ناهماهنگی در رزومه جورج سانتوس پس از انتخاب او سؤالاتی را ایجاد می کند


پرونده: جورج سانتوس، نماینده منتخب کنگره نیویورک، در جریان نشست سالانه رهبری ائتلاف یهودی جمهوری خواه (RJC) در لاس وگاس ونیزی در لاس وگاس، نوادا در 19 نوامبر 2022 سخنرانی می کند.   / اعتبار: دیوید بکر برای واشنگتن پست

پرونده: جورج سانتوس، نماینده منتخب کنگره نیویورک، در جریان نشست سالانه رهبری ائتلاف یهودی جمهوری خواه (RJC) در لاس وگاس ونیزی در لاس وگاس، نوادا در 19 نوامبر 2022 سخنرانی می کند. / اعتبار: دیوید بکر برای واشنگتن پست

این مورد منتخب کنجکاو کنگره است.

رای دهندگان جورج سانتوس جمهوری خواه را در ماه نوامبر به نمایندگی از بخش هایی از لانگ آیلند و کوئینز در کنگره انتخاب کردند، اما نمی دانستند که نامزد با رزومه ای مملو از ادعاهای ظاهراً ساختگی در مورد تحصیل و کارش در انتخابات شرکت می کند – سوالاتی بیش از پاسخ در مورد نحوه هدایت او در حال حاضر باقی می ماند. یک حرکت برنامه ریزی شده به واشنگتن

و اکنون حتی برخی از متحدان سانتوس از این سیاستمدار می‌خواهند که قدم جلو بگذارد و جنبه‌های گمراه‌کننده زندگی‌نامه‌ای را که در آن اجرا می‌کرد تأیید یا توضیح دهد.

مت بروکس، مدیر اجرایی ائتلاف یهودی جمهوری خواه که سانتوس را در رویدادها و ویدئوهایی در کنار حزب به نمایش گذاشته است، گفت: “ما مستقیماً با دفتر او تماس گرفتیم تا صحت آنها را بررسی کنیم. اگر این ادعاها درست باشد، عمیقاً نگران کننده است.” رهبران ارشد، از جمله دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق و ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا.

بروکس در بیانیه ای به سی بی اس نیوز گفت که این سازمان نگران این اتهامات است. با توجه به جدیت آنها، نماینده منتخب کنگره به مردم توضیحی بدهکار است و ما مشتاقانه منتظر شنیدن آن هستیم.»

تلاش‌های مکرر CBS News برای تماس مستقیم با سانتوس از طریق تلفن ناموفق بود. مدیر کمپین او CBS را به یک آدرس ایمیل عمومی برای کمپین ارجاع داد. جوزف موری، وکیل سانتوس در بیانیه‌ای نیویورک تایمز را متهم به “تلاش برای تهمت زدن” کرد. [Santos’] نام خوب با اتهامات افتراآمیز، اما هیچ مدرک یا مدرکی برای رد هیچ یک از گزارش ها ارائه نکرد.

نیویورک تایمز این هفته این خبر را منتشر کرد که سانتوس ممکن است در مورد گذشته خود ادعاهای نادرستی داشته باشد. CBS News چندین مورد از آنها را دنبال کرده است، از جمله اظهارات او مبنی بر اینکه برای گلدمن ساکس و سیتی گروپ کار کرده است. سخنگوی گلدمن ساکس به سی‌بی‌اس نیوز گفت که این شرکت سابقه‌ای از استخدام او ندارد. و یک نماینده از سیتی گروپ به CBS News گفت که این شرکت نمی تواند استخدام سانتوس را تایید کند.

در نسخه قبلی وب سایت کمپین سانتوس آمده بود: «جرج آنتونی به عنوان یک شریک در سیتی گروپ شروع به کار کرد و به سرعت پیشرفت کرد تا به عنوان مدیر دارایی وابسته در بخش دارایی واقعی شرکت تبدیل شود» و در پاراگراف بعدی اشاره کرد که «جورج آنتونی سپس فرصتی هیجان‌انگیز با گلدمن ساکس ارائه کرد، اما آنچه او فکر می‌کرد اوج حرفه‌اش خواهد بود، آن‌طور که پیش‌بینی می‌کرد رضایت‌بخش نبود.» در حال حاضر نام هیچ یک از بانک ها در وب سایت او ذکر نشده است.

در مورد سابقه تحصیلی سانتوس نیز سوالاتی وجود دارد. وب سایت کمپین او همچنان می گوید: “جورج از کالج باروخ با مدرک لیسانس در اقتصاد و امور مالی فارغ التحصیل شد.” اما سخنگوی کالج باروخ به سی بی اس نیوز گفت که هیچ سابقه ای از حضور او یافت نشد. و سرویس درآمد داخلی نتوانست هیچ سابقه عمومی از Friends of Pets United را پیدا کند، یک موسسه خیریه نجات حیوانات معاف از مالیات که سانتوس ادعا می کند که آن را تأسیس کرده است. نجات حیوانات نیز در نسخه قدیمی‌تر وب‌سایت او ظاهر می‌شود اما حذف شده است.

