“این کلمه زیباتر از کلمه ای است که با F شروع می شود”

ترامپ در این پست رد کرد که او هرگز کارول را که او را به تجاوز به او متهم می‌کند، “ناراحت” کرده است.

  • وکیل ترامپ بلافاصله به درخواست خبرنگار اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ نداد.

    در اظهارات اکتبر 2022، از ترامپ در مورد پستی که در مورد ای. جین کارول نوشته بود، سوال شد.

  • ترامپ گفت: “خوب، او گفت که من با او این کار را کردم. او با احساسات شدید بیهوش شد. او در واقع نشان داد که آن را دوست دارد. خوب است؟ او تا زمان تعطیلات تجاری آن را دوست داشت. در واقع، فکر می کنم او این را گفته است. او سکسی بود، نه؟ او گفت که تجاوز جنسی بسیار سکسی است. او این را نگفته است؟”

    Merriam-Webster فعل “swoon” را به عنوان “غش کردن” یا “محور شدن” تعریف می کند. در این گزارش، کاپلان به تعریف مشابهی اشاره کرد و پرسید: “منظور شما در اینجا این نیست؟”

    ای جین کارول و دونالد ترامپ

    ترامپ گفت که از این اصطلاح استفاده کرده است زیرا «کلمه ای زیباتر از کلمه ای است که با F شروع می شود».

  • ای. جین کارول (چپ) و رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ (راست).گتی/گتی

    • “او را غمگین کرد” به چه معناست؟ کاپلان در یک مبادله از رئیس جمهور سابق پرسید.

      مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



    منبع

    در عوض، در یک حضور در CNN در سال 2019، او گفت که حمله ادعایی “جنسی نبود. فقط – دردناک بود”، که او در تضاد با “فانتزی های” تجاوز جنسی “سکسی بودن” بود.

    ترامپ پاسخ داد: “این یک کلمه است، شاید دقیق باشد یا نه، که مربوط به صحبت کردن با او و صحبت کردن با او می شود – انجام کاری که او گفت اتفاق افتاده است، که اتفاق نیفتاد. و این کلمه زیباتر از این کلمه است که با یک F شروع می شود، و این کلمه ای است که من استفاده می کنم زیرا فکر می کردم استفاده از کلمه دیگر نامناسب است. و این اتفاق نیفتاد.

    به عنوان بخشی از آن شکایت، ترامپ هفت روز پس از پست وی در رسانه‌های اجتماعی در 19 اکتبر 2022، وکیل کارول، روبرتا کاپلان، در مار-آلاگو مجبور شد برای استیضاح بنشیند. بخش‌هایی از این گزارش روز جمعه منتشر شد و رئیس‌جمهور سابق متخاصم را نشان می‌دهد که تهدید به شکایت تلافی جویانه، نه فقط علیه کارول، بلکه خود کاپلان می‌کند.

    هنگامی که دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در اکتبر 2022 به Truth Social رفت و تجاوز جنسی به نویسنده E. Jean Carroll را رد کرد، نوشت که متهم او “از نوع من نیست” و هرگز او را “ناراحتی” نکرده است. یک هفته بعد، یک وکیل کارول این فرصت را پیدا کرد که از او بپرسد که منظور او از آن دقیقاً چه بود.

    در واقع، کارول نگفت که از تجاوز ادعایی رئیس جمهور سابق لذت می برد یا اینکه خودش تجاوز جنسی را «سکسی» می دانست.

    در سال 2019، کارول ترامپ را به تجاوز به او در رختکن یک فروشگاه بزرگ در اواسط دهه 1990 متهم کرد. ترامپ این اتهام را رد کرد و او را دروغگو برای فروش کتاب خواند. سپس از او به خاطر افترا شکایت کرد.