ویدیوی وحشتناک طوفانی را نشان می دهد که عرشه ها و راهروهای کشتی تفریحی Carnival Sunshine مسافران را دریازده می کند.

بر اساس گزارش فاکس ودر، طوفان قدرتمندی در سواحل جنوب شرقی ایالات متحده در حین بازگشت از سفر آخر هفته روز یادبود به باهاما، سان شاین را درنوردید. امواج بزرگ، باران شدید و بادهای شدید کشتی را تکان داد و برخی از مسافران را بیمار و وحشت زده کرد.

Carnival Cruise Line در بیانیه ای به Insider گفت که بازگشت کشتی به چارلستون تحت تأثیر آب و هوا و دریاهای مواج در روز شنبه قرار گرفت.

کشتی کروز Carnival Sunshine در مارس 2020 در کارولینای جنوبی پهلو گرفت.AP Photo/Mic Smith، فایل

  • ویدیوهای وحشتناک نشان می دهد که طوفان ساحلی کشتی تفریحی Carnival Sunshine را در آخر هفته جاری کرده است.

  • این بدترین کابوس مسافران یک کشتی کروز است: طوفان‌های خشن ساحلی در آخر هفته به کشتی تفریحی Carnival Sunshine برخورد کرد، برخی از عرشه‌های کشتی را زیر آب گرفت و بازگشت آن به بندر را به تاخیر انداخت.

در این بیانیه آمده است: “تأثیر طولانی‌مدت آب و هوا بر منطقه چارلستون، رسیدن کشتی را به تاخیر انداخت و در نتیجه، سفر بعدی نیز به تعویق افتاد. ما از صبر و درک همه مهمانان خود قدردانی می‌کنیم. Carnival Sunshine اکنون در سفر دریایی بعدی خود حرکت می‌کند.” خواندن.

کشتی کروز Carnival Sunshine در مارس 2020 در کارولینای جنوبی پهلو گرفت.



منبع

یکی از مسافران ویدئویی از فضای داخلی یک کابین در حالی که طوفان کشتی را درنوردید، منتشر کرد و افزود که مهمانان پس از افتادن بیش از 30 بطری مشروب از میله و شکستگی از یکی از میله‌ها تخلیه شدند.

بر اساس گزارش WCIV-TV، برخی از مهمانان Carnival Sunshine گزارش کردند که در طول طوفان احساس بیماری کردند. دیگران، از جمله مسافران کریستا سیفرت-آلیسا و دانیل تیلور، به WCIV-TV گفتند که برای بیش از 12 ساعت ارتباط یا به روز رسانی در مورد طوفان را از خدمه Sunshine دریافت نکردند.

سیفرت آلیسیا به WCIV-TV گفت: «آنچه که ما تحمل کردیم غیرقابل توصیف است، نه تنها احساس کردن آن، بلکه شنیدن و دیدن آن بر روی تک تک افراد اطراف شما از بزرگسال، کودک و سالخورده چیزی است که هرگز فراموش نمی کنم. .

یکی از ویدئوهای به اشتراک گذاشته شده در فضای مجازی نشان می دهد که خسارت سنگینی در امتداد برخی از عرشه های کشتی دیده می شود. راهروها آب گرفته بود و آوار در همه جا پراکنده شده بود.

مسافران به WCIV درباره شرایط “وحشتناک” و عدم شنیدن به‌روزرسانی‌های خدمه برای بیش از 12 ساعت گفتند.

  • Carnival Cruise Line گفت طوفان رسیدن کشتی به چارلستون را به تاخیر انداخت.

  • یکی از ویدئوهای منتشر شده در توییتر عواقب طوفان صبح یکشنبه را نشان می دهد.