow و رئیس منطقه GOP میشیگان تأیید شده است. <a rel=شین ترجو. دومی – که همانطور که دیلی بیست گزارش داد، میزبان یک پادکست با یکی از اعضای گروه برتری طلب سفیدپوست Identity Evropa بود – خواستار برکناری یکی از جمهوری خواهانی شد که به تایید پیروزی جو بایدن در سال 2020 رأی داد.

هنگامی که از استروپ پرسیده شد که آیا شونتز صرفاً سخنوری برای همسرش است، استروپ از پاسخ دادن تردید نکرد. “من فکر می کنم این راه خوبی برای بیان آن است. این فقط یک مدوک دیگر برای من است.»

این ادعاها در میان انبوهی از اطلاعات نادرست بود که ممیزی‌های پس از انتخابات تشخیص داد «یا کاملاً ساختگی، بر اساس درک نادرست از فرآیندهای انتخاباتی، یا نتیجه استنباط‌های نادرست مبنی بر اینکه خطاهای انسانی سوءرفتار عمدی بوده است».

استروپ می‌گوید از زمانی که دموکرات‌های میشیگان نامزدهای جمهوری‌خواه برای فرمانداری، دادستان کل و وزیر امور خارجه را شکست دادند، جناح مدوک و کسانی که از او حمایت کرده‌اند، هر روز کوچک‌تر می‌شوند.

در حالی که این نتایج به وضوح نشان داد که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا با بیش از 154000 رای ترامپ را شکست داد تا همه 16 رای الکترال میشیگان را به دست آورد، مدوک و همدستان ادعایی او به نظر می رسید که برای رهبران قانونگذار جمهوری خواه در میشیگان منطقی فراهم کنند تا نمایندگان انتخاباتی ایالت را به ترامپ تغییر دهند. .

پارکر شونتز در جریان اعتراضات مربوط به کووید در سال 2020، یک مدل موی رایگان در پله‌های ساختمان کنگره ایالت میشیگان کوتاه کرد.

Elaine Cromie/Getty Images

” src=”https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/ytwjRc81bMas_rddPNDmTQ–/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTcwNTtoPTQ3MA–/https://media.zenfs.com/en/thedailybeast.com/78616353b4fe7a93d106057e845af61d” class=”caas-img”/>

مطمئناً، نفوذ مشاون مداک در حزب جمهوری خواه به پایان رسیده است – درست است؟

با این حال، صعود مشاون مداک به قدرت در حزب جمهوری خواه میشیگان پس از انتخابات 2020 آغاز شد، زیرا او دروغ رئیس جمهور سابق ترامپ را مبنی بر دزدیده شدن رقابت تقویت کرد. مهمتر از آن، وقتی نوبت به سرنوشت قانونی او می رسد، او به ایفای نقش برجسته در طرح براندازی انتخابات متهم شده است.

آیا صدور “هشدار Groomer” در زمان بازنشر کردن حمله Libs of TikTok به جامعه LGBTQ، با اشاره به Kwanzaa به عنوان “تعطیلات ساختگی،”یا صدا زدن آنهایی که با او مخالف بودند، “جمهوری خواهان با T پایین، ضد خانواده”، شونتز به راحتی سبک شلیک از باسن مشاون را منعکس می کند.

مدوک یکی از 16 جمهوری‌خواه میشیگان بود که در همان روزی که هیئت الکترال برای تأیید نتایج انتخابات ایالت در اواخر سال 2020 تشکیل جلسه داد، گواهی‌های انتخاباتی جعلی را در کاپیتول ایالت در لنسینگ امضا و ارائه کرد.

در همین حال، با نزدیک شدن به رقابت برای کرسی‌های حزبی، این سوال باقی می‌ماند: مدوک هنوز چقدر در حزب نفوذ دارد و آیا داماد او یک پیشنهاد نیابتی برای حفظ ارتباط است؟

هنگامی که از طریق ایمیل از شونتز خواسته شد که درباره این داستان نظر بدهد، شونتز تنها با این جمله پاسخ داد: “دیلی بیست یک نشریه سطل زباله است و باید از کار کردن در آنجا خجالت بکشید.” مشاون مدوک – که به هیچ جنایتی متهم نشده است – دقیقاً با همان زبان دامادش پاسخ داد.

همچنین در آن شب در مرکز TCF حضور داشت، مادرشوهر آینده‌اش که به سازماندهی رقبای داوطلبان جمهوری‌خواه کمک کرد و ادعا کرد: «مردم فریب می‌خورند و احساس می‌کنند در حال حاضر چیزی از آنها دزدیده شده است».

