نوجوان کلرادو سیاست مدرسه را زیر پا می گذارد، برای فارغ التحصیلی از پرچم مکزیک و ایالات متحده می پوشد

پرونده پنیا ویلاسانو آخرین اختلاف در ایالات متحده در مورد اینکه چه نوع لباس فارغ التحصیلی فرهنگی در مراسم آغاز به کار مجاز است.

اختلافات مشابهی در سراسر ایالات متحده در طول فصل فارغ التحصیلی رخ داده است.

با این حال، در حالی که ارسی پرچم او تا حدی با یک کلید طلایی طلایی کلاب بین المللی پوشانده شده بود، هیچ کس سعی نکرد مانع از عبور پنیا ویلاسانو برای دریافت دیپلم خود از صحنه شود.

چتر نجات، کولو (AP) – یک دانش آموز کلرادو که از پوشیدن ارسی نشان دهنده پرچم مکزیک و ایالات متحده برای فارغ التحصیلی دبیرستانش منع شده بود، به هر حال این کار را انجام داد و تا حدی آن را با ارسی دیگری که نشان دهنده مشارکت او در یک سازمان خدماتی بود پوشاند.

مقامات مدرسه گفته اند که سیاست اجازه ندادن ارسی های فردی در هنگام فارغ التحصیلی «حفاظت از سنت های نمادین است که نشان دهنده دستاوردهای تحصیلی و خدمات فارغ التحصیلان به جامعه است. مدرسه در بیانیه ای اعلام کرد که هر دزدی، بند ناف یا سنجاقی که روی لباس فارغ التحصیل پوشیده می شود، نماد افتخارات علمی، فعالیت های تحت حمایت مدرسه و ثبت نام در ارتش است.

یک قاضی فدرال روز جمعه حکم داده بود که ناحیه مدرسه می تواند پنیا ویلاسانو را از پوشیدن ارسی در هنگام فارغ التحصیلی منع کند.

این منطقه می گوید که در سیاست های ارسی فارغ التحصیلی خود قبل از کلاس 2024 بهار آینده تجدید نظر خواهد کرد.

نائومی پنیا ویلاسانو، فارغ التحصیل دبیرستان گراند ولی، پس از دریافت دیپلم خود در روز شنبه در شهر پاراشوت در غرب مرکزی کلرادو، به پست ایندیپندنت از گلنوود اسپرینگز، کلرادو گفت: “همیشه برای آنچه به آن اعتقاد دارید، دفاع کنید.”

Peña Villasano مقامات مدرسه را در دادگاه به چالش کشید زیرا آنها گفتند که اگر ارسی که در یک طرف آن ستاره و راه راه است و در طرف دیگر کاکتوس، عقاب و مار برای نشان دادن پرچم مکزیک بپوشد، از مراسم فارغ التحصیلی منع می شود.

یک دختر تراجنسیتی امسال پس از اینکه او را از پوشیدن لباس در مراسم منع کرد، از مراسم فارغ التحصیلی در دبیرستان می سی سی پی خود صرف نظر کرد. در اوکلاهاما، یک فارغ التحصیل بومی آمریکایی در این ماه به دلیل برداشتن یک پر، یک شیء مذهبی مقدس، از کلاه خود قبل از جشن فارغ التحصیلی در سال 2022، علیه یک ناحیه مدرسه شکایت کرد.



منبع