سانتوس با برگرداندن کرسی دموکرات‌ها، ناحیه‌ای که بخش‌هایی از کوئینز و لانگ آیلند را در بر می‌گیرد، به جمهوری‌خواهان کمک کرد تا اکثریت محدودی را در انتخابات میان‌دوره‌ای کسب کنند. در طول مبارزات انتخاباتی. The North Shore Leader، یک سایت خبری لانگ آیلند، سوالاتی را در مورد وضعیت مالی او مطرح کرد.

رابرت زیمرمن دموکرات که در ماه نوامبر به سانتوس شکست خورد، به CBS News گفت که کمپین او برخی از مسائل را در طول مسابقه مطرح کرده است. او گفت: “اما این یک یادآوری بسیار مهم است که باید مراقب مقامات عمومی خود باشیم و حزب گرایی را کنار بگذاریم و اطمینان حاصل کنیم که همیشه صداقت را در انتخاب مقامات دولتی خود در اولویت قرار می دهیم.”

زیمرمن گفت: «مساله این نیست که شما دموکرات هستید یا جمهوری‌خواه. “ما مطمئناً می توانیم اختلافات سیاسی خود را داشته باشیم، اما همه ما باید بتوانیم در مورد احترام به صداقت مقامات دولتی خود احساس اعتماد کنیم. جورج سانتوس این اعتماد را نقض کرده است. او نشان داده است که یک مقام دولتی با و بدون صداقت نیست و چنین نمی کند. متعلق به مناصب دولتی است.”

دموکرات های محلی از سانتوس خواسته اند استعفا دهد. جاشوا لافازان، یکی از قانونگذاران ناسائو در تظاهرات روز سه شنبه گفت: “اگر اختراع آنا را در نتفلیکس دیده اید، این اختراع جورج سانتوس است.”

رئیس حزب جمهوری خواه شهرستان ناسائو این اتهامات را “جدی” خوانده است.

جوزف کایرو جونیور گفت سانتوس “سزاوار فرصتی است تا به ادعاهای مشروح در مقاله که توسط منابع خبری دیگر تکرار شده است بپردازد. هر شخصی سزاوار فرصتی است تا نام خود را در برابر اتهامات “پاک” کند. من متعهد هستم. به این اصل، و من مشتاقانه منتظر پاسخ های منتخب کنگره به گزارش های خبری هستم.»

رهبران جمهوری خواه در کاپیتول هیل سکوت کرده اند. روز دوشنبه، سانتوس در توییتی از پیشنهاد مک کارتی برای رئیس‌جمهور بودن حمایت کرد و اعلام کرد: «ما فرصت یک عمر داریم تا نتایج واقعی را برای مردم آمریکا به ارمغان بیاوریم. @kevinomcarthy برای اطمینان از توقف سیاست‌های فاجعه‌بار دموکرات‌ها در 2 سال گذشته.» اما پیوند آن توییت اکنون می‌گوید این صفحه «دیگر وجود ندارد».

مک کارتی سکان هدایت اکثریت محدود جمهوری خواهان را در دست می گیرد و در جلب حمایت از کنفرانس خود جای کمی برای اشتباه دارد.

ناظران اخلاق نیز تحولات را زیر نظر دارند. سوزان لرنر، مدیر اجرایی Common Cause نیویورک، از سانتوس خواست استعفا دهد. لرنر به سی‌بی‌اس نیوز گفت که هرگز چنین نمونه‌ای را ندیده بود. لرنر گفت: «این واقعاً بسیار تکان دهنده است. مواردی وجود داشته است که نامزدها پیشینه خود را اغراق کرده اند… کسی را ندیده اند که یک داستان زندگی کاملاً نادرست ساخته باشد.”

مشخص نیست که آیا رهبری مجلس نمایندگان مجلس شورای اسلامی هر اقدامی را ترغیب خواهد کرد یا خیر. لرنر گفت: “همیشه شارلاتان هایی هستند که سعی می کنند سیستم را فریب دهند. و واقعاً سوال این است که آیا سیستم می تواند از خود محافظت کند؟ و این چیزی است که ما خواهیم دید.” “آیا کنگره می تواند استانداردهایی را برای اینکه چه کسی به درستی عضو مجلس نمایندگان است یا نه تعیین کند؟”

با خشک شدن رودخانه کلرادو، بحران آب در جنوب غربی خودنمایی می کند

خبرنگار کیف درباره سخنرانی ولودیمیر زلنسکی در کنگره صحبت می کند

گزارش ویژه: زلنسکی خطاب به کنگره قول داد “ما پیروز خواهیم شد زیرا متحد هستیم”





منبع