یک سال پس از تحویل تحقیقات درباره این طرح به مقامات فدرال، دادستان کل میشیگان دانا نسل اخیراً اعلام کرد که تحقیقات ایالتی را در مورد انتخاب کنندگان جعلی بازگشایی می کند. او گفت اکنون “شواهد زیادی” برای طرح اتهام بر اساس گزارش کمیته منتخب مجلس نمایندگان در 6 ژانویه وجود دارد.

دیگر کاندیدای مورد توجه برای پست معاونت جوانان، رایلی لینتینگ 20 ساله است که مجموعه ای از تاییدات رنگارنگ خود را به دست آورده است. آنها شامل دانی استیل، نماینده جمهوری خواه ایالتی و لیندا لی تارور، عضو سابق کمیسیون حقوق مدنی میشیگان و یک بار منکر انتخابات در حق خود هستند.

پارکر شونتز در جریان اعتراضات مربوط به کووید در سال 2020، موهای خود را به صورت رایگان در پله های ساختمان کنگره ایالت میشیگان کوتاه کرد.

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=pfbid0mcpL5nuxmBVvyVX3Gu1Fu4i58M3eVxHPcsCVBRdL4sdKYmNoWdSzSrEujHnh6WY3l&id=1000743

لنوکس به Daily Beast گفت: «او یک دسته بازنده را انتخاب کرد و بیش از حد خود را گسترش داد و بیشتر نگران توییت‌های پست بود تا اینکه اصول اولیه را درست انجام دهد. «من لزوماً فکر نمی‌کنم برخی از مواضع سیاست‌گذاری او نادرست است، اما فکر نمی‌کنم او چیزی درباره پیام‌رسانی بداند. او سعی کرد با همه دعوا کند. یا با او بودی یا با او مخالف بودی.»

مدوک نیز مانند ویزر اعلام کرده است که برای ریاست بعدی کاندید نخواهد شد. درعوض، او گفت که تمرکز لیزری بر پیروزی در میشیگان برای ترامپ خواهد بود.

برخی از فعالان حزبی آن را نمی خرند.

اگر مدوک و هر انتخاب کننده قلابی دیگری متهم و مجرم شناخته شوند، ممکن است با 14 سال زندان مواجه شوند.

او همچنین ویژگی بسیار مهمی را با Maddocks و قطعاً با جناح ترامپ در حزب جمهوری‌خواه ملی به اشتراک می‌گذارد: سابقه انکار انتخابات.

او در سال 1996 و سپس در سال 2020 نامزدی ناموفق برای سنای ایالات متحده داشت، زمانی که پس از بی اعتبار دانستن تعداد زیادی از امضاهای طومار او از صندوق رای حذف شد. او همچنین نامزدی برای مجلس نمایندگان میشیگان در سال 2022 شد.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.





منبع

کار، کاندیدای سابق، گفت: «نان تست مشاون، حتی اگر اکنون او یک نماینده وکالتی دارد، اما کارش تمام شده است.

او گفت: «از لحاظ تاریخی، این مسابقه بیشترین رقابت و بدترین مسابقه بوده است. من می توانم به خاطر بیاورم که در این کنوانسیون برای یک صندلی جوانان در مسابقات شرکت کردم، برخی را بردم، برخی را از دست دادم، و از مردم متنفر بودم زیرا شما 20 ساله هستید و از فردی که برنده می شود متنفر هستید. سپس، 10 سال بعد، شما هر دو حرفه ای سیاسی هستید و با هم کار می کنید.

او به دیلی بیست گفت: «اگر قرار بود در جایی رئیس منطقه کنگره باشد یا فقط یک عضو درجه یک کمیته ایالتی باشد، او بسیار تأثیرگذارتر خواهد بود.

خود مدوک در اوایل سال 2022 در نوار ضبط شد و گفت که طرح ارائه انتخاب کنندگان قلابی از کمپین ترامپ گرفته شده است.

شونتز، که تابستان گذشته با پارکر دختر مادوکس ازدواج کرد، تمام تمایل خود را برای شرکت در جنگ فرهنگی نشان داده است که مادرشوهرش به آن مشهور است – و برخی جمهوری‌خواهان فکر می‌کنند که حزب باید از آن خارج شود.

GOPer راست افراطی در مورد Marjorie Taylor Greene بارگذاری می کند: شما از روبیکون عبور کردید!

اینکه آیا رئیس مشترک حزب در حال خروج نفوذی را که ظاهراً آرزویش را دارد حفظ خواهد کرد، باید دید.

البته، برخی از جوخه‌های شلیک بخشنامه‌ای پس از انتخابات بر روی ران ویزر، رئیس سابق حزب متمرکز شده‌اند، که سابقه رسوایی‌های خود را دارد که شامل برچسب زدن به زنان در بالای دولت ایالتی “جادوگران” است. تودور دیکسون، نامزد ناکام فرمانداری حزب، ویزر (و مادوک) را به خاطر شکست میان دوره ای حزب مورد انتقاد قرار داد.

