خانواده معاون مقتول کالیفرنیا خواستار استعفای قاضی شدند

مک کی در جریان تیراندازی با نمایندگان پس از تصادف کامیون کشته شد.

کوردرو به عنوان معاون اصلاحات به بخش 4000 نفری پیوست، در زندان‌های محلی کار کرد، در سال 2018 معاون قسم خورده شد و مدرسه موتور را برای تبدیل شدن به معاونت موتور سیکلت در سپتامبر به پایان رساند.

ریورساید، کالیفرنیا (AP) – خانواده یک معاون کلانتر کشته شده کالیفرنیای جنوبی روز جمعه خواستار استعفای قاضی شدند که قبلاً تیرانداز مرد قانون را با وجود سابقه جنایی خشونت آمیز آزاد کرده بود.

به گفته چاد بیانکو، کلانتر شهرستان ریورساید، مک کی سابقه جنایی طولانی و خشونت آمیزی داشت که به قبل از سال 2000 بازمی گردد که شامل آدم ربایی، سرقت و دستگیری های متعدد برای حمله با یک سلاح مرگبار، از جمله چاقو زدن به سگ گشت بزرگراه کالیفرنیا بود.

ربکا کوردرو در طول مراسم مداحی خود در روز جمعه در حال هق هق گفت که آخرین بار پسرش را در شب کریسمس دیده است.

بیانکو قبلاً گفته بود: “او باید فوراً به 25 سال تا ابد محکوم می شد.” اگر قاضی کارش را انجام می داد، امروز اینجا نبودیم.»

مقامات گفتند که کوردرو یک وانت را زیر گرفته بود و راننده، ویلیام شی مک‌کی 44 ساله، اسلحه‌ای را کشید و در حالی که معاون به خودرو نزدیک می‌شد، به او شلیک کرد. مجریان قانون مک کی را در یک “تعقیب انسانی گسترده” تعقیب کردند که شامل تعقیب و گریز در امتداد آزادراه های دو شهرستان بود.

ایزایا کوردرو، معاون 32 ساله شهرستان ریورساید، در 29 دسامبر در حین توقف ترافیک در شهر جوروپا ولی در شرق لس آنجلس مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

اگرچه کوردرو رسماً با شلیک گلوله کشته شد، ربکا کوردرو جو سیاسی کنونی و احساسات ضد اجرای قانون و همچنین قاضی دادگاه عالی سن برناردینو، کارا دی. هاتسون را مقصر دانست. درخواست‌هایی برای اظهار نظر روز جمعه برای هاتسون و سخنگوی دادگاه ارسال شد.

او گفت: “ما نمی دانیم که بدون شما چگونه باید ادامه دهیم.” ایثار و اراده شما فراموش نخواهد شد.

کلانتر گفت که مک کی در سال 2021 به جرم «اعتصاب سوم» مجرم شناخته شد که باید او را به مدت 25 سال به حبس ابد محکوم می کرد، اما قاضی وثیقه او را کاهش داد و اجازه آزادی او را داد و بعداً پس از دستگیری به دلیل کوتاهی در بازداشت آزاد شد. در زمان صدور حکم او ظاهر شود.

او پس از مرگ، برای دومین سال متوالی، صلاحیت دریافت جایزه توسط مادران علیه رانندگی در حالت مستی را به خاطر کارش در بازداشت رانندگان آسیب دیده دریافت کرد.



منبع ربکا کوردرو گفت: “علت واقعی مرگ: تحقیر، بی احترامی، بی اعتنایی، یک سیستم ناکارآمد که به طور ناعادلانه سیاسی شده است.”