شونتز همچنین در خط مقدم ضرب‌المثل در تلاش برای زیر سوال بردن یک انتخابات حضور داشت، که نشان می‌دهد او “در انتخابات مهم سال 2020 در مرکز TCF در دیترویت آرای چالش برانگیز حضور داشت.” در آن زمان، او توییت کرد این یک #انتخابات تقلبی بود.

باب کار، یک جمهوری‌خواه مادام‌العمر که کار سیاسی خود را در دفتر فرصت‌های اقتصادی در دوران دولت نیکسون آغاز کرد و بعداً در کاپیتول هیل و با کمیته ملی جمهوری‌خواهان کار کرد، موافق این موضوع است.

الین کرومی/گتی ایماژ

به عبارت دیگر، برخی از جمهوری خواهان می گویند، شونتز مخالف دو برابر کردن همان سیاست های راست افراطی و منکر انتخابات است که ممکن است پاییز گذشته حزب را محکوم به فنا کند.

استروپ به دیلی بیست گفت: «من مادوک ها را خیلی قبل از اینکه در حزب جمهوری خواه میشیگان به قدرت برسند، می شناختم و اساساً از روز اول در حزب ما مشکل ساز بوده اند.

اما لنوکس کسی است که می گوید رقابت برای معاونت جوانان آنقدرها هم که به نظر می رسد بی اهمیت نیست.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

شونتز و لینتینگ در رسانه‌های اجتماعی بدجنسی کرده‌اند، زیرا او او را متهم کرد که توسط “مافیای DeVos” اداره می‌شود و به خانواده بتسی دیووس، وزیر آموزش سابق اشاره می‌کند که در طول سال‌ها از ثروت خود برای هدایت سیاست جمهوری‌خواه استفاده کرده‌اند. لینتینگ پاسخ داد و این ادعا را «بی‌تردید نادرست» خواند و افزود که شونتز «انتخاب کرده است که در موارد متعددی درباره او دروغ پخش کند».

دنیس لنوکس، یک استراتژیست جمهوری خواه در میشیگان، می گوید که این موضوع کمی ظریف تر از این است.

تصویرسازی عکس لوئیس جی. رندون/دیلی بیست/فیس بوک

آنها می گویند که این قرص، داماد 22 ساله او، پارکر شونتز است که به دنبال انتخاب به عنوان معاون جوانان در زمانی که جمهوریخواهان میشیگان برای کنفرانس ایالتی خود در ماه آینده در لنسینگ تشکیل می شوند، است.

کار در مورد نامزدی شونتس گفت: “این وحشتناک است.” کمپین او همه از پیش بسته بندی شده است. تمام راه مشاون بود. کاملا. اون همه اون چیزا رو نوشت او مجبور بود. پارکر کاملاً شیرینی‌پز و کنسرو شده بود، و حالا می‌دانیم چرا. مشون آن را نوشته است. البته او این کار را کرد.» (شانتس انکار کرد که مادرشوهرش مطالب مبارزات انتخاباتی خود را نوشته است، علیرغم اینکه پاسخ او به Daily Beast دقیقاً منعکس کننده مطالب او بود.)

لنوکس خاطرنشان کرد که معاونان جوانان گذشته در حزب ایالتی برجسته شده‌اند، از جمله مت هال، که رهبر فعلی جمهوری‌خواه مجلس ایالتی است، و گاس پورتلا، که در چرخه گذشته، دبیر مطبوعاتی حزب ایالتی بود. اکنون مدیر ارتباطات هال است.

تام استروپ رئیس سابق بخش و منطقه در حزب جمهوری خواه میشیگان است که به مدت 22 سال در حزب جمهوری خواه ایالت حضور داشته است. او همچنین یک نماینده منتخب حوزه در شهر نورث ویل است که برای رهبر جدید حزب رأی خواهد داد.

تصویرسازی عکس لوئیس جی. رندون/دیلی بیست/فیس بوک

او گفت: «مشاون به‌عنوان رئیس مشترک حزب، کار ضعیفی انجام داد،» و پیشنهاد کرد که نامزدی شونتز «بخشی از تلاش برای بازی قدرت برای تلاش برای ماندن در قدرت به شکلی است».

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

پارکر شونتز در جریان اعتراضات مربوط به کووید در سال 2020، یک مدل موی رایگان در پله‌های ساختمان کنگره ایالت میشیگان کوتاه کرد.

Elaine Cromie/Getty Images

” data-src=”https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/ytwjRc81bMas_rddPNDmTQ–/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTcwNTtoPTQ3MA–/https://media.zenfs.com/en/thedailybeast.com/78616353b4fe7a93d106057e845af61d”/>